[Z[]T]

Exoclyps

Member
Reaktionspoäng
0
MotoX, inte för att jag hade mycket till uppfattning gällande dig innan, men inte gjorde du den bättre. Denna pajkastning utan att äns veta alla detaljer.

Lixom, hur svårt är det för den som vill att förklara krig mot denna nya stam egentligen? Det är inte direkt ett geniumt drag om man planerar att dra ifrån ett krig. Men ja, du verkar endast vara ute efter att få kasta lite pajer med tanke på hur du formulerat dina inlägg.
 

DeletedUser

Guest
motox dom har varit i stammen så kort tid så jag tvivlar på att de ens har hunnit läsa igenom hela forumet...
 

DeletedUser

Guest
i slutändan är det bara 3 spelare som lämnat efter krign drog igång , dom kanske inte villa stanna kvar och földe sina gamla vapendragare ist , har hänt förr och kommer hända igen , inget att haka upp sig på tycker jag , vi är alla individer och gör vad vi tycker är bäst efter tycke

men alla kan vi ha våra åsikter men vissa saker bör man kanske hålla för sig själv? för att slippa mothugg som man inte klarar av , kan stå för ,pajkastning osv

jag själv fick en del skit när jag lämna wcw och vart skit sur men man fick leva med det , spelet är ett fritt val antingen tar man det eller slutar spela det

var min åsikt iaf och personliga åsikt eftersom det som hände i wcw var personligt mot mig som spelare men tyvärr som person med ...

Edit: tycker det är bara att låsa denna ja då det kommer bli värre än det är redan nu med pajer =) men gott iaf

sånt man får ta
 

MotoX

Member
Reaktionspoäng
0
men snälla motox ;)

du skapar en tråd där du mer eller mindre dissar stammar i spelet och att det bara är ledarens agenda som styr. Du gillar inte att folk och stammar växer sig allt för stora och sen har du synpunkter på folk som lämnar en stor stam för att skapa en mindre?!


Hua, läs vad som skrivs så fattar du bättre vad som sägs....

detta har inget med att dissa eller hur stora stammar är utan att folk lämnar när det börjar osa hett.

Hur du kan samordna denna tråd med min andra....som sagt läs först å skriv därefter!



Å dessutom , håll dig till ämnet.....ämnet i denna tråd är inte mina andra trådar utan om en ny stams födelse och varför.
 

DeletedUser

Guest
Ärligt förstår jag inte all negativet gentemot denna nya stam, visst, den skapades kanske lite olustigt till, men det var fortfarande inte krig då den startades och därför borde den ej klassas som att de som gått med i stammen har flytt något....
Lika bra att gå vidare och framåt, och som tidigare talan sagt så är de ju "bara" starta krig mot den nya stammen (=
 

Brightside

Member
Reaktionspoäng
0
Varför bryr du dig? Sköt ditt och låt de sköta sitt. Trött på allt gnäll här inne när det inte är något vettigt man har att gnälla på.

Om du är ute efter att få dem från kartan så fixa det då för ....
 

DeletedUser

Guest
du är ju inte ens med i någon av stammarna som krigar mot DC, sä varför bryr du dig ens?
 

nixu

Member
Reaktionspoäng
0
Förstår inte alls vad folk gnäller om.. oww 5 spelare som har skapat en egen stam och kommer att vara anfallna av minst 5 stammar innan helgen är slut ändå-.- Kom igen va? Förstår varför dom valde att slippa höra alla P12or gråta efter assist i DC..
 

MotoX

Member
Reaktionspoäng
0
Saknaden av moral härinne (de senaste posteringarna) gör mig bestört men ändå inte överaskad.

Antagligen för de flesta tycker svek, "bara jag klarar mig", "jag bryr mig inte om andra" metaliteten är helt ok...

så gör inte undertecknad detta.


När jag ser en uppenbar feghet, total ryggradslös gärning så reagerar jag...men om ni andra inte känner samma så varsegod.


Och samtidigt är jag glad att kunna utesluta framtida medspelare.....
 

DeletedUser

Guest
Förstår inte alls vad folk gnäller om.. oww 5 spelare som har skapat en egen stam och kommer att vara anfallna av minst 5 stammar innan helgen är slut ändå-.- Kom igen va? Förstår varför dom valde att slippa höra alla P12or gråta efter assist i DC..

Det första inlägget med någon betydelse än så länge i denna tråd.
Håller med.
 

DeletedUser

Guest
Med tanke på att det skickats attacker mot DC från denna stam kan man bli fundersam om deras agenda.
Inte heller så konstigt att det blir lite tumult när något sånt här sker, v3 florerar av rykten, tissel och tassel och "gå bakom ryggen".

Men jag vet inte hela historien bakom denna stams skapelse och bänkar mig med popcornen.
 

nixu

Member
Reaktionspoäng
0
När jag ser en uppenbar feghet, total ryggradslös gärning så reagerar jag..


Hehe.. Du slutar aldrig förvåna mig med din dubbel moral motoX.. Kom igen va? vad spelar det för roll för er eller Dc för den delen att dom har en egen stam? Det har ju inte direkt strålat Kärlek om denna lilla rekrytering från Dc ELLER?
 

nixu

Member
Reaktionspoäng
0
Med tanke på att det skickats attacker mot DC från denna stam kan man bli fundersam om deras agenda.
Inte heller så konstigt att det blir lite tumult när något sånt här sker, v3 florerar av rykten, tissel och tassel och "gå bakom ryggen".

Men jag vet inte hela historien bakom denna stams skapelse och bänkar mig med popcornen.

Oh.. Intrigen tättnar:D Kan det hela vara en list från den nordvästiska kryddunionen för att ta DC "offguard"?
 

MotoX

Member
Reaktionspoäng
0
Hehe.. Du slutar aldrig förvåna mig med din dubbel moral motoX.. Kom igen va? vad spelar det för roll för er eller Dc för den delen att dom har en egen stam? Det har ju inte direkt strålat Kärlek om denna lilla rekrytering från Dc ELLER?

att tala i gåtor gör ju ingen glad, spell it my friend and i will answer you?
 

nixu

Member
Reaktionspoäng
0
att tala i gåtor gör ju ingen glad, spell it my friend and i will answer you?

Gåtor? Vem jag? Förmodligen så skrev jag ut svaret på hela den här historien på ett dåligt formulerat sätt.. Men då jag är så trött just nu har jag redan glömt bort vad jag visste om.. Ska be till Xenu i hopp om att han ska skänka mig min vishet åter..
 

DeletedUser

Guest
Kan alla (typ motox) sluta gnälla en massa.
Det finns ett bra sätt att vedergälla alla misstag i det här spelet bättre än att skämma ut sig när man grinar i en tråd som i alla fall inte kommer ha någon innebörd.

Det kan vara hur många anledningar som helst till att det väljer att dra, så sluta spekulera en massa och adla dom om du har så mycket problem med det.
 

MaxenBraxen

Member
Reaktionspoäng
0
Med tanke på att det skickats attacker mot DC från denna stam kan man bli fundersam om deras agenda.
Inte heller så konstigt att det blir lite tumult när något sånt här sker, v3 florerar av rykten, tissel och tassel och "gå bakom ryggen".

Men jag vet inte hela historien bakom denna stams skapelse och bänkar mig med popcornen.


Attackerna har kanske en viss anledning? Tänkt på det?

Spelare i DC deffar Erka81, som enligt uppgift är du. och en av de spelarna som deffar dig har nu fått inkommande attacker från en spelare hos ZT.
Dessutom, blev du kickad från DC så kanske inte så konstigt att spelare som är eller kommer från DC vill adla dig? För något måste du ha hittat på för att bli kickad.
 

DeletedUser

Guest
Attackerna har kanske en viss anledning? Tänkt på det?

Spelare i DC deffar Erka81, som enligt uppgift är du. och en av de spelarna som deffar dig har nu fått inkommande attacker från en spelare hos ZT.
Dessutom, blev du kickad från DC så kanske inte så konstigt att spelare som är eller kommer från DC vill adla dig? För något måste du ha hittat på för att bli kickad.

Jag bytte stam då jag ställdes inför ett val, detta val har tagits upp via Supporten då det ena alternativet var regelbrott.
Det andra alternativet var: Hitta ny stam och det gjorde jag.

Vill du ta upp detta kan du ta det via PM eller IGM.

Men detta har inte med trådens ämne att göra och vidare diskussioner om detta kan leda till mycket mer och mycket fel.
 
Senast redigerad av en moderator:

MotoX

Member
Reaktionspoäng
0
Kan alla (typ motox) sluta gnälla en massa.
Det finns ett bra sätt att vedergälla alla misstag i det här spelet bättre än att skämma ut sig när man grinar i en tråd som i alla fall inte kommer ha någon innebörd.

Det kan vara hur många anledningar som helst till att det väljer att dra, så sluta spekulera en massa och adla dom om du har så mycket problem med det.

Jag kan inte nå ut till alla med mitt budskap, vissa förstår andra har ingen aning eller kommer med häpnadsväckande kommentarer vilket i sig är bra
så länge man åtminstone har en uppfattning om saker å ting....

Dock är det nu nedskrivet för alla att läsa och de räcker för mig, mission done!







sorry, men jag måste bara kommentera den senaste....


Gnälla: jag påtalar att en del gjort en moraliskt felsteg

Innebörd: målet är att uppmärksamma det uppenbara med flykt och att överge sin forna stam i en tid a nöd

Adla dom: jag kan inte adla en stam bestående av zillion poäng när jag själv bara har 2.7 mill, doooh!



oh and yes, skämma ut sig....det gör jag gärna, bara jag får nämna en åsikt jag har...precis vad du skälv just gjorde.
 
Topp