Ingen förvarning av ÖL

DeletedUser

Guest
du överdriver ditt TW spelande faktiskt. har hört rykten om dig och du är lite av ett psykfall.

och före din tid var det inte. ungefär när du spionerade på oss spionerade vi på D3D och då var ju alla absalons stora spelare i D3D och dom snackade om en gemensam offensiv mot oss.

Så då kan man anta att du ligger bakom hela grejen då? det låter lite så...

För om -[L]- ligger bakom, så är ÖL s krig bara en förlängning av -[L]-:s rätta mig om jag har fel?
 

DeletedUser

Guest
Så då kan man anta att du ligger bakom hela grejen då? det låter lite så...

För om -[L]- ligger bakom, så är ÖL s krig bara en förlängning av -[L]-:s rätta mig om jag har fel?

vi har inget med ÖLs krig att göra du kan fråga dom själva dom startade ett krig av egna skäl. jag antar att dom startade kriget för att D3D länge har plockat byar i deras område.

Men att kriget startade var ju inget dåligt för oss i L däremot blev det bättre för oss.

I krig vinner inte endast det segrande landet (stammen) utan andra länder vinner också men i små mängder. Kriget gjorde ju så att vi kan fokusera på er :) och förhoppningsvis snart starta kriget på riktigt. hitills kan vi inte kalla det vi har för krig .

Vi har kanppt gett motstånd knappt skickat fejks och knappt organiserat våra anfall utan en gång. då var vi endast 3 spelare men nu är vi 6 st. och jag hoppas ni kan bjuda på någon offensiv då och då . så kan man träna sina försvarsegenskaper.
'
Edit: rättade lite stavfel
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Hur kommer det sig att Beape finns i eran stam?

Vi är väldigt noga med vilka medlemmar vi plockar in och varför, nu har Beape gått med oss (Efter han tömt dom flesta av sina byar på våra :p jag fatta aldrig varför men en kul sak antar jag :D han fick mer OB.)

Vi tar bara in spelare som vi anser är värda att gå med oss och kan lära sig våran spel still och anpassa sig efter ÖL. (Min åsikt)

för mer info fråga våran Överkucku eller våran rekryt.
 
Reaktionspoäng
2
Vi är väldigt noga med vilka medlemmar vi plockar in och varför, nu har Beape gått med oss (Efter han tömt dom flesta av sina byar på våra :p jag fatta aldrig varför men en kul sak antar jag :D han fick mer OB.)

Vi tar bara in spelare som vi anser är värda att gå med oss och kan lära sig våran spel still och anpassa sig efter ÖL. (Min åsikt)

för mer info fråga våran Överkucku eller våran rekryt.

kan bara intyga att beape är en tillgåmg till stamen, för er, han e duktig o medveten om spelet, men att han valde er är inte så konstigt, hade jag haft tid eller något så hade man spelat lika mycket som han, men lycka till i spelandet, hoppas nån vinner v4, o vem det blir, vet jag ej
 
Reaktionspoäng
2
hehehehe

att jag uplöste stamen, nja det var inte igenom tänkt så mycket, men eftersom jag skafade den så jag upplöste den, varför??? ja jag tänker sluta spela på v4 men lillbenja vill jag ger det en chans till, o i med att beape gick med Öl så det var lika bra, nja jag e ingen spelare att djävlas med, vil jag spela så kan jag komma igen till en mille lätt, men anledningen att jag gav upp, är presis mitt jobb, jag ville sluta innan med å det kan många intyga om då vi krigade mot chaos, o om jag e inte populärrrr i ÖL klart jag e inte det, för de hade jobbigt i början mot mig, jag plockade de frsta byarna av de inte de av mig, hade jag haft mer tid över o inte haft jobbet att tänka på, då hade det varit en annan femma, ja jag e ledsen att jag löste upp stamen, men mo många stammar löstes upp så hade det varit roligare att spela
 

DeletedUser

Guest
att jag uplöste stamen, nja det var inte igenom tänkt så mycket, men eftersom jag skafade den så jag upplöste den, varför??? ja jag tänker sluta spela på v4 men lillbenja vill jag ger det en chans till, o i med att beape gick med Öl så det var lika bra, nja jag e ingen spelare att djävlas med, vil jag spela så kan jag komma igen till en mille lätt, men anledningen att jag gav upp, är presis mitt jobb, jag ville sluta innan med å det kan många intyga om då vi krigade mot chaos, o om jag e inte populärrrr i ÖL klart jag e inte det, för de hade jobbigt i början mot mig, jag plockade de frsta byarna av de inte de av mig, hade jag haft mer tid över o inte haft jobbet att tänka på, då hade det varit en annan femma, ja jag e ledsen att jag löste upp stamen, men mo många stammar löstes upp så hade det varit roligare att spela

NFS du ska ha en sak mycket klart för dig.. vi har aldrig haft det jobbigt med dig! du ger upp redan efter första dagen med anfall. hur jobbigt kan man ha. du gör knappt! mot anfall eller ens försök till adlingar.
Du tog 3 byar innan vi ens påbörja våran offensiv mot dig pga av att vi inte ansåg du va en prioritet eftersom senast vi anföll dig höll du på att sluta.
 

DeletedUser

Guest
Medlemmar från det upplösta D3D har skapat en egen stam.

Det är dem medlemmarna som fortfarande kommer göra motstånd när attacker kommer, DEE. De övriga D3D-medlemmarna som inte är med i den stammen är alltså flyktingar, i alla fall vad jag vet...
 

DeletedUser

Guest
Medlemmar från det upplösta D3D har skapat en egen stam.

Det är dem medlemmarna som fortfarande kommer göra motstånd när attacker kommer, DEE. De övriga D3D-medlemmarna som inte är med i den stammen är alltså flyktingar, i alla fall vad jag vet...

NI alla är flyktingar ?
 

DeletedUser

Guest
Vi i VimeT är dem enda som fortfarande står kvar, och krigar :p

Men eftersom d3d är upplöst så har dem skapat stammen dee, istället för d3d, imo är dem inte flyktingar, dem hade inget annat val.
 

DeletedUser

Guest
strunt i om vi är så kallat flyktingar det blir krig i alla fall antaglien:(
sen hade vi inget val för stammen löstes ju upp;)
 

DeletedUser

Guest
Svar till PhyZic (Glömde citera :O )

Och hur vet du att alla är det?
 

DeletedUser

Guest
Man kan ju inte förneka att man älskar att kolla kartorna när ÖL startar nya krig. Det gör en nästan tårögd. Hade det inte varit för min avsky mot PhyZic och NalleKalle så hade jag storbölat. Varje gång.
 
Reaktionspoäng
2
NFS du ska ha en sak mycket klart för dig.. vi har aldrig haft det jobbigt med dig! du ger upp redan efter första dagen med anfall. hur jobbigt kan man ha. du gör knappt! mot anfall eller ens försök till adlingar.
Du tog 3 byar innan vi ens påbörja våran offensiv mot dig pga av att vi inte ansåg du va en prioritet eftersom senast vi anföll dig höll du på att sluta.

jaså du, jag hade ca 800 inkomande då jag tog byarna sj jag tog emot ca 500 attacker in innan jg adlade mina byar, så kom inte å säg att jag kom innan ni började skicka anfall på mig, om jag hade tid komma med o spela sm jag ville då hade du varit ner adlad, för du e den lättaste av alla i tribal wars att adla ner, våre det bara du o jag så hade du inte funits idag lill grabben
det e tack vare mitt jobb att jag kan komma in bara så här sent, o jag bryr mig inte om dina påhopp på mij eller mina vänner här på tw
 

DeletedUser

Guest
jaså du, jag hade ca 800 inkomande då jag tog byarna sj jag tog emot ca 500 attacker in innan jg adlade mina byar, så kom inte å säg att jag kom innan ni började skicka anfall på mig, om jag hade tid komma med o spela sm jag ville då hade du varit ner adlad, för du e den lättaste av alla i tribal wars att adla ner, våre det bara du o jag så hade du inte funits idag lill grabben
det e tack vare mitt jobb att jag kan komma in bara så här sent, o jag bryr mig inte om dina påhopp på mij eller mina vänner här på tw

Har du någonsin tagit en by av mig? och ja troligen hade ni alla i stammen inkommande ? kallas fejk ?.. har fått tillsägelse att inte uttala mig mer om vad eller vilka så kommer låta detta vara, ..

Men vi skulle ju kunna dra 1v1 på speed någon dag.. dra ett PM så styr vi upp det där ;).
 

DeletedUser

Guest
Svar till PhyZic (Glömde citera :O )

Och hur vet du att alla är det?

jadu .. rätt enkel logik? Vi kriga mot er? Ni antingen blir upp adlade eller benådade av oss ? tills någon blir benådad är man flykting ? sedan om ni får anfall på er eller inte är en sak .. men allt tar sin tid speciellt sommar tider ;)
 

DeletedUser

Guest
Man kan ju inte förneka att man älskar att kolla kartorna när ÖL startar nya krig. Det gör en nästan tårögd. Hade det inte varit för min avsky mot PhyZic och NalleKalle så hade jag storbölat. Varje gång.
avsky :O? hur kan du fria ena dagen och avsky mig nästa ? :(

Jag som hade tänkt svara JA :p
 

DeletedUser

Guest
jadu .. rätt enkel logik? Vi kriga mot er? Ni antingen blir upp adlade eller benådade av oss ? tills någon blir benådad är man flykting ? sedan om ni får anfall på er eller inte är en sak .. men allt tar sin tid speciellt sommar tider ;)

Haha, om du säger det så ;P
 
Topp