R-goth vs -=at=-

DeletedUser

Guest
ALRIGHT!!!:)


Side 1:
Tribes: -=AT=-
Players:

Side 2:
Tribes: KOTG KOTG 2 KOTG 3 KOTG 4 R-GOTH ~NoD~
Players:

Timeframe: Förra veckan

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 254
Sida 2: 300
Skillnad: 46

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 158
Sida 2: 20
Skillnad: 138

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 2,506,447
Sida 2: 1,672,402
Skillnad: 834,045

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1,560,406
Sida 2: 187,183
Skillnad: 1,373,223

image.php



köttar sig fram..
 

DeletedUser

Guest
KAn det här fortfarande räknas som krig? Jag skulle hellre kalla det kött.
 

DeletedUser

Guest
skulle vara bra att veta vilken stam du är i och vilken du pratar om ;)
 

DeletedUser

Guest
Ja vart ska man börja.

Går man tillbaka från spelets början var r-goth en liten stam med en del byar i närheten av AT. AT började kriga friskt redan från start mot stammar som SPRIT m fl och det dröjde inte länge innan Ann skrev till AT's första ledare original Zeleene och ville ha allians. De fick ingen allians eller IAP men Zeleene sa åt de att de skulel få vara ifred för tillfället.
Månader senare slutade Zeleene och när Ann insåg det vart hon självklart rädd och kontaktade mig och sa att Zeleene lovat henne att vi inte skulle anfalla. Jag visste att det inte va hela sanningen och jag var heller inte bunden av någon IAP eller allians. Trots allt det sa jag till Ann att de skulle få vara ifred under förutsättning att de inte planderade någonting mot oss. Vilket Ann så klart sa att de absolut aldrig skulle göra. Tiden går och Ann börjar ta in flykting efter flykting från våra krig med andra stammar. Självklart börjar jag bli sjukt irriterad och istället för att enkelt få flyktingarna kickade när jag kontaktar Ann och r-goth den stam som indirekt varit under ATs beskydd sedan början av v4 så är det eviga diksussioner om varje spelare. Något jag verkligen inte har tid med speciellt inte pga en liten stam som r-goth som vi enkelt skulel kunna slå ut. När Ann börjar inse att hon snart brännt alla broar börjar hon istället tjata om allians och lovar att hon ska följa mig till döden. Eftersom hela dåvarande TDA-familjen, KGB, DM, My Way m fl då redan va i krig med oss eller på väg in mot oss så gav jag henne ett förslag på IAP där hon och r-goth skulel följa oss i krig. Skötte de sig bra skulle de få allians. Alla vet hur det gick med det. De planer vi hade inför krigsstart mot nuvarande NoD skcickar r-goth vidare till de så de vet att vi kommer. Ann hävdar att det var inte de. Nehe? Vem var det då när bara hon fick mitt PM. Å mitt PM e det som vidarebefodrades till de? Ja det är ingen mening att gå in vidare på det då alla vet vad som verkligen hände. Jag slutade lita på henne när hon gjort bort sig innan vårt gemensamma krig ens börjat. Sen den dagen har hon inte gjort annat än försökt hitta sätt att få så många stammar att gå i krig mot AT som möjligt samtidigt som hon Pmat både den ena å den andra å sagt .. "vi vill inte ha krig vi är en fredlig stam".. endå dimper det ner vidarebefodrade PM från nästan varenda stam på vår halva av kartan där hon ber ledningen att "snälla snälla gå med oss mot AT så ska jag följa er i döden"... Ja jag ångrar att jag någonsin beskyddade henne och sa åt alla stammar som tänkte gå på de pre-NoD kriget att de då skulle få hela AT på sig. Vad gäller WAR och V.V.V så har vi aldrig bett de om hjälp mot er.. hade vi gjort det skulle jag inte ha några som helst problem med att säga det... den rätten gav du oss den dag du började försöka få varenda stam att gå på oss.

Så till det Ann skriver här.. fairplay.. ja ta det i din mun du som hotade alla stammar med att du hade AT i ryggen innan du gjorde bort dig å tappade mitt förtroende. Det var ju väldigt modigt av dig att skrämma bort alla stammar med att de mäktiga titanerna skulle gå på de. Fairplay vet du ens vad det betyder?

Spioner.. ja AT har använt sig av spioner.. aldrig någonsin av inplanterade spioner utan av folk i stammarna som är missnöjda och tror att de får komma till AT om de skvallrar.. det är taktik och på många vis önskar jag att det inte fanns spioner.. men så länge spioner används mot oss kommer AT göra likadant. Ann kan anklaga oss för att plantera spioner om hon vill och kanske skulle vi försöka med det mot verkligt duktiga stammar.. men allvarligt talat det tar mer energi att plantera en spion hos er än det gör att kriga ner er ^^. Du som är snabb att skrika "bevis" ja vilka bevis har jag på att ni suger? Om inte allt som redan sagts räcker så kan vi ta mig och mitt konto. Jag har varit sjuk och borta från TW i 1,5 månad.. har ni fattat det? Har ni anfallit? Oj jag har TVÅ anfall på mig på 1,5 månad.. och jag har inte ens kollat om det va från er kan ha varit från ngn av de andra vi krigar mot.. kanske har de upptäckt mitt inaktiva konto..

Sen pratar Ann om att det e låg nivå på inläggen.. var det inte Ann som postade delar av ett in-game PM jag skickat här för ett tag sen.. för att försöka vinna sympatier då hon inte förstod att resten av världen skulle förstå att helheten var något helt annat än hon ville få det till. Hur många dagars bann var det du fick på externa forumet för det nu igen?

Kan inte säga mer än att allt Ann skrivit här är skrattretande och jag är glad att hon äntligen får betala för att hon högg mig i ryggen och att hon försökt lura så många efter det. Jag vet att det kommer komma ett "tappert" försök från henne att motsäga allt jag sagt. Men det har varit många inblandade i denna soppa och till och med medlemmar i hennes fd ledning har kontaktat mig när de slutat och bett om ursäkt för hennes beteende och att de svek mig och AT. När jag lärde känna henne trodde jag det skulle bli lite kul.. två TW tjejer som samarbetar mot toppen.. jag borde kanske redan där insett att ett hugg i ryggen var att vänta för Ann vill nog gärna va ensam kvinna i toppen.. hon må vara drottningen av löger och svek men jag är fortfarande drottningen av v4 ;) Kul att vara tillbaka !! Puss på dig Ann :D


/Sozze, ledare -=AT=-
 
Senast redigerad av en moderator:

abdil

Member
Reaktionspoäng
0
Ja vart ska man börja.

Går man tillbaka från spelets början var r-goth en liten stam med en del byar i närheten av AT. AT började kriga friskt redan från start mot stammar som SPRIT m fl och det dröjde inte länge innan Ann skrev till AT's första ledare original Zeleene och ville ha allians. De fick ingen allians eller IAP men Zeleene sa åt de att de skulel få vara ifred för tillfället.
Månader senare slutade Zeleene och när Ann insåg det vart hon självklart rädd och kontaktade mig och sa att Zeleene lovat henne att vi inte skulle anfalla. Jag visste att det inte va hela sanningen och jag var heller inte bunden av någon IAP eller allians. Trots allt det sa jag till Ann att de skulle få vara ifred under förutsättning att de inte planderade någonting mot oss. Vilket Ann så klart sa att de absolut aldrig skulle göra. Tiden går och Ann börjar ta in flykting efter flykting från våra krig med andra stammar. Självklart börjar jag bli sjukt irriterad och istället för att enkelt få flyktingarna kickade när jag kontaktar Ann och r-goth den stam som indirekt varit under ATs beskydd sedan början av v4 så är det eviga diksussioner om varje spelare. Något jag verkligen inte har tid med speciellt inte pga en liten stam som r-goth som vi enkelt skulel kunna slå ut. När Ann börjar inse att hon snart brännt alla broar börjar hon istället tjata om allians och lovar att hon ska följa mig till döden. Eftersom hela dåvarande TDA-familjen, KGB, DM, My Way m fl då redan va i krig med oss eller på väg in mot oss så gav jag henne ett förslag på IAP där hon och r-goth skulel följa oss i krig. Skötte de sig bra skulle de få allians. Alla vet hur det gick med det. De planer vi hade inför krigsstart mot nuvarande NoD skcickar r-goth vidare till de så de vet att vi kommer. Ann hävdar att det var inte de. Nehe? Vem var det då när bara hon fick mitt PM. Å mitt PM e det som vidarebefodrades till de? Ja det är ingen mening att gå in vidare på det då alla vet vad som verkligen hände. Jag slutade lita på henne när hon gjort bort sig innan vårt gemensamma krig ens börjat. Sen den dagen har hon inte gjort annat än försökt hitta sätt att få så många stammar att gå i krig mot AT som möjligt samtidigt som hon Pmat både den ena å den andra å sagt .. "vi vill inte ha krig vi är en fredlig stam".. endå dimper det ner vidarebefodrade PM från nästan varenda stam på vår halva av kartan där hon ber ledningen att "snälla snälla gå med oss mot AT så ska jag följa er i döden"... Ja jag ångrar att jag någonsin beskyddade henne och sa åt alla stammar som tänkte gå på de pre-NoD kriget att de då skulle få hela AT på sig. Vad gäller WAR och V.V.V så har vi aldrig bett de om hjälp mot er.. hade vi gjort det skulle jag inte ha några som helst problem med att säga det... den rätten gav du oss den dag du började försöka få varenda stam att gå på oss.

Så till det Ann skriver här.. fairplay.. ja ta det i din mun du som hotade alla stammar med att du hade AT i ryggen innan du gjorde bort dig å tappade mitt förtroende. Det var ju väldigt modigt av dig att skrämma bort alla stammar med att de mäktiga titanerna skulle gå på de. Fairplay vet du ens vad det betyder?

Spioner.. ja AT har använt sig av spioner.. aldrig någonsin av inplanterade spioner utan av folk i stammarna som är missnöjda och tror att de får komma till AT om de skvallrar.. det är taktik och på många vis önskar jag att det inte fanns spioner.. men så länge spioner används mot oss kommer AT göra likadant. Ann kan anklaga oss för att plantera spioner om hon vill och kanske skulle vi försöka med det mot verkligt duktiga stammar.. men allvarligt talat det tar mer energi att plantera en spion hos er än det gör att kriga ner er ^^. Du som är snabb att skrika "bevis" ja vilka bevis har jag på att ni suger? Om inte allt som redan sagts räcker så kan vi ta mig och mitt konto. Jag har varit sjuk och borta från TW i 1,5 månad.. har ni fattat det? Har ni anfallit? Oj jag har TVÅ anfall på mig på 1,5 månad.. och jag har inte ens kollat om det va från er kan ha varit från ngn av de andra vi krigar mot.. kanske har de upptäckt mitt inaktiva konto..

Sen pratar Ann om att det e låg nivå på inläggen.. var det inte Ann som postade delar av ett in-game PM jag skickat här för ett tag sen.. för att försöka vinna sympatier då hon inte förstod att resten av världen skulle förstå att helheten var något helt annat än hon ville få det till. Hur många dagars bann var det du fick på externa forumet för det nu igen?

Kan inte säga mer än att allt Ann skrivit här är skrattretande och jag är glad att hon äntligen får betala för att hon högg mig i ryggen och att hon försökt lura så många efter det. Jag vet att det kommer komma ett "tappert" försök från henne att motsäga allt jag sagt. Men det har varit många inblandade i denna soppa och till och med medlemmar i hennes fd ledning har kontaktat mig när de slutat och bett om ursäkt för hennes beteende och att de svek mig och AT. När jag lärde känna henne trodde jag det skulle bli lite kul.. två TW tjejer som samarbetar mot toppen.. jag borde kanske redan där insett att ett hugg i ryggen var att vänta för Ann vill nog gärna va ensam kvinna i toppen.. hon må vara drottningen av löger och svek men jag är fortfarande drottningen av v4 ;) Kul att vara tillbaka !! Puss på dig Ann :D


/Sozze, ledare -=AT=-


Lyssna och lär! Drottningen har talat!
 

Antish

Member
Reaktionspoäng
0
Sozze En fråga ;)

Varför Förklarade ni i AT krig mot oss in NoD?
Om jag inte mins fel så skulle vi ju sammarbeta och Attackera TDA?

Mvh Antish
 

DeletedUser

Guest
Sozze En fråga ;)

Varför Förklarade ni i AT krig mot oss in NoD?
Om jag inte mins fel så skulle vi ju sammarbeta och Attackera TDA?

Mvh Antish

Nej verkligen inte AT och r-goth skulle kriga mot TDA1+2 och D.S.I. Vi skulle samarbeta med TDA3 som jag fixade in under r-goths vingar under namnet r~goth.. de valde att inte hålla den deal de gjort med oss och joinade de vi skulle kriga mot som nu går under namnet NoD (TDA3 + D.S.I ++).
Och vi startade inte krig mot NoD. Vi startade krig mot D.S.I där hela den stammen gick med i vad som nu kallas NoD. Tror du på allvar att en hel stam kan hoppa in i en annan och tro att de slipper krig för det haha :D (Edit: BTW tw stats bevisar allt detta för de som är nya till historien ^^)
Allt detta har alla full koll på .. old news blir inte new drama. Sry ;)

/S
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Hej Sozze

Så du är tillbaka, har noterat att du inte varit här på länge, det märks då du inte besvarat Forumet förräns nu...

Alla vet som inte står på din sida att du är hård och kall och utan hjärta, jag bad dig att inte attackera ~NOD~ då det inte var dom som avslöjade dina anfallsplaner...jag letade på två dagar upp spelaren som uppgett alla dessa planer, du fick mailbevis, men valde att neka till dessa....att du orkar dra ditt drövel och skitsnack än en gång Sozze...och Puss på dig vill jag inte säga till dig då jag är kvinna som gillar män...om du gillar kvinnor får du vända dig till någon annan...

Sedan kan jag inte förstå varför du gick åt Shindra, denna snälla tjej som du engång bad om att hon och hennes stam skulle hjälpa dig i ett krig mot en man du hata...Du bedrog oss båda två, Shindra och mig, svek oss och förnedrade oss när du drog i krig mot Shindra trots hon var oskyldig och jag kunde bevisa det Sozze...såna personer som dig håller jag inte högt och jag glömmer heller inte dessa...

Du är är inte mkt värd i mina ögon Sozze, en falskhet och lögnare utan motstycke och jag står hellre rak och faller som jag är än att falla i så låg nivå som du håller dig till, allt för att vinna krig och poäng på denna världen...

Flera stammar har talat om hur svårt det är att kriga mot dig/Er och då är det inte p g a att Ni är så stora UTAN p g a alla Era spioner som Ni plantar in i stammarna...Jag har sett 3 brev nu från Er där Ni bett mina spelare och vänner byta konton med ER... låg nivå Sozze...således tror jag att om Ni inte hade använt Er av denna strategi som ni nu gör när Ni krigar så tror jag knappast Ni överlevt eller kommit så långt som Ni gjort nu...

Sozze...du är så hjärtlös och törstig efter byar att du kan gå över lik för att nå målen...

Ledare som inte spelar längre kunde man prata med och ha kul ihop med när man spela...saknar dom mkt...du kommer aldrig nå upp i deras klass...bara möjligtvis i poäng inget annat Sozze...

Ärlighet, lojalitet och hjärtat på rätt ställe håller jag högt, dom som inte följer detta, kör jag samma skit tillbaka...tex du Sozze..

Trots ni är stora har Ni inte lyckats knäcka denna stam under dessa 6-7 månader som kriget nu pågått...och trots att WAR gått på oss i Bollen...

WAR bedyrar ju heligt att dom av en tillfällighet bara råkade gå i krig med oss samtidigt som kriget bröt ut med ER...lite märkligt kan man tycka...var ni så rädda att inte kunna klara kriget mot oss att Ni var tvungna att kalla in 40 mille till mot oss 16 mille?...

Få väl se detta som En ära då som någon spelare tidigare uttryckte det på...

Sedan lite fegt att ni körde 11 spelare på mig i början för att knäcka mig...men jag finns kvar ännu...men nu känner du dig väl tvungen att nolla mig snart... som Jahra sa till mig häromdagen...nästa gång vi anfaller ska du ner på knä...vi anfaller tills du är nollad...

Jag går aldrig ner på knä...Jag spelar på, varför ska jag lägga mig bara för att Ni massanfaller mig och har mkt off?..Det gör alla påstår Jahra...Då får han omvärdera saken för jag spelar på oavsett läget...Det Ni rasar bygger jag upp...

Till Er andra stammar som inte krigat mot -=AT=- än och som befarar att Ni kan stå på tur en gång... var beredda på att de plantar in spioner i Er stam genom att erbjuda konto byten...och de kommer försöka med någon av Er i ledningen...jag bara hoppas Ni alla är starka och håller emot...fall inte för frestelsen om ett kontobyte...låt denna stam dö ut istället...de kör mkt KÖ emellanåt då spelare slutar hos dom...tror detta kan bli deras fall en gång då ingen vill köra med dom..

Ann
 

DeletedUser

Guest
AZQ2 sa:
Ärlighet, lojalitet och hjärtat på rätt ställe håller jag högt

Inget som jag personligen tycker att du har i ditt spelande. Förövrigt något som bara låter fruktansvärt fjantigt :p
 

DeletedUser

Guest
Som vanligt bara lögner och upprepning från Ann. Kan du inte hitta på något nytt så man får skratta lite mer? Till skillnad från dig så har jag hållit alla avtal jag gått in i och sagt upp alla avtal enligt de regler som funnits när avtalet skapades så dina försök att dra mitt namn med dig i smutsen är bara patetiskt.

Jag lämnade över all kontakt med dig till Zeleene/Chrisaa för du är den första människa i ett spel jag inte tål.. gick visst inte så mycket bättre för dig att samarbeta med honom eftersom det är krig nu ? :D

/S
 

DeletedUser

Guest
Sozze

Minns du att du fråga mig och Shindra om vi ville hjälpa dig i ett krig mot en stam som du ansåg knep byar framför näsan på dig...vi ställde upp båda två, men plötsligt ändra du dig en dag då dina anfallsplaner mot denna stam avslöjats av en spelare som hata -=At=- för att du engång krigat ner hans stam...

Detta ville du inte kännas vid Sozze trots mina bevis jag tog fram och skicka över till dig från denna spelare.....Från den dagen såg jag vad du var för människa...En människa som inte ville se sanningen utan bara tjura i ett hörn och som var för feg för att återkalla ett beslut, ett krigsbeslut som skulle drabba många oskyldiga spelare och en stam som inte vart skyldig till det du anklagade dom för...

Där satte du spiken i kistan för mig, bevisade vad du gick/går för och så ser jag än i dag på dig...dock hatar jag dig inte Sozze, för jag förstår att det är ett spel, men jag gillar heller inte ditt sätt och spel som du för här...du är en räv Sozze eller lite värre ;)...från den dagen var du en människa jag inte lita på mer och jag kände mig grymt lurad och besviken på dig...

jag tror att Ni kommer att förlora i längden på detta sätt...

Mvh Ann
 

DeletedUser

Guest
Åter igen Ann så är allt en lögn. Ni skulle gå i krig på vår sida men svek oss. Ni vidarebefordrade våra krigsplaner till våra fiender. Jag har visat bevisen för dig gång på gång och för min stam och våra allierade. Bevisen finns till och med här på forumet då fienden direkt postade hela PMet de fick av er här. Alla som betyder något vet sanningen, så dina lögner rör mig inte i ryggen.

Du kommer alltid gråta när någon anfaller dig eller om ditt rävspel inte går som du tänkt dig.. det gör du på v2 å det gör du här.. varför spela ett krigsspel när gråta, klaga och ljuga är allt du kan?

Du skämmer bara ut dig i den här tråden och det är bara du som inte inser det. Ditt misstag var att klanka ner på ATs vänner, hade du inte gjort det hade jag inte brytt mig om att ge mig in i en omöjlig diskussion med dig igen.

Enough is enough.

/S
 

DeletedUser

Guest
Knappast Sozze...du vet du fick mailbevisen på spelaren som skapa kaoset och avslöja dina planer...så kvittar vad du säger...och jag gråter knappast Sozze, det är ett spel glöm inte det...

Rävspel får du stå för, för tål du inte sanningen och kunde agerat annorlunda när du fick faktan så...är du en räv och lögnare, feg i mina ögon...spioninplantaten du gör i alla stammar du ska kriga mot gör inte saken bättre...

Tyvärr är du ingen höjdare i mina ögon..

Du var men sabba det rätt snart när du visa din rätta sida och vad -=AT=- står för...

Nu spelar vi på så får vi se vad det blir av det, på samma sida kommer vi aldrig stå...aldrig i någon värld...synd för du var trevlig tills du visa din rätta sida, ditt rätta jag......och jag lovar hamnar vi i samma stam nånstans, kommer antingen du eller jag stiga av tåget ;)...jag kan göra det, för spela med dig vill jag inte då jag vet vilken lögnare du är, då får du bättra dig/ändra dig, men det tror jag knappast du gör......man är som man är och du har visat hur du är... det är oftast svårt att ändra invanda vanor

Mvh Ann
 

DeletedUser

Guest
fniss

AZQ2, finns det någon som gillar dig numera? Du verkar göra nya fiender varje dag med ditt dravel som saknar någon som helst förankring i verkligheten. Har inte sett dig göra annat än att gnälla, har du verkligen kul när du spelar? Kanske dags att leta efter nått spel där man inte tävlar mot varandra för du verkar ju inte kunna acceptera att andra spelar för att vinna eller komma någon vart.

Lägg ner ditt skitsnack här på forumet och börja spela istället, du håller ju på att göra samma sak på värld 5 nu till och med. Gör om och gör rätt!
 

DeletedUser

Guest
AZQ2, finns det någon som gillar dig numera? Du verkar göra nya fiender varje dag med ditt dravel som saknar någon som helst förankring i verkligheten. Har inte sett dig göra annat än att gnälla, har du verkligen kul när du spelar? Kanske dags att leta efter nått spel där man inte tävlar mot varandra för du verkar ju inte kunna acceptera att andra spelar för att vinna eller komma någon vart.

Lägg ner ditt skitsnack här på forumet och börja spela istället, du håller ju på att göra samma sak på värld 5 nu till och med. Gör om och gör rätt!

Nephin, det är väl relativt enkelt .. hon är en Drama Queen? rätt solklart,, bara dålig underhållning.
 

DeletedUser

Guest
knappast nephin, inte många jag känner som tycker om dig i heller... du har väl dina vänner? och jag mina... sedan drama, ligger mig knappast f dörren...men kommenterar er gärna när Ni har fel... Ni tål ju knappast att jag gör inlägg för Ni måste alltid kommentera tillbaka ju...en sport för ER? ;)

nephin skapa dina egna inlägg nån gång egna trådar...om du har nått ämne...sluta lev genom mina om du kan...ser vad du skriver om CROW i V5...samma visa omigen---> Skapa eget nångång...men verkar du inte kunna göra...

Din liksom många andras är att hoppa med i trådar och tracka på som vanligt...

ärligt talat nephin är lite trött på dina småbarnsfasoner ;)...du är vuxen?...förväntar mig bättre, men som sagt mycket och mångt låg nivå på snacket här som vanligt...byt sport kanske ;)
 

DeletedUser

Guest
fniss

knappast nephin, inte många jag känner som tycker om dig i heller... du har väl dina vänner? och jag mina... sedan drama, ligger mig knappast f dörren...men kommenterar er gärna när Ni har fel... Ni tål ju knappast att jag gör inlägg för Ni måste alltid kommentera tillbaka ju...en sport för ER? ;)

-> Förstår att dom jag plockat bort helt eller nästan helt (mestadels dina gamla stamkompisar från CROW, NOD och R-GOTH) inte är så glada på mig men det hade jag inte förväntat mig. Däremot har jag inte direkt en lynchmob emot mig såsom du har här på forumet :)

nephin skapa dina egna inlägg nån gång egna trådar...om du har nått ämne...sluta lev genom mina om du kan...ser vad du skriver om CROW i V5...samma visa omigen---> Skapa eget nångång...men verkar du inte kunna göra...

-> Nej tack, jag är inte så intresserad av att skapa massa onödiga trådar och göra bort mig som du. Roligare att kommentera och ventilera åsikter i redan existerande. Det är väl det som ett forum är till för?

Din liksom många andras är att hoppa med i trådar och tracka på som vanligt...

ärligt talat nephin är lite trött på dina småbarnsfasoner ;)...du är vuxen?...förväntar mig bättre, men som sagt mycket och mångt låg nivå på snacket här som vanligt...byt sport kanske ;)

-> MINA småbarnsfasoner? Har du inte läst vad ungefär 100 personer har skrivit om dig här? Kanske dags att inse att du är barnet i den här historien.

Avslutningsvis, sluta gnäll och börja spela. Och angående värld 5 så undrar jag varför du lämnar din stam när dom hamnar i krig. Inser du inte att du redan är flyktingförklarad och inte kommer att kunna gå med i någon mer stam (om du inte vill dra ner dom i fallet också).
 
Topp