TKOTRT förklarar krig mot MR

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
Här är svaret.

Det finns inga nackdelar med att pissa på er i WCIP.
LaD och TKOTRT har en ganska tajt relation vad jag förstått, och även om de nu inte hade en så är båda toppstammar.
Att hålla god ton med TKOTRT spelar roll, och de flesta i TKOTRT är även väldigt trevliga, t.ex Pirlo och Perberg.

Finns inte ett piss LaD behöver er till, och varför ska de då låta er ta en del av deras framtida byar?
Ni ska bara nicka och lyda, alternativt bygga deff och vänta på besök från frajdan.

Han är dock med i DO...

WCIP slutade la kriga för att inte krocka med LaD?
 

DeletedUser

Guest
Nja, satt mig inte direkt in i situationen.

För mig lät det som om detta var de som gällde,

Personen i fråga spelade i WCIP, där 4 andra spelar.
WCIP frågar LaD ifall de kan få (fortsätta?) kriga med MR familjen.
LaD säger nej.

Personen börjar då gråta på forumet eftersom LaD inte säger åt TKOTRT att sluta, även om TKOTRT har sina anledningar, samt att det inte finns nog mycket att tjäna på att be dom att sluta.
 

DeletedUser

Guest
Hmm jag kan inget om WCIP eller vad de har för förhållande till LaD men blir ändå nyfiken. Varför frågar dom äns om de FÅR :)S?) attackera MR ?? Är väll bara att köra lr?
 

DeletedUser

Guest
vad jag minns så gick dom ur kriget frivilligt....

ska se om jag hittar dte någonstans:

Vi drar oss ur kriget ja. Vi har redan börjat krocka med LaDe och det är vi inte intresserade av.

Vi kommer inte joina LaD familjen igen och från våran sida har vi gärna en god relation men hur LaD ser på det får du fråga dom.

Vi samlar ihop oss och hittar nån annan stam att kriga mot.


så var det ja.........


då var det avklarat :)
 

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
vad jag minns så gick dom ur kriget frivilligt....

ska se om jag hittar dte någonstans:

Vi drar oss ur kriget ja. Vi har redan börjat krocka med LaDe och det är vi inte intresserade av.

Vi kommer inte joina LaD familjen igen och från våran sida har vi gärna en god relation men hur LaD ser på det får du fråga dom.

Vi samlar ihop oss och hittar nån annan stam att kriga mot.


så var det ja.........


då var det avklarat :)

Som jag sa då ;)
 

DeletedUser

Guest
Nja, satt mig inte direkt in i situationen.

För mig lät det som om detta var de som gällde,

Personen i fråga spelade i WCIP, där 4 andra spelar.
WCIP frågar LaD ifall de kan få (fortsätta?) kriga med MR familjen.
LaD säger nej.

Personen börjar då gråta på forumet eftersom LaD inte säger åt TKOTRT att sluta, även om TKOTRT har sina anledningar, samt att det inte finns nog mycket att tjäna på att be dom att sluta.

Det är rätt kul att se vissas reaktioner, speciellt ifrån spelare som dig. En av de mest korkade på hela värld 2. Mannen, myten, legenden och allt vad det nu är du kallar dig. Jag tycker du borde hålla käften istället eftersom du inte har någon koll alls märkte jag nu och låta någon med lite vett i skallen svara på mina frågor.

Jag har inte fällt en endaste tår pga av detta spelet, och det skulle aldrig falla mig in eftersom det enbart är ett kul spel som man kan fördriva tiden på. Sedan undrar jag vart i hela friden du vill komma? Visst hade jag blivit gladare om LaD nekade TKOTRT att gå in i kriget, men det var inte det jag ville komma till.

Jag vände inga frågor till dig, så varför ska du ens lägga energi på att försöka förklara något för mig som jag inte ens är intresserad av. Jag vet mycket väl hur allting hänger ihop och vad som hände!

Du kanske skulle prova på att sluta svara på alla foruminlägg i fortsättningen och skaffa dig något bättre att göra, för ska jag vara ärlig... Så tror jag faktiskt att majoriteten här på det allmäna forumet skulle bli lite gladare eftersom det är en del negativt snack om dig pga du gärna vill synas överallt och svara på varendas inlägg som skrivs i stort sett.
 

DeletedUser

Guest
Det är rätt kul att se vissas reaktioner, speciellt ifrån spelare som dig. En av de mest korkade på hela värld 2. Mannen, myten, legenden och allt vad det nu är du kallar dig. Jag tycker du borde hålla käften istället eftersom du inte har någon koll alls märkte jag nu och låta någon med lite vett i skallen svara på mina frågor.

Jag har inte fällt en endaste tår pga av detta spelet, och det skulle aldrig falla mig in eftersom det enbart är ett kul spel som man kan fördriva tiden på. Sedan undrar jag vart i hela friden du vill komma? Visst hade jag blivit gladare om LaD nekade TKOTRT att gå in i kriget, men det var inte det jag ville komma till.

Jag vände inga frågor till dig, så varför ska du ens lägga energi på att försöka förklara något för mig som jag inte ens är intresserad av. Jag vet mycket väl hur allting hänger ihop och vad som hände!

Du kanske skulle prova på att sluta svara på alla foruminlägg i fortsättningen och skaffa dig något bättre att göra, för ska jag vara ärlig... Så tror jag faktiskt att majoriteten här på det allmäna forumet skulle bli lite gladare eftersom det är en del negativt snack om dig pga du gärna vill synas överallt och svara på varendas inlägg som skrivs i stort sett.

Jösses.....tror nog att du fällt en & annan tår när jag läser ditt inlägg och speciellt kul verkar du inte ha heller, tagga ner ffs!

On topic PLEASE!!
 

DeletedUser

Guest
Så ni i LaD tillåter TKOTRT-stammarna att anfalla MR men inte WCIP? WCIP har 4 medlemmar medans TKOTRT-stammarna har 250st ungefär. Och ni som inte ville dela med er av byarna, men nu var det plötsligt okej att dela med er till 250 andra.

Vad tänker ni på egentligen, klarar ni inte av MR själva eller vad fick er att ändra er? Vad har ni att säga till ert försvar, jag väntar nyfiket!

Komiskt att folk yttrar sig om saker de inte har en aning om!!!
snacka med gråis och Trebor först innan du yttrar dig!...

//Fritz
 

DeletedUser

Guest
Det är rätt kul att se vissas reaktioner, speciellt ifrån spelare som dig. En av de mest korkade på hela värld 2. Mannen, myten, legenden och allt vad det nu är du kallar dig. Jag tycker du borde hålla käften istället eftersom du inte har någon koll alls märkte jag nu och låta någon med lite vett i skallen svara på mina frågor.

Jag har inte fällt en endaste tår pga av detta spelet, och det skulle aldrig falla mig in eftersom det enbart är ett kul spel som man kan fördriva tiden på. Sedan undrar jag vart i hela friden du vill komma? Visst hade jag blivit gladare om LaD nekade TKOTRT att gå in i kriget, men det var inte det jag ville komma till.

Jag vände inga frågor till dig, så varför ska du ens lägga energi på att försöka förklara något för mig som jag inte ens är intresserad av. Jag vet mycket väl hur allting hänger ihop och vad som hände!

Du kanske skulle prova på att sluta svara på alla foruminlägg i fortsättningen och skaffa dig något bättre att göra, för ska jag vara ärlig... Så tror jag faktiskt att majoriteten här på det allmäna forumet skulle bli lite gladare eftersom det är en del negativt snack om dig pga du gärna vill synas överallt och svara på varendas inlägg som skrivs i stort sett.

Haha, nej nej, du fäller inga tårar över TW, men nog fan slår du sönder tangentborder pga det.

Citera gärna de inlägg där jag kallat mig "mannen,myten,legenden".
Kanske någon gång skrivit mannen-mytens namn, en spelare på v2, ifall du hade någon koll kanske du skulle veta det.

Ifall jag skrivit legenden borde de väl förekommit i trådar ang 20, alternativt när jag öser komplimanger över de personer jag anser förtjäna sådana.

Nästa gång, prova skriva allt i Caps Lock också, blir mycket bättre RAAAGE effekt på de sättet, vilket du verkar varit ute efter.

----

Ursäktar min off-topic, men tyckte att han jag skulle ge honom ett svar så inte hans tangentbord slagits sönder och samman utan anledning.
Här har ni lite stats;

Timeframe: Sista 24 timmarna

Totala Erövringar mot den motsatta sidan:

TKOTRT: 141
MR: 12
Skillnad: 129

image.php
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Haha, var det allt ni kunde komma med? Jag vet vad som hände och står för vad jag skriver. Men det jag ville komma till har jag fortfarande inte fått svar på och jag tänker inte sluta skratta åt er!

Mitt tangentbord är det inga som helst problem med Asknx, så där har du åter igen fel. Varför ska du alltid överdriva, jag ber dig åter igen att kliva ut ur din låssasvärld innan du blir dummare än vad du redan är.

BACK TO TOPIC, HEJJA VARGFANZ!
 

DeletedUser

Guest
Haha, var det allt ni kunde komma med? Jag vet vad som hände och står för vad jag skriver. Men det jag ville komma till har jag fortfarande inte fått svar på och jag tänker inte sluta skratta åt er!

Mitt tangentbord är det inga som helst problem med Asknx, så där har du åter igen fel. Varför ska du alltid överdriva, jag ber dig åter igen att kliva ut ur din låssasvärld innan du blir dummare än vad du redan är.

BACK TO TOPIC, HEJJA VARGFANZ!

Trevligt att du stavade fel på ett ord i samma mening som du kallade mig dum.

Proves my point, wouldnt ya say?
 

DeletedUser

Guest
Inget illa sagt, men varför tar TKOTRT in flyktingar ifrån MR?

Lycka till annars och så krossar vi dem tillsammans :D
 

DeletedUser

Guest
Flyktingarna är väl såna som inte klarar av att kriga under tryck, och TKOTRT behöver alla de kan få tag på för att våga anfalla ju :)
 

DeletedUser

Guest
Flyktingarna är väl såna som inte klarar av att kriga under tryck, och TKOTRT behöver alla de kan få tag på för att våga anfalla ju :)


Det där med att ta in flyktingar vet jag ingenting om , så det yttrar jag mig inte i .

Däremot säger du att vi inte vågar anfalla om vi inte plockar in folk.. HA!

MR är redan borta ur matchen, även om det kan ta lite tid. Önskar er iallfall lycka till det behöver ni !
 

DeletedUser

Guest
Hehe varför tar ni då in dom?? det är ju en del av dessa som ni skulle utrota ni tagit in :)

O ne tror inte ni vågat anfalla om vi inte redan legat i krig med LaD, RoS, och KoL.
 

DeletedUser

Guest
Hehe varför tar ni då in dom?? det är ju en del av dessa som ni skulle utrota ni tagit in :)

O ne tror inte ni vågat anfalla om vi inte redan legat i krig med LaD, RoS, och KoL.

Vågat - Ja.
Vunnit - Tveksamt eftersom ni egentligen var 2-3 mergade storstammar som alla hade mycket erfarenhet av krig. Detta får vi väl aldrig reda på. Men det hade nog varit mycket jämt.

Flyktingarna har förklarats flera gånger.

När kommer DO och TU stammarna in i leken med sina offensiva krafter?
 

DeletedUser

Guest
Vågat - Ja.
Vunnit - Tveksamt eftersom ni egentligen var 2-3 mergade storstammar som alla hade mycket erfarenhet av krig. Detta får vi väl aldrig reda på. Men det hade nog varit mycket jämt.

Flyktingarna har förklarats flera gånger.

När kommer DO och TU stammarna in i leken med sina offensiva krafter?

Ganska snart skulle jag tro :)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp