.XI.s undergångssaga.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Bring it nu^^

Rensningar:

Abel 3 - alliansen 0

Ohyeah, fortsätter det såhär så har man tagit en hel stam själv;)
 

ic3princ3

Medlem
Reaktionspoäng
0
undra när thooght kommer med en kommentar om att vi kommer att adlas ^^

ser inte ut som de går så bra för "alliansen" just nu.. snart e alla dom rensade som befinner sej i k45 =)
 

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
Nu är jag besviken, ni klarade inte att rensa min granne :(

Han hade fortf 7 yxmän kvar :eek:
 

DeletedUser

Guest
En budbärare nalkas MrRislings kaninhål och ler lite åt hans lilla ursäkt till by.
Vår hjälte tittar upp från sitt arbete och går budbäraren till möte.

Budbäraren - Ni kallas härmed till stammöte i JockDeRocks högkvater, det är den enda bygnad i stammen som är stor nog att rymma alla er ledare.

MrRisling nickar jakande till detta och kastar sig upp på en av lagermännens oxkärror (han har ju inte fått sina kavalerister ännu så det fins inga hästar i byn att rida till mötet på.) Han beger sig den skumpiga färden mot JockDeRocks by omgiven av en eskort av spjutmän.
Väl framme vid mötet har ledningen insett att dom inte får plats i högkvateret eftersom det är lite för litet så dom får samlas på den leriga samlingsplatsen.
De stolta ledarna för stammen Abel, ic3princ3 och nraxob ställer sig upp på ett par välta lårar och abel tar till orda.

Abel - Det har kommit till min vetskap att flera mäktiga stammar med flera tusen poäng tillsammans skall starta krig med oss när nybörjarskyddet har släppt. Vi måste vara vaksamma och försiktiga så dom inte attackerar oss med sina horder av spjut och sina legioner av yxor. Ja vad vet jag nån av dem kanske till och med har några lätta kavallerister.
Vad tycker ni vi ska göra?


MrRisling tar ett steg framåt och säger - Jag tycker vi skall skicka våra egna massiva armeer mot dem, vi skall farma dem så hårt att dom alldrig hinner bygga adelsmänn. Vilka stammar är det vi skall möta?

Nraxob ler lite åt sin krigares iver och svarar - Stammarna vi skall möta är tvättmedelstillverkarna i AjaX, de svarta ryttarna i BR, D/Ks demoniska härskaror, moraltanterna i Ethics, lorderna i L.O.TW, utbölingarna i OC, latinsnackarna i SQS, himelsfamiljen TKOH, och stammarna TZK, UD, W.F.H och WL, dom har gått ihop i en ohelig allians där dom till och med delar forum allihopa bara för att dom vill farma oss.

Samlingen med ädlingar drar chockat efter andan och en av dem viskar fram en bön till nino med skräck i rösten. Samtidigt faller ett stilla regn mot himmelen som om själva crew gråter för den dödsdömda stammen.

Ic3princ3 säger med en allvarstyngd röst - Vi måste vara före dem med att skicka ut den första farmstyrkar, jag behöver en frivillig att föra ut vår krigsförklaring i forumet.
MrRisling sträcker upp handen och säger med allvarsfull röst - Jag ger dem budet i allmänna forumet!
Ledar trion nickar sitt godkännande och upplöser mötet.



Så nu är jag här hos er kära läsare med budet.
Vi i den stolta stammen .XI. förstår självklart att vi är dödsdömda då vi har alla dessa elitstammar emot oss men vi kommer möta dem med yxan höjd.
Härmed förklarar .XI. "krig"(farma farma farma :p) med stammarna AjaX, BR, D/K, Ethics, L.O.TW, OC, SQS, TKOH,TZK, UD, W.F.H och WL.
Må bästa stammar farma mest :eek:


Mvh//MrRisling propagandakanin och receptionist .XI.

Allvar ? Ska ni kriga nu ? :S
Så mobbat jag lovar ^^ hoppas ni dör ;D
 

DeletedUser

Guest
OBA-poängen för .XI. talar sitt tydliga språk - de går mot en säker undergång! Kom igen nu, lolliansen, visa vad ni går för :D

(lolliansen tog jag från W1 på .net där hela världen startade krig mot T:V. Vi som spelade i T:V/TCK kallade The alliance för The Lolliance. Lol står förstås för laugh out loud!)
 

DeletedUser

Guest
Allvar ? Ska ni kriga nu ? :S
Så mobbat jag lovar ^^ hoppas ni dör ;D

Är TW fyllt av idioter som inte fattar vad min "krigsförklaring" gick ut på?
Det handlade om att göra bort den så kallade noob aliansen och få dem att fatta att det inte går att kriga så här tidigt i en värld :p
Det kallas farma nu :p
 

DeletedUser

Guest
Går ju inte för bra för alliansen... =)
En del fattar inte att man måste attackera för att kunna ta ner en stark stam, dvs det hjälper inte att skicka s/s utan man måste attackera med!:cool:
 

ic3princ3

Medlem
Reaktionspoäng
0
Går ju inte för bra för alliansen... =)
En del fattar inte att man måste attackera för att kunna ta ner en stark stam, dvs det hjälper inte att skicka s/s utan man måste attackera med!:cool:

alltså de e nog de minsta problemet dom har, de största problemet dom har e att dom tydligen inte vet vad barrackens uppgift e..

fick tex en incs innan idag, den beståd av 29 yxor ^^
 

DeletedUser

Guest
alltså de e nog de minsta problemet dom har, de största problemet dom har e att dom tydligen inte vet vad barrackens uppgift e..

fick tex en incs innan idag, den beståd av 29 yxor ^^

Är ju med alliansen för stunden.. och kan ju inte erkänna att det går bra hehe
Funderar på att starta en egen stam ett tag... man lär ju ändå inte märka någon skillnad?
 

DeletedUser

Guest
alltså de e nog de minsta problemet dom har, de största problemet dom har e att dom tydligen inte vet vad barrackens uppgift e..

fick tex en incs innan idag, den beståd av 29 yxor ^^

Grymt! snackade inte nån allians ledare om bla bla 386 medlemar bla bla 100 yx var bla bla säker död för XI ? :D
 

DeletedUser

Guest
På trådskaparens begäran låser jag tråden då del 2 kommit upp och ni kan följa utvecklingen där. (kommer även att kopiera in del 1 där).
Mvh, Twilight
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp