[Z[]T]

geronimo

Member
Reaktionspoäng
0
men att du inte ger dig, haha

hoppas du sitter å håller koll på alla som byter stam å gnäller lika mycket då. dom lämnade stammen INNAN det blev krig.

Dom kommer antagligen att ligga lika risigt till nu som om dom hade stannat i DC men nu valde dom av skäl vi andra bara kan gissa om att lämna för att starta en egen stam.

släpp det innan du får magsår:D

Sen kan du tänka efter innan du anklagar folk för att dom inte läser eller förstår då det antagligen är du som inte klarar av att göra dig förstådd.

fast å andra sidan är du kanske en av få som aldrig har fel?
 

MaxenBraxen

Member
Reaktionspoäng
0
Jag bytte stam då jag ställdes inför ett val, detta val har tagits upp via Supporten då det ena alternativet var regelbrott.
Det andra alternativet var: Hitta ny stam och det gjorde jag.

Vill du ta upp detta kan du ta det via PM eller IGM.

Men detta har inte med trådens ämne att göra och vidare diskussioner om detta kan leda till mycket mer och mycket fel.


Att bli kickad ur en stam anser jag itne vara att man byter stam. Byter stam gör man frivilligt, blir man kickad är det påtvingat.

06 01
01:40 erka81 har blivit avlägsnad av Kaktus.

Och alla andra trådar handlar ändå om pajkastning och diverse andra grejer så vi kan lika gärna ta det här som på PM....
 

MotoX

Member
Reaktionspoäng
0
men att du inte ger dig, haha

hoppas du sitter å håller koll på alla som byter stam å gnäller lika mycket då. dom lämnade stammen INNAN det blev krig.

Dom kommer antagligen att ligga lika risigt till nu som om dom hade stannat i DC men nu valde dom av skäl vi andra bara kan gissa om att lämna för att starta en egen stam.

släpp det innan du får magsår:D

Sen kan du tänka efter innan du anklagar folk för att dom inte läser eller förstår då det antagligen är du som inte klarar av att göra dig förstådd.

fast å andra sidan är du kanske en av få som aldrig har fel?


Magsår får jag endast av personer som dig som inte kan uppbringa sig skälva till att läsa tillräckligt noga för att förstå vad det hela handlar om.

Du läser ”INNAN det blev krig” - jag läser istället ”VARFÖR skapande dom en stam precis INNAN det blev krig”

när du har funderat ut skillnaden på ovanstående mening är jag villig att ta upp samtalet igen.


Jag har säkert ofta fel, men detta kan ju inte påvisas i detta fall förrän motsatsen bevisats
 

Exoclyps

Member
Reaktionspoäng
0
Jag kan medella dig Braxen att du uppenbarligen inte har alla detaljer.

Och jag kan iaf visa dig:
DC Inga 06th January 2009 - 04:00:01 1,028,983
Inga DC:B 06th January 2009 - 13:00:01 1,028,650
DC:B Corian 08th January 2009 - 01:00:01 1,051,751

Så han blev inbjuden i DC:B efter att han "kickades" som du kan se. Sen kom väll vägskälet. Aja.
 

Exoclyps

Member
Reaktionspoäng
0
Magsår får jag endast av personer som dig som inte kan uppbringa sig skälva till att läsa tillräckligt noga för att förstå vad det hela handlar om.

Du läser ”INNAN det blev krig” - jag läser istället ”VARFÖR skapande dom en stam precis INNAN det blev krig”

när du har funderat ut skillnaden på ovanstående mening är jag villig att ta upp samtalet igen.


Jag har säkert ofta fel, men detta kan ju inte påvisas i detta fall förrän motsatsen bevisas.

Varför? Bra fråga. Det vet jag inte. Dra pga kriget? Haha, det tror jag INTE. En del utav dessa spelare va blodtörstiga så vitt jag vet, de ville strida! Men något annat måste ha skett, jag sitter inte inne med alla detaljer, och jag har väl någon uppmärksammad detalj här och där som jag inte fått bekräftad än.

Men, du baserar vilket fall dina antagen utan att sitta inne med en blekaste bit utav information.

(en del utav den info jag håller på gör jag utav respekt för Drakfamiljen)
 

DeletedUser

Guest
Att bli kickad ur en stam anser jag itne vara att man byter stam. Byter stam gör man frivilligt, blir man kickad är det påtvingat.



Och alla andra trådar handlar ändå om pajkastning och diverse andra grejer så vi kan lika gärna ta det här som på PM....

