Yaks VS TKOTRT-F

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
eftersom vi är en stam där alla är med å bestämmer så beslutade vi att de som ville fick attackera direkt efter att vi sagt upp aliansen. Dem som ville visa lite mer heder fick vänta tills dagen efter. så de största överaskningsmomentet kom från oss som skiter fullständigt i heder.

sen e de faktiskt så att offet har en bit att vandra från vår huvudbas till tkotrts sydligaste. klart ett å annat e hyffsat nära men inte särskillt mkt.
men om ni tittar på erövringarna så kan ni se att väldigt mkt av adlingarna ägt rum i k47 och djupt inne i tkotrtland.

Den enda av oss som tappar nämnvärt med byar nu är eppelcp som ligger ensam mitt inne i djupaste tkotrtland. bara de att han leder med 56 - 35 :)

Jo eppel suger? :D
 

SirBrobeck

Medlem
Reaktionspoäng
0
Fegspelar? vi har krigat mot ST, MR, DO, RIM, under länge tid många har spelat på v2..

och sen tjatar ni om övermakt medans i andra stunden hur kassa vi är, det rimmar inte ihop ;) men men utan tvekan så är nog alla nöjda oavsett utgång för det är ett krigspel och där krigar man :)


Hmm. Jag tyckte mig inte se nån indikation på att det var er jag snackade om.
Finns väl fegare stammar än er, inte för att jag överhuvudtaget syftade på stammar. syftade på enskilda spelare.

Sen har ja inte en gång (sen fd Yaks tiden när ni va 19 stammar och kassa) sagt att ni är kassa. Vill du så kan ja quota mina uttalande om er o er stam.
 

DeletedUser

Guest
ser ut som TKOTRT börjar få lite svetigt :rolleyes:?

DO-RIM
RIM-DO
KÖTT
BANZAI
Yaks/Bringt
SVIT
:D
som fiender , ni har typ 50 % fiender i v2:) ^^
 

DeletedUser

Guest
Japp ;)

Side 1:
Tribes: TKOTRT TKOTR2 TKOTR3
Players:

Side 2:
Tribes: DO-RIM RIM-DO Banzai Yaks SVIT KÖTT!
Players:

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 85
Sida 2: 72
Skillnad: 13

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 815,872
Sida 2: 714,945
Skillnad: 100,927

image.php
 

DeletedUser

Guest
Precis, vi har många fiender, märkligt att vi kassa spelare fortfarande står på benen... :confused:
 

DeletedUser

Guest
haha jepp :) men det börjar se lite jämt ut på världskartan :p
 

DeletedUser

Guest
Precis, vi har många fiender, märkligt att vi kassa spelare fortfarande står på benen... :confused:

Roligaste är att jag ser inte att vi springer ut och ropar att några av våra fienden är kassa utan håller käft och krigar istället :) återigen så är det många som vill hävda sig i forumet som inte klarar det i spelet ;)
 

DeletedUser

Guest
Roligaste är att jag ser inte att vi springer ut och ropar att några av våra fienden är kassa utan håller käft och krigar istället :) återigen så är det många som vill hävda sig i forumet som inte klarar det i spelet ;)

men det beror ju på att era fiender (yaks) ÄR inte kassa, så alla skulle bara skratta åt er om ni påstod det;)
 

DeletedUser

Guest
så du menar att dina medlemmar rent skicklighetsmässigt visat sig duktigare än yaks:)?
 

DeletedUser

Guest
kan man inte hävda sig i spelet och på forumet?

EE vs TKOTRT 49 - 1
 

SirBrobeck

Medlem
Reaktionspoäng
0
Kommer säga detta en gång till, sista gången.
Vi stod inför ett val.

1. kötta KOL tillsammans med TCO (som redan våldtar dem utan vår hjälp) och låta DO dö tillsammans med RosR och KOL, och vinna v2 med TKOTRTsom allierade (Eftersom det bara fanns allys kvar hade v2 stängts ner)

2. Riskera våra konto genom att fullfölja varje Yaksares dröm, att rensa bort TKOTRT från söder. Detta krig leder antaligen till vår död eftersom vi är 9 pers mot 200+ men jag är övertygad om att vi kommer göra stor skada innan vi går under. Jag är också övertygad om att vi kommer lyckas med vårt mål att rensa söder.

Redan när TFB kom in i kriget (och ännu mer när MoB också kom in) gjorde vi klart för samtliga parter att vi inte uppskattade det.
KOL vs TCO var ett krig vi länge väntat på så när v2 började göra kriget till ett "MR" krig såg vi inget nöje och ingen heder i att delta längre.
Då valde jag detta lite drastiska beslut. Och jag ångrar inte mig.

Kom o döda mig.
 

DeletedUser

Guest
Har inte sagt att det var dåligt, men som läget ser ut är inte TKOTRT störst i syd direkt, sen borde majoriteten av deffen vara uppe i NÖ där krig rasar mot DO. Sen vet jag att BringT krigade mot K¤O¤L osv. Hade helt enkelt trott att det skulle vara i stort sett gratisbyar första dygnet, men Gums finns ju där nere =)

Jepp de finns hon och envetnare än den envetnaste pissmyra....;)


//
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp