.Xi. ska ner!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Inget snack om saken. I min värld kommer .XI. sopa mattan med alla andra. Vet ju vad många av dem går för

Så när ni är upptagna med att kötta .XI. så kommer jag förmodligen ta alla andra random noobs hårt och brutalt bakifrån. Tack för att ni gör livet lättare för mig!
 

DeletedUser

Guest
Ok och har jag spelat tribalwars förut? Oj ja har det! :eek:
Har det gått bra på diverse världar..? Oj det har det :eek:
Kommer .XI. leva länge på v8 med en dålig attityd? tror inte det:rolleyes:
 

MaxenBraxen

Member
Reaktionspoäng
0
Tack för att ni hjälper oss...

.XI. har alltid varit hatad, det är liksom en del av stammen att ingen gillar oss.

Det är då vi trivs som bäst!
 

DeletedUser

Guest
tror ni att .Xi: kommer vara ensama i kriget mot alliansen?

tror inte det bara kolla fakta om en stam åker illa ut så hoppar ler stammar på dom.

lojala och trogna /gamla PA) samt personer som tycker syn om .XI. kommer hjälpa dom och de andra i "Alliansen" kommer förlora och lägga sig först då kommer fler till sisst anfalla alliansen än vad folk kommer anfalla .XI.
 

DeletedUser

Guest
älskar när folk hatar en, det är då de spelar utan att tänka sig för och begår misstag.

älskar framför allt när folk inte tror på en, det är då jag spelar som bäst.

vi får se när skyddet släpper imorgon, jag kommer ha riktigt roligt iaf. om det går bra eller inte är en annan sak;)
 

DeletedUser

Guest
.XI. är sveriges bästa speedstam och även den enda stammen som aldrig blivit besegrad. .XI. är även sveriges just nu enda hopp mot danskarna och norrmännen i finalen av skandiwars, läs på innan du klagar;)
 

DeletedUser

Guest
tror ni att .Xi: kommer vara ensama i kriget mot alliansen?

tror inte det bara kolla fakta om en stam åker illa ut så hoppar ler stammar på dom.

lojala och trogna /gamla PA) samt personer som tycker syn om .XI. kommer hjälpa dom och de andra i "Alliansen" kommer förlora och lägga sig först då kommer fler till sisst anfalla alliansen än vad folk kommer anfalla .XI.

Tror knappast dom kommer fråga någon om hjälp. Då kommer många (speciellt jag) att reta sönder ett par av deras medlemmar
 

DeletedUser

Guest
Men killar/tjejer, får la erkänna att ni kanske är bra spelare(vad vet jag) men har man ingen fritid i .XI. eller?
 

DeletedUser

Guest
Mhm vi kan typ inte göra så mycke här i stamen WWS. vi är på k 55 ;( men vi leder i k 55
 

DeletedUser

Guest
Tänkte komma med en förklaring som inte finns typ så frågar dessamma istället,vad är FRITID? menar du självviljan eller?
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp