Yaks VS TKOTRT-F

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Den gamla tråden var ouppskattad så den låstes, därför skapar jag en ny. Måste ju få visa upp våra stats någonstans :)

Side 1:
Tribes: Yaks
Players:

Side 2:
Tribes: TKOTRT TKOTR2 TKOTR3
Players:

Timeframe: Förra veckan

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 180
Sida 2: 54
Skillnad: 126

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1,798,422
Sida 2: 535,408
Skillnad: 1,263,014

image.php
 

DeletedUser

Guest
Ni är helt jävla sjuka! ...på ett underbart sätt såklart. Det här tar ni. Ingen står emot the rise of the Yaks.
 

DeletedUser

Guest
Trodde Yaks skulle ha adlat på mycket bättre ändå, med tanke på överraskningsmomentet. Verkar som om inte alla tkotr byar var tomma.
 

DeletedUser

Guest
10 spelare tog över 100 byar i överraskningsmomentet så det gjorde dom mycket bra:)

Har inte sagt att det var dåligt, men som läget ser ut är inte TKOTRT störst i syd direkt, sen borde majoriteten av deffen vara uppe i NÖ där krig rasar mot DO. Sen vet jag att BringT krigade mot K¤O¤L osv. Hade helt enkelt trott att det skulle vara i stort sett gratisbyar första dygnet, men Gums finns ju där nere =)
 

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
Har inte sagt att det var dåligt, men som läget ser ut är inte TKOTRT störst i syd direkt, sen borde majoriteten av deffen vara uppe i NÖ där krig rasar mot DO. Sen vet jag att BringT krigade mot K¤O¤L osv. Hade helt enkelt trott att det skulle vara i stort sett gratisbyar första dygnet, men Gums finns ju där nere =)

Byar tas i Norr också ;).
 

DeletedUser

Guest
eftersom vi är en stam där alla är med å bestämmer så beslutade vi att de som ville fick attackera direkt efter att vi sagt upp aliansen. Dem som ville visa lite mer heder fick vänta tills dagen efter. så de största överaskningsmomentet kom från oss som skiter fullständigt i heder.

sen e de faktiskt så att offet har en bit att vandra från vår huvudbas till tkotrts sydligaste. klart ett å annat e hyffsat nära men inte särskillt mkt.
men om ni tittar på erövringarna så kan ni se att väldigt mkt av adlingarna ägt rum i k47 och djupt inne i tkotrtland.

Den enda av oss som tappar nämnvärt med byar nu är eppelcp som ligger ensam mitt inne i djupaste tkotrtland. bara de att han leder med 56 - 35 :)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp