[Z[]T]

MotoX

Member
Reaktionspoäng
0
Utan att veta bakgrunden så ser jag att x antal spelare lämnat DC och skapat stammen [Z[]T] .
Detta då stammen DC blir utsatta för krig???

Som det ser ut för mig så lämnar dom skeppet för att försöka klara sig från by-förluster........


Att lämna på detta sätt verkar för mig helt ryggradslöst.......

Varför stannar dom inte kvar å försöker stötta sin tidigare stam?


Innan jag ger min högst personliga kommentar om detta uppenbarliga förräderi skulle jag vilja ha en förklaring, om detta nu är möjligt?
 

DeletedUser

Guest
ser ut som att det är ett gäng gamla tjekan spelare.
eller är jag ute och cyklar:confused:
 

andreas1001

Member
Reaktionspoäng
3
detta är bara gamla tjekans spelare. tror faktiskt att du försöker hålla sig undan all möjliga krig. kanske därför dem hoppade med i DC från första början för dem visste att vi var allierade då.
 

DeletedUser

Guest
Men redan igår va dem ju i en annan stam än DC, så tror inte riktigt det är pga krigen dem lämnar, utan de finns nog mer bakom detta...
 

DeletedUser

Guest
Men redan igår va dem ju i en annan stam än DC, så tror inte riktigt det är pga krigen dem lämnar, utan de finns nog mer bakom detta...

ursäkta att jag är lite dum och lite fter såhär sent på kvällen ;) Men vilken stam var dom i då ?
 

DeletedUser

Guest
Mjo, men om jag har fel så va de inte pga kriger de lämnade DC, samt att de har bytt namn på stammen sen dom startade den eller om dom startade en ny med ett annat namn, så bra koll har jag inte, men tycker ni kan vänta på ett uttalande från någon av de som är med i stammen vi diskuterar (=
 

DeletedUser

Guest
Mjo, men om jag har fel så va de inte pga kriger de lämnade DC, samt att de har bytt namn på stammen sen dom startade den eller om dom startade en ny med ett annat namn, så bra koll har jag inte, men tycker ni kan vänta på ett uttalande från någon av de som är med i stammen vi diskuterar (=


Det låter som en vettig idé . om vi nu får ett uttalande ?
 

persifal

Member
Reaktionspoäng
2
Mjo, men om jag har fel så va de inte pga kriger de lämnade DC, samt att de har bytt namn på stammen sen dom startade den eller om dom startade en ny med ett annat namn, så bra koll har jag inte, men tycker ni kan vänta på ett uttalande från någon av de som är med i stammen vi diskuterar (=
Ja jag kollade också upp saken för ett tag sedan och de hade lämnat och grundat en ny stam innan Krigsförklaringarna på forumet. Lämnar man innan krigsförklaringarna så är man knappast att betrakta som flykting. Däremot kanske det inte gäller alla nya i stammen, men det har jag inte riktigt koll på... :cool:
 

DeletedUser

Guest
Ja jag kollade också upp saken för ett tag sedan och de hade lämnat och grundat en ny stam innan Krigsförklaringarna på forumet. Lämnar man innan krigsförklaringarna så är man knappast att betrakta som flykting. Däremot kanske det inte gäller alla nya i stammen, men det har jag inte riktigt koll på... :cool:

corian förklarade ju krig innan lcn gjorde det på forumet.
 

ic3princ3

Medlem
Reaktionspoäng
0
får väl komma med ett uttalande då med tanke på att de finns folk som undrar nu vad som händer..

yepp de stämmer vi har lämnat DC och vi e gamla tjekan spelare allihop som lämnat DC men vi har inte lämnat pga något krig vi lämnade innan ens krigsförklaringarna kommit, vi hade interna problem med DC så de va enbart därför vi lämnade DC och startade upp en ny stam.. vet att de e många som gnäller på att folk som lämnar DC just nu men ta o kolla upp vart de drar isf, finns folk som dragit till stammarna som förklarat krig mot DC, läste nått om att vi inte hade ryggrad till att stanna kvar o kämpa för våran stam, ja ta o säg de till dom som lämnat o joinat fienden isf..

fler frågor? ja skicka ett pm ingame isf.. e inte överdriet aktiv i forummet här..

MvH

Ic3 även kallad för morney
 

DeletedUser

Guest
får väl komma med ett uttalande då med tanke på att de finns folk som undrar nu vad som händer..

yepp de stämmer vi har lämnat DC och vi e gamla tjekan spelare allihop som lämnat DC men vi har inte lämnat pga något krig vi lämnade innan ens krigsförklaringarna kommit, vi hade interna problem med DC så de va enbart därför vi lämnade DC och startade upp en ny stam.. vet att de e många som gnäller på att folk som lämnar DC just nu men ta o kolla upp vart de drar isf, finns folk som dragit till stammarna som förklarat krig mot DC, läste nått om att vi inte hade ryggrad till att stanna kvar o kämpa för våran stam, ja ta o säg de till dom som lämnat o joinat fienden isf..

fler frågor? ja skicka ett pm ingame isf.. e inte överdriet aktiv i forummet här..

MvH

Ic3 även kallad för morney

tycker ändå det är ett underligt sammanträffande men men :D

Tack för uttalandet iaf ! :)
 

MotoX

Member
Reaktionspoäng
0
får väl komma med ett uttalande då med tanke på att de finns folk som undrar nu vad som händer..

yepp de stämmer vi har lämnat DC och vi e gamla tjekan spelare allihop som lämnat DC men vi har inte lämnat pga något krig vi lämnade innan ens krigsförklaringarna kommit, vi hade interna problem med DC så de va enbart därför vi lämnade DC och startade upp en ny stam.. vet att de e många som gnäller på att folk som lämnar DC just nu men ta o kolla upp vart de drar isf, finns folk som dragit till stammarna som förklarat krig mot DC, läste nått om att vi inte hade ryggrad till att stanna kvar o kämpa för våran stam, ja ta o säg de till dom som lämnat o joinat fienden isf..

fler frågor? ja skicka ett pm ingame isf.. e inte överdriet aktiv i forummet här..

MvH

Ic3 även kallad för morney


Hur det än ligger till med alla som lämnar (i detta fall Er eftersom tråden handlar om just Er) så kan jag inte även om jag ändå använder min allra bästa fantasi
tro att ni hade en sådan "tur" att ni skapade en ny stam PRECIS innan krigsförklaringarna kom.

Antingen visste ni vad som skulle hända eller så fick ni inside information......

I vilket fall som helst är ni i min bok de värsta avskum som någonsin kan vandra på denna planet/värld...

Jag hoppas verkligen att "någon" ger er alla en läxa genom att utrota samtliga byar som ni någonsin innehaft!

Enligt min högst personliga uppfattning är ni low life scum!


Mina tankar gå ut till ledningen samt medlemmarna i DC, jag kan bara beklaga att dessa typer hyst Er lojalitet och nu lämnar er i sticket.......
 

ic3princ3

Medlem
Reaktionspoäng
0
motox, du vet fortfarande inte till 100% vad som hänt och varför vi lämnat DC.. så snälla vill ni diskutera detta gör de utan en massa pajkastningar..

du har ju ingen anning om varför vi ens mergade med DC.. de e mycket fakta du hoppar över o säger ditt ändå..

men som jag sa innan så va det interna problem som gjorde att vi valde att lämna DC, och att de skulle komma krigsförklaringar mot DC hade vi ingen anning om..
 

DeletedUser

Guest
Man kan ju inte påstå att det krävdes en krigsförklaring för att förstå att DC var illa ute... haha.
 

geronimo

Member
Reaktionspoäng
0
men snälla motox ;)

du skapar en tråd där du mer eller mindre dissar stammar i spelet och att det bara är ledarens agenda som styr. Du gillar inte att folk och stammar växer sig allt för stora och sen har du synpunkter på folk som lämnar en stor stam för att skapa en mindre?!
 

MotoX

Member
Reaktionspoäng
0
motox, du vet fortfarande inte till 100% vad som hänt och varför vi lämnat DC.. så snälla vill ni diskutera detta gör de utan en massa pajkastningar..

du har ju ingen anning om varför vi ens mergade med DC.. de e mycket fakta du hoppar över o säger ditt ändå..

men som jag sa innan så va det interna problem som gjorde att vi valde att lämna DC, och att de skulle komma krigsförklaringar mot DC hade vi ingen anning om..


Min personliga uppfattning är att du bluffar och dessa för mig uppenbara felsteg tycker jag ska publiceras publikt.

För dessa felsteg kan och bör inte undgå övriga....utan dras i skiten där de hör hemma!

Om du vill förklara närmare så är du välkommen ingame att msg mig...men jag ser inte någon anledning att jag eller någon annan ska springa dina ärenden.

btw, "interna problem" tar man internt eller skjuter fram tills kriget är över, inte fan stickar man iväg när det blir krig för man har "interna problem"

När det är krig lägger man "interna problem" åt sidan och står bi den stam som skyddar en i fredstid!
 
Topp