NiC: Ninjas in Church

DeletedUser

Guest
Vill bara passa på att nämna att Xenu nu testar vissa av dennes mer framstående lärjungar i så kallade "24 timmars utmaningar". Kort och gott går det ut på att göra fyra olika moment inom ett tidsspann på 24 timmar. Självklart kan jag inte gå in närmre på detaljer här eftersom det står mellan mig, Xenu och testobjektet i fråga. Första man till rakning är Super Hero vars prövning startade idag 09:19:05.

Imorgon 09:19:05 hoppas jag kunna skriva här att Super Hero lyckades med sin prövning och låta nästa man eller kvinna försöka.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Raderade mitt inlägg xD Vill se den allmäktiga Xenu och den Mäktiga Gud i krig! Må en ny stam skapas som hedrar gud!
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ni kommer att få ett tecken...

Kanske till och med är så att alla i NiC inte utger sig för att vara den de är...
 

DeletedUser

Guest
hittade en fin historia bra läsning all hail xenu

För mycket länge sedan (75 miljoner år sedan för att vara exakt) fanns det en främmande
galaktisk härskare vid namn Xenu. Xenu var härskare över alla planeter i denna del av galaxen,
inklusive över vår planet Jorden, som förövrigt på den tiden hette Teegeeack.
Dock hade Xenu ett problem. Alla de 76 planeter han
kontrollerade var överbefolkade. Varje planet hade i
genomsnitt 178 miljarder människor. Xenu behövde
lösa detta problem, så han tänkte ut en djävulsk plan.
Xenu skaffade sig total kontroll, och med hjälp av
förrädare lyckades han besegra folket och dom lojala
officerarna. Med hjälp av psykiatriker kallade han in
miljarder människor för en skatte
kontroll, men istället för denna kontroll (vilket ju bara
var en ursäkt) blev de injicerade med en blandning av
alkohol och glykol som hade till syfte att paralysera
dom. Därefter blev alla dessa
människor inlastade i rymdskepp, som såg exakt ut som
DC8 or (förutom att dom hade raket motorer istället
för propellrar).
Dessa DC 8 rymdskepp flög sedan till planeten Jorden, där tusentals miljarder av de paralyserade
människorna staplades runt basen av vulkaner. När man sedan var klar med staplandet av dessa
människor, sänktes vätebomber ner i vulkanerna. Xenu detonerade därpå alla vätebomber
samtidigt, och alla människor blev dödade.
Historien slutar dock inte med detta. Eftersom var och en har en själ (låt oss kalla själen "thetan"
i denna historia) så måste man lura själen att inte komma tillbaka igen. Så medans dessa hundra
miljardtals själar blåstes kring av de enorma nukleära vindarna, hade Xenu lagt ut speciella
elektroniska fällor, som fångade alla själar I elektroniska strålar, eller nät. (de elektroniska
strålarna/näten var kladdiga som ett flugpapper.)
Efter att Xenu fångat alla dessa själar, lät han packa dem i boxar och transporterade dem till ett
antal jättelika biograf salonger. Väl där, tvingades alla dessa själar att i ett antal dagar vara
åskådare till speciellt framtagna 3-dimensionella filmer, som visade hur livet skulle se ut, och
många därutöver mycket förvirrande scener. I dessa filmer blev själarna utsatta för falska bilder,
det sades att de var Gud, Djävulen och Jesus. I denna historia kallas denna process för
"Inplantering"
När filmerna var slut, och alla själar hade lämnat biograferna, började dessa själar att dras
samman i klasar. Anledningen till detta beteende var att de alla sett på samma filmer,och
därigenom trodde att de var en och samma person. Dessa klasar bestod var och en av ett antal
tusen själar. Eftersom det endast fanns ett fåtal levande kroppar kvar, stannade de kvar i dessa
klasar, som i sin tur besatte de kvarvarande levande kropparna.
 

DeletedUser

Guest
Vill bara passa på att nämna att Xenu nu testar vissa av dennes mer framstående lärjungar i så kallade "24 timmars utmaningar". Kort och gott går det ut på att göra fyra olika moment inom ett tidsspann på 24 timmar. Självklart kan jag inte gå in närmre på detaljer här eftersom det står mellan mig, Xenu och testobjektet i fråga. Första man till rakning är Super Hero vars prövning startade idag 09:19:05.

Imorgon 09:19:05 hoppas jag kunna skriva här att Super Hero lyckades med sin prövning och låta nästa man eller kvinna försöka.

Prövningen misslyckades. Super Hero lyckades endast med 3 av 4 moment och därför blir han nu straffad på ett ytterst hemligt sätt.
 

DeletedUser

Guest
En Kyrklig Ninja har skickat iväg mig till rimmen efter ett nattligt anfall. Men jag kommer tillbaka för att vara som en stor sten i Xenu´s flod ;)
 

DeletedUser

Guest
Vafan låg ju o sov o när ja kolla rapporterna så hadde jag lixom 3500 yxor, 700 LK och 400 BK och 150 Rams + pally xtra i min by på fest.

Jag blev förvånad, Hur f*n kan man få så många på så kort tid =O Han måste ju ha haft hjälp av en gud!

jag hadde bara byggt försvar för ca 1000 yxor enbart ._.

Shit happens :p


EDIT:-

Ändrade ett litet textfel :p
 

DeletedUser

Guest
Vafan låg ju o sov o när ja kolla rapporterna så hadde jag lixom 3500 yxor, 700 LK och 400 BK och 150 Rams + pally xtra i min by på fest.

Jag blev förvånad, Hur f*n kan man få så många på så kort tid =O Han måste ju ha haft hjälp av en gud!

jag hadde bara byggt försvar för ca 1000 yxor enbart ._.

Shit happens :p


EDIT:-

Ändrade ett litet textfel :p

Haha är du förvånad är bara det där var det nog rätt bra att du blev adlad så pass tidigt ;)
 
Topp