Skickat 06 01 09 11:21
angel8 bjuder in dig till stammen Dragon Clan Brigade

Ojsan.
Skaffa fakta. 10 min innan fick Kaktus privs av Gatnaro som verkar ha något personligt emot mig.
Kaktus kickning var felaktig och enbart CBF har rättigheten att kicka i DC.

Men du som verkar vara insatt kan ju upplysa alla om varför det skedde helt öppet här så kan vi se vad det leder till.
 

geronimo

Member
Reaktionspoäng
0
Magsår får jag endast av personer som dig som inte kan uppbringa sig skälva till att läsa tillräckligt noga för att förstå vad det hela handlar om.

Du läser ”INNAN det blev krig” - jag läser istället ”VARFÖR skapande dom en stam precis INNAN det blev krig”

när du har funderat ut skillnaden på ovanstående mening är jag villig att ta upp samtalet igen.


Jag har säkert ofta fel, men detta kan ju inte påvisas i detta fall förrän motsatsen bevisats

en sista sak bara innan jag läser igenom allt igen:rolleyes:

Varför är du så upprörd över dessa spelare? har dom gjort dig något illa?

Du lägger ner intresse på att göra en tråd om dessa få spelare så antingen är dom dina idoler eller så har dom bitit dig i tån.

Det måste ha funnits flera hundra spelare som lämnat en stan dan innan ett krig bryter ut så varför vill du hänga ut dom här som inte ens är med i din stam eller ligger i krig med din stam?
 

MaxenBraxen

Member
Reaktionspoäng
0
Skickat 06 01 09 11:21
angel8 bjuder in dig till stammen Dragon Clan Brigade

Ojsan.
Skaffa fakta. 10 min innan fick Kaktus privs av Gatnaro som verkar ha något personligt emot mig.
Kaktus kickning var felaktig och enbart CBF har rättigheten att kicka i DC.

Men du som verkar vara insatt kan ju upplysa alla om varför det skedde helt öppet här så kan vi se vad det leder till.


Vill du verkligen att alla ska få läsa din lilla saga? :p
 

DeletedUser

Guest
Motox, borde du inte ta din klagosång och dra den för dina ledare istället?
Det är väl ändå de som bestämmer om ni vill kriga mot oss eller inte?
 

DeletedUser

Guest
Jag kan inte nå ut till alla med mitt budskap, vissa förstår andra har ingen aning eller kommer med häpnadsväckande kommentarer vilket i sig är bra
så länge man åtminstone har en uppfattning om saker å ting....

Dock är det nu nedskrivet för alla att läsa och de räcker för mig, mission done!

sorry, men jag måste bara kommentera den senaste....


Gnälla: jag påtalar att en del gjort en moraliskt felsteg

Innebörd: målet är att uppmärksamma det uppenbara med flykt och att överge sin forna stam i en tid a nöd

Adla dom: jag kan inte adla en stam bestående av zillion poäng när jag själv bara har 2.7 mill, doooh!



oh and yes, skämma ut sig....det gör jag gärna, bara jag får nämna en åsikt jag har...precis vad du skälv just gjorde.

Ja, men du fortsätter ju att älta när nästintill varenda person som kommenterat dig påpekat hur irrelevant de tycker att det är.
Visst kan det vara fegt och dåligt stil att lämna mitt i ett krig, men oavsett om de visste om kriget eller inte så vet du fortfarande inte anledningen till deras val, du bara spekulerar.

Jag förstår inte ens varför du bryr dig?
Om du är medlem i DC så förstår jag om du blir irriterad, det skulle jag själv vara, men jag skulle ju knappast skriva ut massa info om saker som händer regelbundet i TW.
Det handlar om att göra strategiska val och uppenbarligen var detta vad dom ville.
Hade de kännt lojalitet till stammen hade de stannat, men eftersom det inte kände lojalitet så är det ju onödigt att stanna kvar bara på grund av moralkärringar som du ska vara tillfredsställda.
Du ältar om vad som är rätt och fel i TW och om de spelarna gör är rätt eller fel, men det är ju bara larvigt för DU VET INGENTING OM SAKEN, så att du ens yppar dig på det viset du gör ger dig ju bara en stor aura av okunnighet.

Förutom strategi så handlar det om spelglädje och jag kan förstå spelares val att lämna en stam som är dömd till undergång för att slippa krig i förmån för spelglädjen (som förmodligen försvinner om man blir nollad) så att gnälla om vad som är rätt och fel i TW är också extremt larvigt när det är en högst personlig fråga så håll dina moralkakor till samtalen på lunarstorm för här inne så krigar vi med djungelns lag.


/lepra
 
Senast redigerad av en moderator:

MotoX

Member
Reaktionspoäng
0
Motox, borde du inte ta din klagosång och dra den för dina ledare istället?
Det är väl ändå de som bestämmer om ni vill kriga mot oss eller inte?

lol, mina ledare tycker min närvaro i detta forum är helt absurd, ändå har dom en förståelse för min passion att postera här – vilket i sin tur visar hur storsinta min vackra ledare är!

Tack vare mina trådar här har dom en god anledning att hålla mig borta från allt vad politisk taktik för stammens välbefinnande har....

Jag är som sagt helt blind till vad min stams ledare har för planer (thank god for that) vilket i sin tur gör att mina ord i detta forum helt kan bort kopplas från min stams göromål!


Nevertheless: hade jag kraft nog skulle jag gärna radera samtliga av era besudlade byar från värld 3



Jag har en viss moral vilket hindrar mig från att lämna min nuvarande stam, även om hela världen skulle anfalla oss........ jag ger och tar allt där jag står idag – vilket då inte kan sägas om dig å dina...
 

MotoX

Member
Reaktionspoäng
0
Ja, men du fortsätter ju att älta när nästintill varenda person som kommenterat dig påpekat hur irrelevant de tycker att det är.
Visst kan det vara fegt och dåligt stil att lämna mitt i ett krig, men oavsett om de visste om kriget eller inte så vet du fortfarande inte anledningen till deras val, du bara spekulerar.

Jag förstår inte ens varför du bryr dig?
Om du är medlem i DC så förstår jag om du blir irriterad, det skulle jag själv vara, men jag skulle ju knappast skriva ut massa info om saker som händer regelbundet i TW.
Det handlar om att göra strategiska val och uppenbarligen var detta vad dom ville.
Hade de kännt lojalitet till stammen hade de stannat, men eftersom det inte kände lojalitet så är det ju onödigt att stanna kvar bara på grund av moralkärringar som du ska vara tillfredsställda.
Du ältar om vad som är rätt och fel i TW och om de spelarna gör är rätt eller fel, men det är ju bara larvigt för DU VET INGENTING OM SAKEN, så att du ens yppar dig på det viset du gör ger dig ju bara en stor aura av okunnighet.

Förutom strategi så handlar det om spelglädje och jag kan förstå spelares val att lämna en stam som är dömd till undergång för att slippa krig i förmån för spelglädjen (som förmodligen försvinner om man blir nollad) så att gnälla om vad som är rätt och fel i TW är också extremt larvigt när det är en högst personlig fråga så håll dina moralkakor till samtalen på lunarstorm för här inne så krigar vi med djungelns lag.


/lepra

oh, mr numera vill ingen ha dig i sin stam längre!

Du predikar och gräver din egna grav mr.

Du skrev precis att det är ok att lämna en stam som är dömd till undergång ; tycker din stam det är ok att du då uppenbarligen kan lämna när DU anser att stammen din inte kan lyckas längre?

Jag har inga band till DC (skulle inte ha något emot att ta lätta byar där skälv) men att ta en moralisk ståndpunkt gentemot personer som lämnar bara för att rädda sitt egna skin är rätt i min bok!

Jag bryr mig inte vad andra tycker (du kankse gör det) jag debaterar min ståndpunkt i en moralisk fråga....vad debaterar du?
 

DeletedUser

Guest
fattar inte vad det är med folk ??

bara smutskastning här nu spec från dig motox , trodde mer om dig faktiskt , men bara personliga påhopp här och pajkastning , kan nån i admin låsa/radera tråden

nästan pinsamt och man blir ju bestött banne mig och får bara lust att sluta spela pga det som pågår här

kan bara SUCKA
 

DeletedUser

Guest
Motox, att du ens yttrar dig.

Som sagt du har ingen aning om vad som försigått där eller inte.

Kollar du vissa spelares historik så ser du att de lämnade ganska direkt efter mergen med DC. Beror det också på kriget?

Om jag inte minns fel så lämnades det en del innan ens alliansen uppsas. Så med andra ord består stammen av personer som kan se in i framtiden.

När dom visste om kriget före det ens började hända grejer, kanske till och med innan det planerades i stammarna som startade krig.

"Innan motsatsen bevisas", varför tror du att det heter interna problem? För att dom just är interna, och inte ska läggas ut åt allmänheten.

Du är extremt bra på att tro saker, vinkla grejer så att det ska låta som att andra gör fel. Och vill ha uttalanden av de involverade.
När du då fått det, så vägrar du tro på det.

Varför ens lägga upp en post om din syn ändå är den rätta?
För det är ju helt omöjligt att de var internaproblem, finns inte en chans. Finns sådant ens?
 
Topp