ÖL vs AT

DeletedUser

Guest
tyst nu finns ju småbarn som spelar ;)

men statistiken är som alltid lätt att förblindas av, tänk på att detta är enkla byar för oss då de ligger mitt där vi är som starkast.

Självklart, men AT är väldigt splittrade och har ett flerfrontskrig, har drabbats av tunga spelarförluster osv. Jag gissar nog ändå på att det här är slutet för titanernas era
 

DeletedUser

Guest
Vi (ÖL) vill ha de AT-byar som ligger i vår region. Inte konstigare än så?
När vi planerade räknade vi med organiserat motstånd från AT. Om det inte skulle bli så, vad menar ni (Benke) att vi ska göra? Skita i hela projektet, låta andra växa inpå oss och sitta nöjda?
Som vi ser det är de där byarna våra. Vi har snuvats på dem vid flera tillfällen. KRIM flydde till AT t.ex.
Nu slår vi tillbaka. Så gnäll.
 

DeletedUser

Guest
Och vad sa ni? Ecalos och ÖL står kvar i slutet av v4?
Hmm.. Låter fint, men känns det inte en smula tidigt att konstatera nåt sådant?!

Men visst.
Och skulle vi råka ut för våldtäktsförsök från Ecalos tänker vi knipa åt ringmuskeln så hårt vi kan. Lovar.
 

DeletedUser

Guest
finns mkt bra förklaringar till varför ÖL tar 80 byar på mindre än 1 dag. och ecalos köttar AT.

1. byarna i öst är fd V.V.V spelare som har slutat.... dvs näst intill döda konton...

2. AT har krigat och haft sig på denna värld Väldigt länge.
vilket resulterar i att folk hoppar av osv efter tidens gång.... inget illa mot ÖL, men dem har väl haft sitt lugna område där borta i östra delen ett tag nu?...

3. OM ni kollar på kartan har AT 1 front, (om man ens kan kalla det 1 front), fri från fienden. det är den lilla väggen NordVäst mot =Ä=. annars har dem fiender till Väst, hela södern, hela öst, och hela norr.

visst de kanske går att vinna, men då skall de gå mkt till då det är svårt att deffa så många fronter!.


Allt de roliga har sitt slut. Titanerna kanske försvinner, men varje värld har sitt slut. Om titanerna finns kvar då , återstår att se.

kanske har dem gjort sin tid här på v4... men jag kommer komma ihåg dem som en krigar stam i sina bästa dagar! (tills inaktiviteten kom?)

/Mange

(PS. jag har inget emot ecalos / ÖL, eller chaos.)
 

DeletedUser

Guest
Ett nytt självmordsuppdrag av ÖL!!!! Att ens göra en officiell krigsförklaring mot AT känns bara pinsamt. Här har Ecalos, KRIM och Chaos krigat mot AT i veckor, slått ut de trupper som fanns och nu när det i praktiken bara är tomma byar och inaktiva spelare så går "jätte tuffa och duktiga ÖL, som är dom bästa krigarna på v4" in och gör en krigsförklaring mot AT. Wow vågat!!!

Precis som när dom anföll Lenoz och Devil2000 två inaktiva spelare i KRIM som slutat sedan länge. Och att sen ha mage att skryta om hur mycket byar dom tagit första dagen mot AT och KRIM, min två åriga systerson hade tagit 80 byar av AT så aktiva som dom är nu för tiden.

Så hatten av för ÖL, ni är verkligen dom riktiga strategerna här på V4!
 

DeletedUser

Guest
men lilla mattan du verkar litet upprörd?

sen tycker jag inte vi skryter precis om våra erövringar, snarare så att vi vet att vi kan göra bättre :)

Sen så verkar ju du vara en väldigt duktig ledare som inte ens orkar kolla kartan, ne men fan vi gör som så att vi låter alla andra plocka det fina klustret som ligger så fint till för oss så att vi är helt omringade, låter ju skitsmart... bra att du fick mej att förstå det mattson.

Alla som är hyffsat normalbegåvade borde insett redan när vi anföll KRIM vad som var vårat mål, gjorde ni inte det tänker jag tillåta mej själv att skratta lite åt er..haha.

*edit.. o btw, förlåt att vi anfaller inaktiva spelare, det är ju ett regelbrott av den värsta sorten, snälla kan ni förlåta våra usla och nedriga handlingar.. skäms :(
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ja, det var verkligen inte meningen att vi inte kände till exakt vilka spelare som är inaktiva i vilka stammar.

Löjligt med alla olika anklagelser som kastas till höger och vänster.

Det finns alltid tribalhugs för de som inte klarar av att kriga...
 

DeletedUser

Guest
Ett nytt självmordsuppdrag av ÖL!!!! Att ens göra en officiell krigsförklaring mot AT känns bara pinsamt. Här har Ecalos, KRIM och Chaos krigat mot AT i veckor, slått ut de trupper som fanns och nu när det i praktiken bara är tomma byar och inaktiva spelare så går "jätte tuffa och duktiga ÖL, som är dom bästa krigarna på v4" in och gör en krigsförklaring mot AT. Wow vågat!!!

Precis som när dom anföll Lenoz och Devil2000 två inaktiva spelare i KRIM som slutat sedan länge. Och att sen ha mage att skryta om hur mycket byar dom tagit första dagen mot AT och KRIM, min två åriga systerson hade tagit 80 byar av AT så aktiva som dom är nu för tiden.

Så hatten av för ÖL, ni är verkligen dom riktiga strategerna här på V4!


Mattson då :) lite kinkig ?

osv vem vi anföll när vi gjorde våran attack mot KRIM har väl istortsett inte med saken och göra? för faktum är ju att resterande KRIM flydde istället för stanna och slåss? Sedan att du satt kö för Devil va bara skoj, du gjorde ju inte speciellt mycket motstånd alls men något konto.

Men detta tillhör inte tråden så du får gärna starta en ny tråd med ursäkter varför ni flydde och beslöt att inte göra något motstånd :)
 

DeletedUser

Guest
Ja, det var ett väldans ordbajsande om andra krig i denna tråd.

Syftet verkar vara att kasta skit på oss publikt då nästan inga pratar med oss IGM, märkligt...
 

DeletedUser

Guest
mattson har en poäng... mina off har varit där nere och vänt 20 gånger och jag hade tänk börja adla snart då vi i Ecalos / Chaos faktiskt är de som har gjort hela jobbet...
 

DeletedUser

Guest
He he he. Av någon konstig anledning så loggade Devil2000 in igen på sitt konto för första gången på 2 månader, i ungefär samma stund som ni startade era anfall, att han sen lägger över KÖ på mig igen 3 dagar senare när han redan tappat i princip alla byar, kan ju knappast jag klandras för.

Jag har full förståelse för att ni vill plocka byar i erat område. Men ni ska inte in här och slå er för bröste när ni plockar byar som andra rensat åt er.

AT är trots allt en relativt död stam. Finns i och för sig några som kämpar vidare och gör det bra, så jag ska inte dra alla över en kant.
 

DeletedUser

Guest
Jag har full förståelse för att ni vill plocka byar i erat område. Men ni ska inte in här och slå er för bröste när ni plockar byar som andra rensat åt er.

AT är trots allt en relativt död stam. Finns i och för sig några som kämpar vidare och gör det bra, så jag ska inte dra alla över en kant.

Troligen har dom flesta stammarna ett par inaktiva spelare, AT är nog inget undantag. Men vad jag har märkt än så länge är att mina 1-2 första rens per by va röda rapporter, så att kan inte påstå att alla byar i vårat område är rensade av andra...

Men ni har säkert rensat bort en hel del. måste väl ändå kännas lite konstigt att rensa bort sina forna lagkamrater och stamkollegor mattson huh?:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Troligen har dom flesta stammarna ett par inaktiva spelare, AT är nog inget undantag. Men vad jag har märkt än så länge är att mina 1-2 första rens per by va röda rapporter, så att kan inte påstå att alla byar i vårat område är rensade av andra...

Men ni har säkert rensat bort en hel del. måste väl ändå kännas lite konstigt att rensa bort sina forna lagkamrater och stamkollegor mattson huh?:rolleyes:

haha, det är hans val, han känner inget:p precis som hans fiender det är deras val att bli adlade.
 

DeletedUser

Guest
Mattsson, hur många byar tog KRIM mot AT? Hur många byar tog Chaos? Ecalos adlade som tokar mot nordmännen.
Vi trodde ärligt vi skulle få motstånd, men om det inte blir så, fine.
Då är vi, som du säger, goda strateger. som känner till och anfaller alla inaktiva konton i KRIM/AT osv.

Låt oss bara kötta och växa. Så möts vi senare IG om du blir så purken.
 

DeletedUser

Guest
ostpower: Sorry. Verkligen.

Folk får väl bara förstå att dessa byar ligger granne med oss. Vi måste ta dem. Naturlag.
Ingen stam har in game bett oss skita i AT. Snarare tvärtom, osten..

Och hur mycket hade vi slitit ner f.d. OF-POL, hur många rens hade vi skickat,, innan ni valde att ta upp flera av våra mål i stammen?
Bara som ett mothugg i diskussionen. Första raden i min post är ärligt menad.
 

DeletedUser

Guest
Det finns inga regler som säger att ÖL inte får adla av AT.

sen är det så att även om ecalos och chaos gjort ett jätte jobb och rensat många av AT:s byar så finns det ingen garanti på att dom har rensat alla byarna så kasta inte skiten på ÖL. Dom spelar bara spelet som det är menat.

Och nu om ecalos och chaos har rensat och inte hunnit adla är det väl deras problem?
 

DeletedUser

Guest
Vi trodde ärligt vi skulle få motstånd, men om det inte blir så, fine.

Motstånd i vad. Jag fick ju mängder med brev från Er att det inte var någon krigsförklaring! Och eftersom dom två spelarna var inaktiva, så orkade vi inte bry oss.

Och som sagt det går ju knappast jämför "erat krig" mot AT och vårat. Spelarna i AT var ju aktiva när vi började.
 

Antish

Member
Reaktionspoäng
0
Hepp, Ni i ÖL tycker att ni är så duktiga :) ''det är ni men har ni glömt lila
~NoD~ som har kämpat mot -=AT=- i snart 6månader? :)

''Alla sa ~NoD~ klarar max en månad innan dom upplös mot titanerna.
Men vi finns från dess till nu :)

Vi skulle självklart nog inte vinna iaf vi inte fick hjälp utav Chaos, Ecoclas och ÖL och hela KOTGfamiljen.

När kriget började så var nästan alla ~NoD~ inte så skickliga. Så vi förlorade ganska mycket byar från början. Som man säger ''Man lär sig utav sina mistag''
och det gjorde vi minsann :)
Vi i ~NoD~ både vann nya byar och förlorade.
Men vi vann ochså nya vänner :)
Fick ett par goa vänner i -=AT=-
 
Topp