.XI.s undergångssaga.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
Oh noes, Jag som precis startade, har ju inga trupper...


Någon stam som är intresserad av en lojal, trevlig, spamhatande elitspelare? Skriv PM till mig.
 

microblade

Member
Reaktionspoäng
0
Hoppas .XI. kan genomföra ett mirakel och gå vinnande ur denna strid. Kan bidra med 1 spjut om ni vill ;)
 

DeletedUser

Guest
lycka till, ser fram emot en jämn kamp där ni enligt mig måste ändra på förutsätningarna på något sett för att få vara med och leka
 

DeletedUser

Guest
Ja ni vet var jag står iof jag började senare och är ganska långt bort men jag kommer bara sänd ett pm
 

DeletedUser

Guest
fattar inget av detta farmande , min farm är snart 2!

Men lycka till båda sidor , verkar bli en spännande värld detta. Och fint skrivet i början där rolig läsning
 

DeletedUser

Guest
Jättefint skrivet :)
Men vad annars kan man förvänta sig av MrR ;)

Kmr bli mycket farmande fram o tbx , men dessa stora allianser vid en start av en värld håller aldrig så jag tror på folket i .XI. :D
 

DeletedUser

Guest
finns väl risk att folk tröttnar om det blir massa små farmande/krigande så här tidigt i en värld , så min gissning blir att utgången baseras på hur gärna dom inblandade vill köra på v8 100%.

Min gissningar brukar vara kassa dock och ofta långt ifrån sanningen
 

DeletedUser

Guest
finns väl risk att folk tröttnar om det blir massa små farmande/krigande så här tidigt i en värld , så min gissning blir att utgången baseras på hur gärna dom inblandade vill köra på v8 100%.

Min gissningar brukar vara kassa dock och ofta långt ifrån sanningen

Jo men även .IX. har många allierade iaf närma pa som de vet vad dom går för och de finns i och utanför de stammar som kommer anfalla .IX.
 

DeletedUser

Guest
Förmodligen kommer dom dö av två anledingar: folk blir inaktiva och rädda eller drar. Eller andra altenativet är att dom andra stammarna lyckas fixa adelsmän gangska fort (med tanke på hur mycket dom kommer kunna farma) och bli adlade. Dessa stammar som dom krigar emot kommer säkert bli framtida top15 stammar som samtidigt kommer ha MDP (mutlitydefencepact) villket menas att dom kommer hjälpa varandra i alla krig och bli totalt oslagbara! men förr eller senare kommer dom ryka ihop pga brist av mål och det orskar kanske ett världskrig. (detta är inget som händer på en kort stund utan på 1-2 års tid)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp