.XI.s undergångssaga.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

MrR@ndom

Member
Reaktionspoäng
0
nejnej, inte alls . i random har vi 27 st också :D

ID ligger på 45 speldugliga, sen tar det nog slut ...
 

DeletedUser

Guest
Det har du rätt i, men det var ju .XI. som skickade krigförklaring först? Vi vill bara hjälpa de andra att få bort xxxxx stammen från kartan. Kanske inte till en början för man bara kan farma... Men sedan, men jaja, tycker dock det är lite roligt att läsa inläggen från xxxxx stammarnas medlemmar, det framgår ungefär att alla som inte är med i .XI. är n00bs? Så ni menar att det bara finns 45 dugliga spelare i hela v8? :p

jaotch...taskigt läge,alla är med i samma stam dessutom så efter världen varit uppe inte ens 1 vecka så vinner en? damn det är nog världsrekord som lär finnas föralltid!
 

DeletedUser

Guest
18d

ni i .X1. har bestämt vilka som ska va me innan v8 startade.... men är de bara från 18D?
 

DeletedUser

Guest
från 18d? ingen av ledarna kommer ifrån 18d. är bara samlade spelare ifrån olika världar som kommer ha lite skoj:)
 

ic3princ3

Medlem
Reaktionspoäng
0
Det har du rätt i, men det var ju .XI. som skickade krigförklaring först? Vi vill bara hjälpa de andra att få bort xxxxx stammen från kartan. Kanske inte till en början för man bara kan farma... Men sedan, men jaja, tycker dock det är lite roligt att läsa inläggen från xxxxx stammarnas medlemmar, det framgår ungefär att alla som inte är med i .XI. är n00bs? Så ni menar att det bara finns 45 dugliga spelare i hela v8? :p

yepp vi kom med "krigsförklaringen" först, men de e inte vi som startat upp de här med att utplåna en stam med 15 andra stammar sen första dagen.. detta har vi fått reda på i god tid och inte tänker vi sitta o rulla tummarna medans ni planerar, eller hur?
 

DeletedUser

Guest
ni i .X1. har bestämt vilka som ska va me innan v8 startade.... men är de bara från 18D?

Vi är 4stycken från 18D och ingen av oss är i ledningsposition.
Jag är den som inehar skräppositionen Receptionist, mitt jobb är att solla bort sånt skit jag inte tycker ledningen ska behöva veta. Jag är inte en löedare utan bara en vanlig liten hjälpreda.

De fyra 18Dspelarna är Jag, -=DMS=-, Snowcoach och Tbb1. Sen har vi ju lite föredetta 18D spelare men dom ska inte nämnas här.
Är detta svar nog på din fråga? 4 av 45 är väll knappast alla eller?
 

DeletedUser

Guest
känns stabilt att det nu är 23 stammar att kriga emot^^

Oh yeah bring it:D

btw bra twilight som låste resten av krigen emot .XI., började bli rätt jobbigt...
 

SirBrobeck

Medlem
Reaktionspoäng
0
Antagligen kommer inte alliansen kamma hem mycket i början. Tvekar på att nån fått fram katas än, o utan dem slår ni inte XI.
Att försvara sig mot farmning av spjut lk o yxor e ju inget som kräver hjärnforskar cert.
Eftersom ja lirar i Bring it på v2 måste ja hålla på underdogsen.
Ha en skoj farmducknings period. Jag e inte så avundsjuk=)
 

DeletedUser

Guest
men abel alla vet att barbarians växer fortare än n00bs så skulle dom nu börja om nån annan stans så kommer ju deras gammal byar å växa snabbare än dom :p nackdelen e väll OBA då men vaskamangöra :p

Bara en kommentar från bror duktig.

Om man säger att barbar byar växer snabbare än Noobs då är du fel ute.

De noobs som du menar läser inte pm och då börjar de inte om.

Så abel har rätt desso fler som börjar om desso sämre blir byarna.

Sen som jag sakt innan så är det en hell skara som kommer erbjuda .xi. Assistans.
 

DeletedUser

Guest
de kommer väl inte hända så mycke innan nån har fått akademi
 

DeletedUser

Guest
Bara en kommentar från bror duktig.

Om man säger att barbar byar växer snabbare än Noobs då är du fel ute.

De noobs som du menar läser inte pm och då börjar de inte om.

Så abel har rätt desso fler som börjar om desso sämre blir byarna.

Sen som jag sakt innan så är det en hell skara som kommer erbjuda .xi. Assistans.

vad jag har sätt då växer barbarians snabbare än vissa spelare . å ja .XI. kommer få stöd från en mängd håll jag gillar alla i .XI. så ni behöver la bara skicka ett brev så ska jag se vad jag kan skaka fram
 

DeletedUser

Guest
mhm om inte jag tar fel var det inte typ 24 stammar som skulle attackera .XI.?? ingen har ju attackerat dom
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp