Yaks VS TKOTRT-F

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Alex

Active Member
Reaktionspoäng
1
http://forum.tribalwars.se/showthread.php?t=3


Ban och andra bestraffningar
Det är inte tillåtet att diskutera om en enskild spelares ban eller bestraffning i forumet. Detta oavsett ifall det är en ban i spelet eller i forumet. Dessa ämnen tas endast via supporten och då enbart med den enskilda spelaren.
(tillagd 2009-04-11 01:47)

Bestraffning
...
Moderatorerna har rätt att radera poster och att låsa trådar. Följ deras instruktioner för att undvika åtgärder från deras sida. Diskussion om en moderators beteende ska tas via supportsystemet.
Även diskussion om radering av poster eller låsning av trådar ska i första hand tas via supportsystemet. Om det är en fråga som berör en större del av medlemmarna och måste diskuteras öppet så ska det ske i ” Generellt” och ska ske i ett icke provocerade och med en väl underbyggd argumentation.
...
Om du upptäcker att en post eller tråd har blivit raderad så är det av en god anledning och att upprepa posten igen är inte tillåtet.
 

DeletedUser

Guest
de varma värdret talar sitt tydliga språk :) Men rätt va de e så kommer vi med en ybersmask. personligen börjar jag få rätt hyffsat med lagringar igen :)

Side 1:
Tribes: Bringt
Players:

Side 2:
Tribes: TKOTRT TKOTR3 TKOTR2
Players:

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 5
Sida 2: 1
Skillnad: 4

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 44,795
Sida 2: 11,623
Skillnad: 33,172

image.php
 

DeletedUser

Guest
Traktorerna har gett upp! TKOTR2 är redan borta och de andra kommer följa efter. De flesta ska tydligen Bli barbarer. En del har redan gått till andra stammar.

så, ett 10 personer starkt bringt har nu rasserat v2s största familjestam på ca 200 medlemmar.

We brought it!
 

DeletedUser

Guest
Gött. Men BringT ska inte ha all kreds. De vann inte genom krig, utan genom massa skit som dem sa till TKOTR
 

DeletedUser

Guest
Gött. Men BringT ska inte ha all kreds. De vann inte genom krig, utan genom massa skit som dem sa till TKOTR


Tycker inte tw vore så kul om de enbart gick ut på själva spelandet. Politiken spelar en väldigt stor roll, en forumråtta som du borde förstå de. Sen tycker jag statsen talar rätt tydligt för att vi ägt upp dem.
 

DeletedUser

Guest
Gött. Men BringT ska inte ha all kreds. De vann inte genom krig, utan genom massa skit som dem sa till TKOTR

Dra ut tampongen.

BringT har, på 10 spelare, spelat ut 20 ggr så många, och trots det avslutat striden med ett netto på flera hundra byar. DÄR slår den psykologiska krigsföringen, hårdare än någon annanstans.

Hatten av till BringT.
 

RedFire

Member
Reaktionspoäng
2
Dra ut tampongen.

BringT har, på 10 spelare, spelat ut 20 ggr så många, och trots det avslutat striden med ett netto på flera hundra byar. DÄR slår den psykologiska krigsföringen, hårdare än någon annanstans.

Hatten av till BringT.

BringT får hålla på år om de skulle kunna adla upp en stam som TKOTRT.

Om BringT tar 10 byar av TKOTRT så tar TKOTRT en jädra massa mer av andra spelare/barbarer så hur mycket BringT tar så kommer ändå TKOTRT gå plus
 

DeletedUser

Guest
Sen när handlade ett krig om att ta barbarer och andra spelare?
Spelar väll ingen som helst roll om de tar 500 barbarer när vi tar 500 byar av dom i ett krig, börja förstå var det handla om din sim city spelare
 

DeletedUser

Guest
detta är mitt riktiga konto som jag började spela med och spelar speed med. försök sen räkna ut vem jag är :p
 

DeletedUser

Guest
BringT får hålla på år om de skulle kunna adla upp en stam som TKOTRT.

Om BringT tar 10 byar av TKOTRT så tar TKOTRT en jädra massa mer av andra spelare/barbarer så hur mycket BringT tar så kommer ändå TKOTRT gå plus

Vi har heller aldrig sagt att vi ska adla upp dom. däremot har vi sagt att vi ska störta dom.

HOCUS POKUS!
 

DeletedUser

Guest
Jag som har haft kanske 3 inlagg i detta forumet sedan jag startade kan inte langre halla kaften...

Ni som tror att Bringt vunnit over TKOTRT pga av att de ar battre krigare ar nog helt intelligensbefriade.

Kolla bara mina stats mot den sa hyllade Eppelcp sa talar de for sig sjalv!!!:cool:

Vi ar ett skont gang krigare fr en av de basta stammarna som helt enkelt trotnat pa det "spel" som pagar utanfor krigandet.

Jag har helt tappat spelgladjen av allt tjafs och slutar i denna varld som en protest mot allt som forsigatt o sen kan ju Ni ha sa kul o plocka mina grabyar da Ni inte kunde plocka dem av mig medans jag spelade:rolleyes:


Till alla Ni andra som gjort spelet roligt : Tack for denna tiden o lycka till :)


Kamana

Stolt medlem av TKOTRT
 

Golonmo

Member
Reaktionspoäng
0
Hahahahah har själv int haft många inlägg, men detta måste kommenteras.

BringT har inte adladt upp hela TKOTRT, det är sant, men om dom inte gått i krig hade fan traktor fortsätt glida i nordväst.

Sen att du själv tycker du är grymt bra med att du går plus mot eppel, är också det patetiskt. Eppel ligger i princip ensam i K32 från Bringt, det är ju traktor som äger den kontinenten, så det kan väll inte vara så svårt att ligga på + eller?
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp