Yaks VS TKOTRT-F

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
det räcker inte att vara enveten, många av era medlemmar som är det men de åker på däng ändå;)

klart de räcker, om inte ni tar mig era kluster så losar ni ju eller hur plus att jag står kvar där som ett "pain in the as" for ever en ever.......och ifall jag står kvar så sporrar de ju resten av våra 200 eller är jag uppe i månen nu????:rolleyes:


i´ll never give up you now:)


//
 

n3apower

Member
Reaktionspoäng
0
klart de räcker, om inte ni tar mig era kluster så losar ni ju eller hur plus att jag står kvar där som ett "pain in the as" for ever en ever.......och ifall jag står kvar så sporrar de ju resten av våra 200 eller är jag uppe i månen nu????:rolleyes:


i´ll never give up you now:)


//

Gumman ;)
Vi vet att du kan spela ^^
Men tyvärr så kan inte alla i TKOtrettfsdjfnshgf stammarna det :)
Tur att folk rensar åt er :)
 

SirBrobeck

Medlem
Reaktionspoäng
0
klart de räcker, om inte ni tar mig era kluster så losar ni ju eller hur plus att jag står kvar där som ett "pain in the as" for ever en ever.......och ifall jag står kvar så sporrar de ju resten av våra 200 eller är jag uppe i månen nu????:rolleyes:


i´ll never give up you now:)


//

tror ja vann nattens strider=) bra kämpat dock
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: Yaks
Players:

Side 2:
Tribes: TKOTRT TKOTR2 TKOTR3
Players:

Timeframe: Förra veckan

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 252
Sida 2: 83
Skillnad: 169

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 2,462,639
Sida 2: 825,522
Skillnad: 1,637,117

image.php
 

DeletedUser

Guest
den stora frågan är, vem ska ta sig an mig:)? vem har moralen&styrkan?
 

SirBrobeck

Medlem
Reaktionspoäng
0
haha, vi är 50% av v2 :D

jävligt sant.
Kollar man på kartan så är detta ett guld krig för TKOTRT familjen.
DO bjuder inte på så jätte mycket motstånd för tillfället pga ett långt utmattande krig med tko, abel o co ligger mitt i TKOTRTs kluster och ja antar att dem länge drömt om att täta upp där ordentligt
Samma gäller eppelcp, den gamla svikaren e ju fd TKOTRT så han ligger fin fint för dem.

Visst, vi kommer tarmrensa dem i söder. Men samtidigt är det hög tid att tkotr2 får något att göra här nere i syd. Kan inte va kul att sitta på byar mitt i ett hav av allierade.
 

DeletedUser

Guest
Visst, vi kommer tarmrensa dem i söder. Men samtidigt är det hög tid att tkotr2 får något att göra här nere i syd. Kan inte va kul att sitta på byar mitt i ett hav av allierade.

Tarmrensa med off som ligger lååååååååååångt bort snart, måste va surt att smälla 20off för att sno en by, men visst håller med dig.......tarmrens är de;)

och framförallt, kul som fasen...:)


//
 

DeletedUser

Guest
jävligt sant.
Kollar man på kartan så är detta ett guld krig för TKOTRT familjen.
DO bjuder inte på så jätte mycket motstånd för tillfället pga ett långt utmattande krig med tko, abel o co ligger mitt i TKOTRTs kluster och ja antar att dem länge drömt om att täta upp där ordentligt
Samma gäller eppelcp, den gamla svikaren e ju fd TKOTRT så han ligger fin fint för dem.

Visst, vi kommer tarmrensa dem i söder. Men samtidigt är det hög tid att tkotr2 får något att göra här nere i syd. Kan inte va kul att sitta på byar mitt i ett hav av allierade.


Ahdå, sant också..Men Do verkar ha fått lite liv i sig tycker jag.

Ni tar ju några fler av mina byar i K47 med :) Sen finns de inte mkt TKOTRT kvar där, så ni kommer sitta ganska bra där tror jag, o det räddar mycket av er :)
 

SirBrobeck

Medlem
Reaktionspoäng
0
Ahdå, sant också..Men Do verkar ha fått lite liv i sig tycker jag.

Ni tar ju några fler av mina byar i K47 med :) Sen finns de inte mkt TKOTRT kvar där, så ni kommer sitta ganska bra där tror jag, o det räddar mycket av er :)

ajjemän. DO kommer vända detta, sanna mina ord.=)
Börjar se bra ut i k47. Det mesta är bortrensat, men du e seglivad hehe
 

DeletedUser

Guest
tycker du e lättare nu foppa. jag anstränger mig mindre å mindre men stöter på färre å färre problem
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp