Från oss i ÖL/Ecalos till er i Chaos

DeletedUser

Guest
Japp, då Ecalos inte håller samma höga standard på sina medlemmar som ÖL så var dom barmhärtiga och tog in oss, vi valde ett tag mellan kollektivt självmord eller att joina Chaos, det första var det som låg oss varmast om hjärtat.

Men turligt nog var Ecalos lite vilsna och suktade efter lite öl så de bjöd in det mest drukna avskumm de kunde finna i v4, vilket var avskrapet som ÖL hade kickat.

Hörde också att Chaos var grymt besvikna på att vi inte gick till dom då de länge velat ha tillbaka sina forna byar under Chaos flagg, istället fortsätter nu trenden i negativ riktning för herrarna och damerna som inte alls verkar kunna behärska kaos.

Skål!

Haha lol, uttala dig inte om saker du inte har nån aning om!

Sett deras assistans forum eller? Det lever upp till deras namn, det kan jag försäkra dig om.
 

DeletedUser

Guest
Efter att ha vandrat runt i otaliga Chaos byar och samtalat många byhövdingar och tillfångatagna adelsmän anser jag att jag visst har en aning om hur läget är i Chaos, sen att man med lite logik kan tänka sig fram till vissa slutsatser gör att jag anser att Chaos är väldigt duktiga på att:

1: Tappa byar.
2:Vara oförskämt trevliga samtidigt som nr 1 inträffar.
3:vara oförmögna till ordentliga offensiver
4:inte kunna prioritera rätt.

Så nej de kan inte hantera kaos :)
 

DeletedUser

Guest
haha nej Chaos har inte levt upp till förväntningarna.
Trodde dom skulle gör bättre ifrån sig.

SKÄMS PÅ ER CHAOS!
 

DeletedUser

Guest
nej men att gå med med chaos, umm, om jag har kollat antalet spelare rätt..
 

DeletedUser

Guest
Dom kan bilda en gemensam union och kriga sida vid sida mot Ecalos.
 

DeletedUser

Guest
Gingizkhan och Jarvile, spelar ni ens på v4?

med tanke på flertalet av era olika slutsatser och tankegångar och total brist på kunskap om V4's diplomati så börjar jag undra.
 

DeletedUser

Guest
mm jag har det tufft i Ecalos atm :( No-alias gillar att anordna grupp mobbnings sessioner på kvällarna mot mej :/

Men pirlo brukar få det onda att gå bort med en vaggvisa innan jag somnar, tack pirlo jag älskar dej! <3 :rolleyes:

Chaos verkar gilla mej mer än Ecalos ju, hur mycket skit man än skriver om dom ökar inte ens inkommande, tror pirlo har samma problem :/
 

DeletedUser

Guest
Gingizkhan och Jarvile, spelar ni ens på v4?

med tanke på flertalet av era olika slutsatser och tankegångar och total brist på kunskap om V4's diplomati så börjar jag undra.

Som svar på det har jag spelat på denna världs sedan den startade.
Hoppat mellan två konton men ska inte säga vilka :)
Det skulle bara förstöra allt det roliga jag har för att ingen vet vem jag är.

Men du kan inte gissa under vilket konto jag spelar på nu :)

gissar nu rätt kan ni få min månadspeng i 10 år
 

kugelfest

Member
Reaktionspoäng
0
Tror att du är asdålig och försöker bli känd på forumet för att i framtiden kanske kunna ansöka till en bra stam där du kommer leva på påhittade meriter medans du blir adlad av en som inte spammar på forumet om helt ovidkommade saker.

peace
 

DeletedUser

Guest
Tror att du är asdålig och försöker bli känd på forumet för att i framtiden kanske kunna ansöka till en bra stam där du kommer leva på påhittade meriter medans du blir adlad av en som inte spammar på forumet om helt ovidkommade saker.

peace

hihihihihihi kan berätta att jag passerade 2 mille för ett par dagar sedan :)
 

DeletedUser

Guest
Grattis till att passera 2 mille men det betyder knappast att du är duktig för det.

Finns massor med spelare i chaos som har över 2 mille och alla är riktigt risiga.
 

DeletedUser

Guest
kanske det men det beror på hur man har nåt dom poängen.
Vissa gör det genom internadling andra genom krig.

Få se om jag lyckas gå + med det konto jag för stunden har i Chaos.
 

DeletedUser

Guest
mm jag har det tufft i Ecalos atm :( No-alias gillar att anordna grupp mobbnings sessioner på kvällarna mot mej :/

Men pirlo brukar få det onda att gå bort med en vaggvisa innan jag somnar, tack pirlo jag älskar dej! <3 :rolleyes:

Chaos verkar gilla mej mer än Ecalos ju, hur mycket skit man än skriver om dom ökar inte ens inkommande, tror pirlo har samma problem :/

Så mycket hatar mina landsmän mig och så mycket älskar mina fiender mig att jag endast får incs från min egen stam.

Vaggvisan är vacker. Den går ungefär "Kan Nalle, kan Nalle, kan Nalle dricka sprit...".
 

DeletedUser

Guest
kanske det men det beror på hur man har nåt dom poängen.
Vissa gör det genom internadling andra genom krig.

Få se om jag lyckas gå + med det konto jag för stunden har i Chaos.


Du går ju knappast + i chaos just nu genom att kriga. Du gör det väl genom att ta grå byar samt internadla.

Men det måste vara skönt att vara i en sån stam då det är ju knappast ngn som kan klaga när man tar en grå by :D
 

DeletedUser

Guest
Du går ju knappast + i chaos just nu genom att kriga. Du gör det väl genom att ta grå byar samt internadla.

Men det måste vara skönt att vara i en sån stam då det är ju knappast ngn som kan klaga när man tar en grå by :D

Ligger -1 men byn tog precis när jag fick kontot.
Jag siktar på att gå plus, något annat vore ju väldigt tokigt.
 

DeletedUser

Guest
Det är väl bara att säga vilket konto du spelar på så vi vet det, orkar inte sitta och titta efter och gissa själv.

Går det åt helvete för dig så finns det nog ngt annat konto som du kan ta över i chaos.
 
Topp