Ecalos

DeletedUser

Guest
jag tycker ni borde göra så att alla stammar blir familjestammar med Ecalos och sedan adla dom, för då kallas det internadling och då blir ni som nordmännen :D

Kna******

Jag får en känsla i naveln som säger att detta är slutet på Ecalos.

Ni kan fortsätta kötta på, ni kan fortsätta ta byar, men gud nåde er när nordmännens raseri griper tag i er.
 

DeletedUser

Guest
Varför klaga? Det är ju krig. Kötta på! Är verkligen nyfiken på hur detta kommer att sluta :)
 

DeletedUser

Guest
Den här tråden kan nog låsas nu, Solace - Ecalos systrar blev duktigt mosade och är i princip nu bara en stam med inaktiva och uppgivna spelare.

Tack ni modiga krigare från Ecalos som inte vågade komma över, hade nog inte hjälpt, skicka över oss till v4 så ska vi göra samma sak med er.
 

DeletedUser

Guest
Letar och letar men kan inte finna stamen "BringT"

Anledningen till att vi inte kom över (iaf jag) är att jag inte har tid eller ork att kriga på 2 världar med 2 stora konton samtidigt...
 

DeletedUser

Guest
Du är och har varit välkommen till V4 under samma tid, men inte ser jag dig här? Chicken

abel försökte ett tag har jag för mig men antar att han slutade pga tiden (?) är han en chicken han med?
 

DeletedUser

Guest
Du är och har varit välkommen till V4 under samma tid, men inte ser jag dig här? Chicken

abel försökte ett tag har jag för mig men antar att han slutade pga tiden (?) är han en chicken han med?

Vi har inga systrar på v4, som ni har/hade på v2, av den enkla anledningen får jag dåligt med incitament för att gå över.
Varför du blandar in abel i den här diskussionen vet jag inte, du får fråga honom om hans äventyr på olika världar för det vet jag inget om och bryr mig föga.
 

DeletedUser

Guest
Bäver du verkar verkligen bry dej om V4 eftersom du e i forumet 24/7 så varför inte prova på ingame då också, du kanske t.o.m klarar dej bättre än abel :)
 

DeletedUser

Guest
Orkar inte fortsätta diskussionen (aldrig vart såhär aktiv på forumet :D) men... Ta över ett konto på V4 du, finns en hel del att välja bland! Om du inte är en chicken förstås
 

DeletedUser

Guest
Vi har inga systrar på v4, som ni har/hade på v2, av den enkla anledningen får jag dåligt med incitament för att gå över.
Varför du blandar in abel i den här diskussionen vet jag inte, du får fråga honom om hans äventyr på olika världar för det vet jag inget om och bryr mig föga.

Men herregud vad du säger emot dig själv. Du måste förstå att du inte kan flamea som Brobeck..
 

DeletedUser

Guest
Herregud vad mkt fjunungar det verkar finnas här som ska försöka säga något smart.

Jag har aldrig varit med om en person som är så påfrestande som just du, hålla på o klappa sig för bröstet som en gregoriansk bäver....om du inte har förstått det ännu så spelar Ecalos i V4 och du i V2, det finns inget intresse för någon av oss att kriga i V2 då vi har att göra på annat håll.

Sen tror jag bestämt att tala om smarta kommentarer skall du nog hålla dig ifrån, det ser inte så bra ut :)
 

DeletedUser

Guest
Jag har aldrig varit med om en person som är så påfrestande som just du, hålla på o klappa sig för bröstet som en gregoriansk bäver....

Thats me! Tycker det är kul att retas med folk som vet att jag har rätt ;) Ecalos har inga muskler och resten på v4 är nötter som inte går på dom.
 

DeletedUser

Guest
Intressant påstående att Ecalos inte skulle ha några muskler. Jag vet inte hur ni definierar "muskler" men rent allmänt brukar man jämställa det med styrka, kraft etc. Det är dock inte alltid som den starkaste vinner en strid men ibland brukar man även likställa "muskler" med att "vinna", komma först, segra etc. Denna tråd inleddes med en utmaning från en stam som idag inte existerar. Var muskelbristen fanns är ganska tydligt. Utmaningen i sig var också något som vi aldrig brydde oss om då det kom från en mycket liten stam som inte ens var världsledande på sin server. Försöket att få oss att lägga tid på en annan server än värld 4 misslyckades kapitalt.

I övermorgon den 29 december är det 6 månader sedan Ecalos deklarerade att vi nått 30%:s kontroll av världen, något som ingen annan stam då kommit i närheten av. Ecalos har fokuserat på detta och på denna tid vuxit sig starkare med 50% samt nått en kontroll av 45,5% av V4.

Vad som däremot är intressant är att vår inofficiella utmaning till andra stammar på TW.se verkar ha fått fäste då konkurrensen nu tätnat betydligt. Den 29 juni var Ecalos helt ohotad, idag är det strid på kniven om de tre tätpositionerna och hur otroligt det än kan låta:eek: ;) så innehar Ecalos inte längre ledningen...

Topp 3:
  • 1:a FTW!(Värld 6) 48,5% (38.107/18465)
    [*]2:a Ecalos(Värld 4) 45,5%( 86.457/39.364)
    [*]3:a UrbanT(Värld 8) 44,7%(57.148/25.550)

Så nu får vi se vem som först når målet att kontrollera halva sin värld. Vilken av dessa stammar når först 50 % kontroll av sin värld ? Och vem(om någon) kommer att bli den första stammen på .se att stänga servern ? Det är att ha muskler det eller egentligen är det nog mer en fråga om kondition. Att slänga iväg ett antal attackvågor följt av adelståg under några veckor kan kanske klassas som muskler, men att ladda om månad efter månad efter månad är mer av kondition och uthållighet.

Resterna av BringT är välkommna att försöka komma ikapp... :D

Nedan är stamledarna på övriga världar:

4:a TCO(Värld 2) 32,9%
5:a GoW-s(Värld 3) 18,6%
6:a 10.304(Värld 5) 17,3%
7:a DH(Värld 1) 15,6%
8:a SPQR(Värld 10) 11.4%
9:a NiT(Värld 7) 10.4%
10:a Sprit(Värld 9) 9,2%
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ja, ni var ohotat störst först men nu har ni 50% inaktiva spelare. Varför tror du att andra stammar kommit ikapp? Det är för att ni saknar muskler och lider av inaktivitet i stammen.

Meröver så har TCO på v2 40,8 % som jag belyst i andra poster.

Säger det igen, andra stammar på den här världen borde verkligen ta chansen och gå mot er, vilken gyllene chans!
 

DeletedUser

Guest
Problemet är att de som spelar aktivt i Ecalos är så fruktansvärt effektiva att ingen kan mäta sig med dem.
 
Topp