V9's bästa ledare?

DeletedUser

Guest
Nu var ju jag bara med i några veckor i V9 (in da sprite), men Mästerskytten får min röst.

Jägermeister alltså, för er som inte förstod det...
 

DeletedUser

Guest
rätt kul att läsa vissa inlägg här. Att folk inte har slutat blåsa liv i "WoS högg alliansen i ryggen" diskussionen är skrattretande. Rätt och fel i denna diskusion är i betraktarens ögon då jag vet att folk i Alliansen inte har 100% rätt heller som dom tror.

Alliansen finns inte kvar och det är tur det med tanke på alla gnällspikar som fanns i den, så inte en enda stark ledare där heller vill jag lova. Lime hade en fruktansvärt dålig ledning som massrekryterade folk för att kriga mot sprit, så där fanns det igen bra ledare för den delen också.

Och vad spelar det för roll vad Fon Viken gjorde då? Titta så ser ni hur han leder WoS idag, ingen av ledarna i Alliansen hade kunnat leda en stam så pass bra.

Det finns många bra ledare i denna värld, men bara ett fåtal har gjort sig hörda. Hatten av till alla dom som kämpar för sin stam, ni är bra ledare.
 

DeletedUser

Guest
Japanen bör nog nämnas i den här tråden och även hans forna vapendragare Barhoppan(som inte spelar på V9 längre), dom har på ett snyggt sätt fått AO att överleva mitt emellan SPRIT och WoS utan att varken vi eller wos vill ta ut dem.
Smart spelat av en så pass liten stam att klara sig så pass länge.
När det gäller överlevare på V9 så ligger AO helt klart i topp med vänner i båda storstammarna dom gränsar till.
 

DeletedUser

Guest
Bara för att han inte leder den största stammen så behöver han inte vara dålig. Det är farligt att bara se till de största stammarna.

det måste vara ett skämt därför att jag mötte han i början av världen och om han fortfarande är lika bra som då så kan han knappast vara en särskilt bra ledare :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Om han var dålig då så har han blivigt bra mycket bättre.
 
Reaktionspoäng
0
Jooni, bara för att man är kass som spelare betyder det ju inte att man är dålig som ledare.. :>

... eller fan, jo det gör det ju!
 

snyggaste93-

Member
Reaktionspoäng
0
Dampen går min röst till då han vart den bästa ledarn jag haft i v9 även fast vi fick problem. =ROWS= ledare okey värkar inte som han är bra då han inte gör nånting åt att en av hans baroner dör ut
 

DeletedUser

Guest
excalibur som är ledare för Cran är en j*vligt bra ledare.
 
Topp