-mAd?-

Shamaninan

Member
Reaktionspoäng
0
Mad är en bra stam grundad på bra spelare. Har haft kontakt med ganska många av spelarna där och tycker att alla är okej. Spelar nämligen med många av dem i V2. Hade jag inte haft en egen stam så hade jag nog valt att gå med i deras.

Så tala inte ont om en stam ni inte vet så mycket om. Håller de samma standard som de gör på V2 så kommer de att gå långt.

Hoppas de bara tycker lika om mig. :confused: :p
 

DeletedUser

Guest
Hehe.. Okejdå..

Men om jag har haft kontakt med -mAd?-och genom det kunnat bilda mig en uppfattning om dom är det okej för mig att säga, PHAILCAKE! ?

Inte vet jag.. Men om man springer in i 2000/2000 med sin off och tok dör.. inte fan skickar jag min deff på 1000/500(osäker på antalet svärd) för att se om det slår ut nå mer..?

Trodde första att dom skulle försvinna inom någon månad.. Men i och med V7's snabba öppning finns ju faktiskt risken att alla spelare som faktiskt kan nåt drar vidare och kvar blir stammar som -mAd?-, TMNT osv osv.. Känns lite bittert att en värld ska lämnas åt såna spelare-.-
 

DeletedUser

Guest
Hehe.. Okejdå..

Men om jag har haft kontakt med -mAd?-och genom det kunnat bilda mig en uppfattning om dom är det okej för mig att säga, PHAILCAKE! ?

Inte vet jag.. Men om man springer in i 2000/2000 med sin off och tok dör.. inte fan skickar jag min deff på 1000/500(osäker på antalet svärd) för att se om det slår ut nå mer..?

Trodde första att dom skulle försvinna inom någon månad.. Men i och med V7's snabba öppning finns ju faktiskt risken att alla spelare som faktiskt kan nåt drar vidare och kvar blir stammar som -mAd?-, TMNT osv osv.. Känns lite bittert att en värld ska lämnas åt såna spelare-.-



Då stannar du alltså kvar i denna världen. lol. Du ska inte snacka så mycket om folket i -mad- när du inte vet något om dom. Dom flesta stammarna har någon som inte kan så mycket så vida inte stammarna planeras på dom andra världarna av spelare som har kört länge. Nybörjare finns i alla världarna och kommer alltid att finnas.

Själv har man kört både V2 och V3. Båda världarna i stammen rankad 1:a och nu i denna världen. För att du inte ska behöva fundera ska jag tala om att det var KWN i V2 och DöD (som blev NoD) i V3. Jag var rankad topp 10 i båda men fick sluta spela på grund av att jag började jobba som resande. Och jag snackar inte topp 10 efter 1 månad eller så utan när det gått ett bra tag. Hade det inte varit för jobbet hade jag varit kvar i toppen på båda ställena.

Jag kör inte med nått fejk nick för jag vågar visa vem jag är till skillnad från er. Tror att ni är mest rädda för att folk skulle slå sig samman och adla bort er om dom visste vilka ni är.
 

DeletedUser

Guest
Då stannar du alltså kvar i denna världen. lol. Du ska inte snacka så mycket om folket i -mad- när du inte vet något om dom. Dom flesta stammarna har någon som inte kan så mycket så vida inte stammarna planeras på dom andra världarna av spelare som har kört länge. Nybörjare finns i alla världarna och kommer alltid att finnas.

Själv har man kört både V2 och V3. Båda världarna i stammen rankad 1:a och nu i denna världen. För att du inte ska behöva fundera ska jag tala om att det var KWN i V2 och DöD (som blev NoD) i V3. Jag var rankad topp 10 i båda men fick sluta spela på grund av att jag började jobba som resande. Och jag snackar inte topp 10 efter 1 månad eller så utan när det gått ett bra tag. Hade det inte varit för jobbet hade jag varit kvar i toppen på båda ställena.

Jag kör inte med nått fejk nick för jag vågar visa vem jag är till skillnad från er. Tror att ni är mest rädda för att folk skulle slå sig samman och adla bort er om dom visste vilka ni är.

Vad trevligt för dig att du trivs i MAD, verkligen, jag blir glad. För hos oss är du inte välkommen även om du nu har så pass bra meriter som du säger. Komiskt att jag inte kommer ihåg ditt nick bara :rolleyes:

Hade du vetat våra nick i WANK hade du knappast suttit och skrytit om dina tidigare meriter kan jag lova; vi har till skillnad mot dig top 1 spelare från flera världar. ;)

Anledningen att vi lirar under fejknick är lång historia men inte fan är det den anledningen som du anger. Så snacka inte i nattmössa, va? ;)
 

DeletedUser

Guest
Konstigt att du inte kommer ihåg nu när du gjorde det efter att en i eran stam talade om för dig vem jag var och du skrev till mig i spelet.

Jag kan ju sätta in det som skevs om du vill det så är det ett bevis på att du vet vem jag är.

Katsumi på 07.12. kl 17:33Nämen, har vi en liten KWN:are här ;-)
 

DeletedUser

Guest
Ouch! I got pwned by a KWN nub:eek:


Vet inte om det ska vara så mycket att spela ha spelat med KWN egentligen? Att du har lirat i DöD ska du väl ha lite respekt för men vad har det med Mad att göra?

Ska det verkligen vara nåt att skrika ut över hela forumet att du har gått från en elit stam som DöD till en nub stam som Mad? Pinsamt du..

Angående dina meriter så känns dom inte särskilt mycket att komma med, Lessen med till och med jag som är en noob har mer erfarenhet..:rolleyes:


KWN! pfft..:confused:
 

DeletedUser

Guest
Konstigt att du inte kommer ihåg nu när du gjorde det efter att en i eran stam talade om för dig vem jag var och du skrev till mig i spelet.

Jag kan ju sätta in det som skevs om du vill det så är det ett bevis på att du vet vem jag är.

Katsumi på 07.12. kl 17:33Nämen, har vi en liten KWN:are här ;-)

Var pga att en ur min stam skrev det på IRC; jag själv har inga som helst minnen utav ditt nick.
 

DeletedUser

Guest
Hur går det för mad nu igentligen är det lika mad stam som i början eller har dem bara satsat på poäng?
 

Shamaninan

Member
Reaktionspoäng
0
Kommer ihåg NoD från V3, men jag kommer inte ihåg dig. Spelade på V3 tills jag blev bortadlad, och det var ganska länge jag spelade. Hängde ihop med kikr, S-R m. fl. Men jag förstår inte vad V3 har med Mad att göra?

Du säger att de är nybörjare? Har du kollat deras TW-stats på V2?
 

DeletedUser

Guest
Kommer ihåg NoD från V3, men jag kommer inte ihåg dig. Spelade på V3 tills jag blev bortadlad, och det var ganska länge jag spelade. Hängde ihop med kikr, S-R m. fl. Men jag förstår inte vad V3 har med Mad att göra?

Du säger att de är nybörjare? Har du kollat deras TW-stats på V2?

För det första så säger jag inte att DOM är nybörjare utan att det finns nybörjare i alla världar vilket framgår av texten om man läser hela. Jag vet att dom inte är nybörjare då jag spelat med flera av dom och mot flera av dom. Det är riktigt bra spelare vi snackar om.

Så det jag menar med nybörjare är att det brukar ofta kunna finnas nybörjare på TW så även i stammen Mad med största sannorlighet. Kan bli så när det kommer in folk som ingen vet något om.

För det andra så om du läser så sa jag att det var DöD jag var med i och inte NoD. Dom Blev NoD efter det att jag slutat spela.

Så nästa inlägg du gör läs texten ordentligt och förstå innebörden i den innan du lägger in en kommentar.
 

DeletedUser

Guest
Man tar aldrig i spelare i en stam man inte har en aning om?

Eller skulle jag aldrig gjort iaf..:eek:
 

Shamaninan

Member
Reaktionspoäng
0
För det första så säger jag inte att DOM är nybörjare utan att det finns nybörjare i alla världar vilket framgår av texten om man läser hela. Jag vet att dom inte är nybörjare då jag spelat med flera av dom och mot flera av dom. Det är riktigt bra spelare vi snackar om.

Så det jag menar med nybörjare är att det brukar ofta kunna finnas nybörjare på TW så även i stammen Mad med största sannorlighet. Kan bli så när det kommer in folk som ingen vet något om.

För det andra så om du läser så sa jag att det var DöD jag var med i och inte NoD. Dom Blev NoD efter det att jag slutat spela.

Så nästa inlägg du gör läs texten ordentligt och förstå innebörden i den innan du lägger in en kommentar.

Ber så mycket om ursäkt för det hela. Blandade ihop allt bara. Nybörjare kommer hela tiden. Vet det delvis då jag får nya att börja spela hela tiden. Men de lär ju sig också. De nya världarna är ju enklare att börja på som nybörjare än de äldre.
 

DeletedUser

Guest
nya spelare kommer hela tiden, det är bara att instämma
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
nya spelare kommer hela tiden, det är bara att instämma

Dåtid: fanns det 7 mad spelare i min 15*15.
Nutid: 5 av dem rimmade, 1 barbarby efter rens+cata och den sista byte stam nu för att komma undan är ganska komiskt att detta är den bästa stammen på v6.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Dåtid: fanns det 7 mad spelare i min 15*15.
Nutid: 5 av dem rimmade, 1 barbarby efter rens+cata och den sista byte stam nu för att komma undan är ganska komiskt att detta är den bästa stammen på v6.

Är man bästa stammen för att man ligger rankad 1:a? Håller ju ett par st lite högre upp måste jag säga även om de gjort det bra.
 

DeletedUser

Guest
Klart man är bästa stammen om man ligger etta, man vinner alla krig med mest poäng!:eek:
 

DeletedUser

Guest
Den som kommer 5 i mål i ett rally vinner GULD. öhhh hmmm var är er logik?
 

DeletedUser

Guest
Klart att den stam som ligger överst i rankingen är bäst,tycker man inte det så får man väl göra nåt åt saken.
Det är ju ett krigsspel,så det finns alltid lösningar på dylika problem.
Misslyckas man med sina försök så var då åtminstone inte den egna stammen bättre.
 
Topp