Yaks VS TKOTRT-F

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Inte fel forum för det, fel tråd

Men du fattar vad han menar, ta ert pe**smätande någon annanstans =)

Side 1:
Tribes: Bringt
Players:

Side 2:
Tribes: TKOTR2 TKOTR3 TKOTRT
Players:

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 31
Sida 2: 192
Skillnad: 161

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 14
Sida 2: 13
Skillnad: 1

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 308,025
Sida 2: 1,643,521
Skillnad: 1,335,496

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 127,417
Sida 2: 135,226
Skillnad: 7,809

image.php
 

DeletedUser

Guest
Ingen som orkar slänga ihop en erövringskarta från senaste veckan mellan yaks och alla tkotrt-stammar?
 

DeletedUser

Guest
Eftersom alla vederbörande är så himla noga med att säga NU VÄNDER KRIGET så fort man har en bra 48 timmars period på TW stats så här kommer vi. BRINGT watch it. You're going down!

Side 1:
Tribes: TKOTRT TKOTR2 TKOTR3
Players:

Side 2:
Tribes: Bringt
Players:

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 15
Sida 2: 6
Skillnad: 9

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 155,405
Sida 2: 59,249
Skillnad: 96,156

image.php




Låter statsen svara för sig själv. Nu vänder kriget har jag hört någon säga :rolleyes:
 

SirBrobeck

Medlem
Reaktionspoäng
0
Hehe ja vem vet.
Jag tror iofrs mer på att det är ett förbannat fint väder o massa nakna tjejer ute.
Ren spekulation från min sida, ingen undanflykt.
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
De e ju själve! PeippP! * '** att tjejerna aldrig är ute när jag letar. Blir ju bara fast här hela dagarna! :( Inte fått nån napp själv eftersom du sitter här och glor lycklig som du är?
 

DeletedUser

Guest
Tapadak, det spred i alla fall lite solsken hos mig att det finns TKOTRT folk som du, med humor och glimten i ögat. :D Nakna tjejer är det (tack och lov) ont om här också...
 

DeletedUser

Guest
Tapadak, det spred i alla fall lite solsken hos mig att det finns TKOTRT folk som du, med humor och glimten i ögat. :D Nakna tjejer är det (tack och lov) ont om här också...

Haha, man gör sitt bästa. Ja (tyvär) vill jag säga så är det ont om dem här med! :eek:

Men med tro, hopp och kärlek så ordnar det nog sig med i slutändan!

Men men, back to topic måste man ibland med! SÅ! Vem kommer efter mina byar nu då? :D BRINGT I SAY!
 

SirBrobeck

Medlem
Reaktionspoäng
0
Haha, man gör sitt bästa. Ja (tyvär) vill jag säga så är det ont om dem här med! :eek:

Men med tro, hopp och kärlek så ordnar det nog sig med i slutändan!

Men men, back to topic måste man ibland med! SÅ! Vem kommer efter mina byar nu då? :D BRINGT I SAY!

Har du nåt nära mig? Såfall kan vi ju dansa.?=)
 

DeletedUser

Guest
Tapadak, det spred i alla fall lite solsken hos mig att det finns TKOTRT folk som du, med humor och glimten i ögat. :D Nakna tjejer är det (tack och lov) ont om här också...

jaha =( jag som alltid trott att du var naken hela tiden damn där sket sig min fantasi men som som man brukar säga ta aldrig något för givet å kaxsa aldrig för lite *asg*

brobeck å kompani har min fulla respekt för dom spelare dom är jävligt duktiga sådana har spelat med ett par av dom förut å det e en fröjd å se dom spela
 

DeletedUser

Guest
En fråga, kickade ni eppelcp för att hans förluster inte skulle synas i statsen?
Lite pinsamt ändå att "kungliga" BringT måste kicka spelare för att inte ligga under i statsen :eek:
 

SirBrobeck

Medlem
Reaktionspoäng
0
En fråga, kickade ni eppelcp för att hans förluster inte skulle synas i statsen?
Lite pinsamt ändå att "kungliga" BringT måste kicka spelare för att inte ligga under i statsen :eek:

Tror nog de kommer någon smart förklaring snart.
Jag vet nog inte mer än du för tillfället. Får återkomma ang detta
Men Kungliga BringT har inte kickat honom pga stats iaf, så mycket vet jag. Han hoppade ur själv så han får förklara sig
 
Senast ändrad:

SirBrobeck

Medlem
Reaktionspoäng
0
Måste också tillägga att det hade kvittat om ni adlat upp varje by eppel hade i BringT. Ni hade ändå legat under i stats
 

SirBrobeck

Medlem
Reaktionspoäng
0
totalt, ja
Men inte på senaste 48h :)
Kul att du e vaken förresten, :D

Haha nej men ja tror ni har lite har lite mer vett än än att skyta om 48h stats på sommarens två varmaste dagar.=)

Edit: Menar du kul att du e vaken som, vad kul att du e vaken nu har ja nån att snacka med. eller Vad kul att du är vaken o håller koll på statsen.
 

DeletedUser

Guest
Såklart vi har, men ni har ju vart rätt duktiga på att skryta om era stats om man säger så :)

Jag menar väl lite av varje :D
 

SirBrobeck

Medlem
Reaktionspoäng
0
Japp men det är ju för att det är så fina stats.
Men ni får gärna lägga upp statsen ni går på plus för mig.
Det är ändå inte över på ett bra tag, o när det är över tror ja de kommer vara svårt för den förlorande sidan att snacka bort det.

Nu ska jag bre mig en macka
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp