.Xi. ska ner!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Stammen ADS på V8 förklarar härmed KRIG mot stammen .XI. !
P.g.a hot brev mot medlemar och allierade.

Ni från .XI. som ser det här jag ska berätta en sak ^^


Ni har inte en enda chans :D
 

MrR@ndom

Member
Reaktionspoäng
0
nämen, en som faktiskt var före .XI. med sin krigsförklaring, bra jobbat !

synd att ni kommer försvinna i mängden av alla andra noobstammar som inte ens fattat att de fått en förklaring mot sig..
 

DeletedUser

Guest
Ja dom var nya i varjefall :)
Tror ni redan är röda på vår karta men man kan ju inte ha koll på alla :p
 

DeletedUser

Guest
ännu en tråd om detta :( *suck* Hur många trådar ska startas upp om samma sak? Det här börjar bli spam....

Nej, jag ska nog dra ut på en promenad, börjar bli yr av alla dessa krigsförklaring-trådarna som handlar om samma sak
 

DeletedUser

Guest
Jo det stämmer dom var redan röda på kartan, jag missade nog bara er i krigsförklaringen, har missat ett par stycken där :p
Skit i samma ni är samma skrot och korn allihopa orka minnas alla noobstammar vi ska slå ner :p
 

MrR@ndom

Member
Reaktionspoäng
0
ännu en tråd om detta :( *suck* Hur många trådar ska startas upp om samma sak? Det här börjar bli spam....

Nej, jag ska nog dra ut på en promenad, börjar bli yr av alla dessa krigsförklaring-trådarna som handlar om samma sak

nej men Z , dessa små pojkar var inte med i eran förklaring, fast de är tydligen med i alliansen ^^ , men iaf =) .

de stod upp ! de uttryckte sin åsikt , klart och tydligt ! och de föll, hårdare än många andra ! end of story =)
 

DeletedUser

Guest
När adelsmännen börjar komma så gissar jag på att det bara tar nån vecka innan kriget är över... till .XI.'s fördel
 

DeletedUser

Guest
Önskar alliansen lycka till; hoppas bara inte ni rensar alla för jag vill gärna döda någon med :mad:
 

DeletedUser

Guest
jaja vi har fattat alla n00bs vill försöka döda .XI. vi såg ju hur det gick mot NIC på v7 å det kommer bli samma reultat för .XI. på v8 alla n00bs i en båse bra jobbat .XI.
 

pypper

Member
Reaktionspoäng
0
jag tror inte ni är dom första som förklarar krig mot .XI. ;)
wallin kör du under annat nick elr ska du börja senare? ;)
 

DeletedUser

Guest
Har det någonsin blivit sån gangbang på någon världsstart som på v8 emot .XI.?^^

jaja kör min vanliga taktik, jag anfaller ingen förrän den anfaller mig. och när den anfaller mig så anfaller jag tillbaka^^

brukar göra så på speed och brukar sluta med 200 byar till abel, 200 byar till ic3princ3 och ungefär 100 byar till resten av världen.

säger bara BRING IT BITHCES,

Abel MOT UNDERGÅNG!
 

DeletedUser

Guest
Jag la ut min krigs förklaring eftersom jag vet att alliansen kommer att vinna mot en fjuttig stam som av nån korkad anledning heter "xXXx" snacka om deprimerande namn...
Jaja jag har annat att göra än att försöka få er att FATTA att ni kommer bli såååå krossade!

tack för mig!
 

MrR@ndom

Member
Reaktionspoäng
0
Jag la ut min krigs förklaring eftersom jag vet att alliansen kommer att vinna mot en fjuttig stam som av nån korkad anledning heter "xXXx" snacka om deprimerande namn...
Jaja jag har annat att göra än att försöka få er att FATTA att ni kommer bli såååå krossade!

tack för mig!

ser fint ut, kämpa på :D *hostFAILhost*
 

Brightside

Member
Reaktionspoäng
0
Måste varenda stam öppna en ny tråd? .XI. har ju redan förklarat krig mot alla noobs så varför ska ni komma med en krigsförklaring tillbaka?

Nej vänta, man är ju något bara för att man öppnar en tråd på forumet :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Jag la ut min krigs förklaring eftersom jag vet att alliansen kommer att vinna mot en fjuttig stam som av nån korkad anledning heter "xXXx" snacka om deprimerande namn...
Jaja jag har annat att göra än att försöka få er att FATTA att ni kommer bli såååå krossade!

tack för mig!

Där tappade jag all respekt för dej
Vad dillar du om?

Det enda deprimerande med vårt stamnamn är väl att det inte kommer finnas nån plats för er andra när vi är klara
 

Insider

Member
Reaktionspoäng
5
Jag börjar bli trött redan nu på detta med krigsförklaringar och 15 stammar som har allierat sig med varandra för att slå ner oss i .XI. bla bla bla ..

Min personliga åsikt så är detta INTE en taktisk handling av "alliansen", utan en helt töntig aggering för att de är svartsjuka på en stam som kan så mycket bättre än dom själva ..
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp