.Xi. ska ner!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Jag la ut min krigs förklaring eftersom jag vet att alliansen kommer att vinna mot en fjuttig stam som av nån korkad anledning heter "xXXx" snacka om deprimerande namn...
Jaja jag har annat att göra än att försöka få er att FATTA att ni kommer bli såååå krossade!

tack för mig!

Ändå behövs ? 10 stammar + på dem? Snacka om FAIL.

Men antar att newbsen gör va de behöver göra för att vinna. Bättre agera tidigt än sent :eek:
 

DeletedUser

Guest
Måste säga att det är ganska töntigt av "alliansen" att spamma ner forumet med dessa trådarna!

Det är snarare NI: "Allians" aka "n00bsen" som tror att ni är bäst för att kunna starta upp tusen trådar om detta....


Ni är 15 stammar totalt och ska kriga mot en enda stam - Snacka om FAIL
 

DeletedUser

Guest
Hallå va F-N skriver alla fail det är .XI. som får skylla sig själv när dom muckar med alla på serven!
 

DeletedUser

Guest
Hallå va F-N skriver alla fail det är .XI. som får skylla sig själv när dom muckar med alla på serven!

Det är en tradition att skicka ut såna brev i börja av varje värld! ;) Välkommen till tribalwars säger jag till er i "alliansen" aka "noobsen" som inte är vana vid tw-klimatet ^^
 

DeletedUser

Guest
Det är en tradition att skicka ut såna brev i börja av varje värld! ;) Välkommen till tribalwars säger jag till er i "alliansen" aka "noobsen" som inte är vana vid tw-klimatet ^^

Med noobsen så hoppas ja du menar dom 13åringarna som skriver i forumet och inte alla i stammarna som blivit fiendeförklarade...
För då har du fått en del om bakfoten, finns många nabs JA men långt från alla :)
 

MrR@ndom

Member
Reaktionspoäng
0
Behövs inte kan vara inne på forumet hur mycket jag vill ^^
Vi kommer ändå att krossa er vet du...

de flesta som skriver är inte med i .XI. , vi tycker bara det är kul att följa intrigen ... :rolleyes:

en annan sak som visar skillsen hos er ;) ärligt talat, försök ha lite koll på vilka ni krigat mot iaf =)
 

DeletedUser

Guest
ojsan mrR är visst med där med :O insider och mrR,kan bli kul och se dessa stora krigare fightas ^^ tror att dom är bland dom kommer bli dom svåraste målen ^^
 

DeletedUser

Guest
undrar ve som vinner ^__^

btw MrR vrf ändra du nick från Mudnor?
 

DeletedUser

Guest
hey jag och ic3 är med:(

ledse men har inte sett er "krigarstyle" än ^^ men insider känner jag från ett annat roll spel typ. eller känner o känner,vet vem han e typ o pratat med honom och mrR har jag sett förut lite överallt och lyckas alltid komma itopp trots jag har hört stora motgångar!
 

DeletedUser

Guest
Hehe

Typ alla stammar i krig mot .XI.! Verkar som deras undergång!





V8 - BR
 

DeletedUser

Guest
man vet ju aldrig,dom flesta lär väll tröttna till slut o xi repar upp sig igen eller baserar sig nån helt annanstans! onödigt med krig nu tycker jag!
 

DeletedUser

Guest
pratar vi om mig nu ? skulle inte MrRisling va MrR ?

trodde inte jag fick kallas för det ^^ och jag har inte bytt spec mkt, spelar med MudNoR i det stora hela, men hade lust helt enkelt =) haha .

Tänkte först på MrRisling med, men, men.
 

DeletedUser

Guest
Omg, .XI. verkar vara så kända så alla vill döda dom... höhö :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Man vill ju farma .XI. efter deras framfusiga krigsförklarande, sedan när man säger att alla i alliansstammarna är noobs... Då blir man ju bara mer sugen på att ta ner några .XI. medlemmar på jorden! :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Man vill ju farma .XI. efter deras framfusiga krigsförklarande, sedan när man säger att alla i alliansstammarna är noobs... Då blir man ju bara mer sugen på att ta ner några .XI. medlemmar på jorden! :rolleyes:

Nej, ni är inte noobs! Ni är duktiga spelare som gillar att skapa nya krigstrådar i forumet! :)

15 olika stammar går ihop, skapar gemensamt forum bara för att ta ner en liten stam som vår =) Ni är bäst! Jag avgudar er!
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp