.XI.s Undergångssaga part II

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

ic3princ3

Medlem
Reaktionspoäng
0
sen klagar ni om att ni blir farmad när de anfaller tillbaka?

ni verkar inte vara lika kaxiga länge.

de e knappast vi som klagar!! utan det e såna som dej som ska komma o skryta om att vi blivit bombade osv, det e ni som klagar på oss och ska dra upp oss i varenda satans tråd! seriöst, vad e de du e ute efter egentligen? varför har du dina ögon bara riktade emot oss och ska hålla på att argumentera oss hela tiden? jo för att du enbart e ute efter att provecera oss och svarmåla oss!! de e inte vi som e de svarta fåret här inte!
 

DeletedUser

Guest
Börjar bli väldigt uttjatat nu tycker jag iaf.

"oh my god, XI faller stenhårt. Haha vilka newbs de är, klarar de inte av 30 stammar? wow vilka äckliga newbs. "

Känner mer såhär ; 30 stammar på dem och de är rankad 2a, Den som fixar de kan ju börja skryta. Men lolliansen kan ju ta o knipa, man blir ju inte direkt impad av vad de gör... 30-1 "yay"

Ska bli betydligt roligare o se EMO äga sönder lolliansen sen.
 

DeletedUser

Guest
detta spårar ur... OM twillight skulle vara skön hade han bara låst varje tråd om handla om XI eller annat som bara är sör att snacka skit om folk
 

DeletedUser

Guest
vilka som ingår i vår ledning har du inget att göra med i huvudtaget! det e vår ledning o rör definitivt inte dej alls!

Haha orka vara aggro? Om han spekulerar i vem som är med i eran ledning spelar la det ingen jävla roll alls? Jag undrar själv lite vem som är med i eran ledning faktiskt, har sett en hel del rapporter och verkar som hela XI är pointwhores? Vart har trupperna blivit av och hur gåre för era spelare egentligen? Gång på gång ser jag rapporter där ni pultas utan att deffa och det ni duckar med är mindre än vad jag hade efter 2 veckor in på spelet.

XI är härliga, ni ska ge fan i att spekulera i vilka som är med i deras ledning, annars plockar dom er. Ni kan dock pulta ner deras smedjor utan något motstånd :)
 

DeletedUser

Guest
Ursäkta inte hängt med i diskutionen, vad har jag gjort verkar som folk är griniga på mig nu igen :)
Nån som kan uppdatera mig på vad som hänt eftersom jag ser mitt namn nämnas typ 7sidor bak och inte pallar läsa igenom allt :)
Nån som har nått problem med mig får gärna skriva ett PM till mig så kan vi nog lösa det.
Jag är varken ledare, diplomat eller rekryterare jag är ett filter för att se till att alla oseriösa ansökningar och oseriösa alliansansökningar sorteras bort. Sen så är jag även ett filter för att skicka det viktiga rätt och ta hand om vissa spioner som vill ge info till oss.
Alla spioner som inte vet vem dom ska skriva till kan alltid skriva till mig så låvar jag att hantera er info på ett bra sätt.
 

Alex

Active Member
Reaktionspoäng
1
Rensat tråden på en del skräp, höj nivån om den ska leva kvar.
 

ic3princ3

Medlem
Reaktionspoäng
0
Haha orka vara aggro? Om han spekulerar i vem som är med i eran ledning spelar la det ingen jävla roll alls? Jag undrar själv lite vem som är med i eran ledning faktiskt, har sett en hel del rapporter och verkar som hela XI är pointwhores? Vart har trupperna blivit av och hur gåre för era spelare egentligen? Gång på gång ser jag rapporter där ni pultas utan att deffa och det ni duckar med är mindre än vad jag hade efter 2 veckor in på spelet.

XI är härliga, ni ska ge fan i att spekulera i vilka som är med i deras ledning, annars plockar dom er. Ni kan dock pulta ner deras smedjor utan något motstånd :)

vad bra för dej att du hade lika mycket trupper efter bara 2 veckor in i spelet =)
 

Aleeeeeexxx

Member
Reaktionspoäng
0
Jag tror ni får ändra det där med eran undergång. Jag är med i alliansen men jag blir bara förbannad då folk inte kan sammarbeta o ca 80 % av alla medlemmar i alliansen vågar itne attackera er i .XI. Jag hatar er absolut inte även att vi krigar mot varrandra :p bara kul o ni verkar som en bra stam som iallafall klarar av o sammarbeta till skillnad från vissa andra. Blir kul o få va kvar på länge som möjligt på v.8 men jag är ganska säker på att vi förlorar i slutänden även att vi är så många fler då ingen krigar ändå.
 

DeletedUser

Guest
Man kan väl säga så här; Jag trodde till en början lite på .XI., men nu har jag sett allt för mkt rapporter osv, men GL!
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp