.XI.s Undergångssaga part II

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Wallin016 det var väldigt många som skicka ut såna där "hot-brev", det kallas taktik inte skryt. Så enligt mig har dem inte utmärkt sig från andra stammar på den punkten.
 

DeletedUser

Guest
Vet flera stycken som fick sådana mail; vet då inte vad ni kallar självsäkra men för att kunna slänga ut sånt krävs ju lite självsäkerhet i varje fall ;)

Det är en tradition här på Tribalwars, mera som taktik, det körde säkert NiC också i början av V7 så vad är det som är så konstigt med det?

Har du aldrig fått liknande brev eller? Själv sätter jag *ignore* på dessa brev om det är nåt. Man är ju van.
 

DeletedUser

Guest
Jag tycker det finns många fina stammar på v8 som kommer att kunna ligga i toppen :)

Är roligt med lite action, så måste ge credd till alliansen för att de står upp!
 

DeletedUser

Guest
Jag tycker det finns många fina stammar på v8 som kommer att kunna ligga i toppen :)

Är roligt med lite action, så måste ge credd till alliansen för att de står upp!

Jag håller med dig! :) De har faktiskt kämpat bra! Så jag skulle också vilja ge creds till alliansen!

Detta är trots allt ett spel som man ska ha kul med och vi trivs ju bra på slagfältet och även om vår stam och "alliansen" är fiender så har vi ju ändå ganska roligt tillsammans med spännande fighter och det är ju det som är viktigast - att ha skoj - Inte sant? :)
 

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
hahahahahha ! dagens ! :D

fast finns en hel del lite yngre i .XI. också tror jag ? :p fast, tror inte det är så många 12åringar, mer 16 och uppåt ? ^^ vet att abel är 16/17 iaf ^^

Även jag är 17 ;). Men så har vi gamla gubbar som LemonLime och CaMaRo som står för rutinen.

Och ja, Senaste dagarna har Alliansen visat att dem inte ger upp. Fått ett antal inkommande nu, minst 2 idag. Tyvärr skickar dem med sina spjut och svärd :/.
 

DeletedUser

Guest
Wallin016 det var väldigt många som skicka ut såna där "hot-brev", det kallas taktik inte skryt. Så enligt mig har dem inte utmärkt sig från andra stammar på den punkten.

Ursäkta men jag gör allt för att svartmåla .XI. ;) Var typ jag som började med sånt där på .se; så nog vet jag allt innebörden med såna mail ;)
 

DeletedUser

Guest
Även jag är 17 ;). Men så har vi gamla gubbar som LemonLime och CaMaRo som står för rutinen.

Och ja, Senaste dagarna har Alliansen visat att dem inte ger upp. Fått ett antal inkommande nu, minst 2 idag. Tyvärr skickar dem med sina spjut och svärd :/.

Vi har ju även ett par pensionärer med Tbb1 i spetsen :D
Sen har vi ungdommar som mig som är enbart 24år ung :)
 

DeletedUser

Guest
Tror inte att det är någon som har undgått det :p
Lycka till iaf båda sidor
 

DeletedUser

Guest
ja usch wallin va först med det mailet.

INGEN annan hade skrivit ett sådant mail om wallin aldrig skrivit de första. helt klart så.

Tror XI har många vänner i v8 ändå. Många som vill stå på vinnarsidan ;)
 

DeletedUser

Guest
Oj, var det där en 944 poängs barbarby som precis dök upp i min troendekrets? :O

Alliansen är verkligen på hugget!
 

Is@k

Member
Reaktionspoäng
0
Vet massor med fler stammar som är emot er ;)

Bara att dom inte är dumma att läcka det till noobstammar~ :eek:

jag säger bara: om man inte är allierad eller iap (fred) så måste man ju ändå vara emot dom! tror ni det finns NÅN stam som inte skulle vilja spola bort XI från kartan fullständigt (förutom deras allierade och iap) de utrotar, förgör och snor farmoffer, så det är klart det finns fler "fega" stammar som är emot dom i "smyg" (inte vågar attackera sina fiender)
 

DeletedUser

Guest
jag säger bara: om man inte är allierad eller iap (fred) så måste man ju ändå vara emot dom! tror ni det finns NÅN stam som inte skulle vilja spola bort XI från kartan fullständigt (förutom deras allierade och iap) de utrotar, förgör och snor farmoffer, så det är klart det finns fler "fega" stammar som är emot dom i "smyg" (inte vågar attackera sina fiender)

det är ju givet att vara hatad i smyg när man utgör ett hot mot allt och alla,

tror ingen riktigt vill ha XI kvar i framtiden, för dom flesta vet relativt säkert att dom kommer säkra sina egna områden och utgöra ett stort hot, dock gillar jag dom för deras aggresiva stil. det som gör att jag själv gillar dom.

tycker inte om simcity spel som vissa håller på med, och nästintill hela XI har relativ hög OB och farmar loss och vet hur man spelar. vilket gör att man lite automatiskt gillar dom som sagt.
 

DeletedUser

Guest
Satan i mullemecks bygghus va aggressiva alla är...

Fattar inte varför alla vill döda en stam som inte gjort er något... Nog för att ett förebyggande krig är en sak men att säga att alla hatar dom är väl ändå att ta i?
 

DeletedUser

Guest
Ja, min barack går varmt dygnet runt så trupperna produceras hela tiden och de går till både assistans och slakt, det är inget som sparas här!

Klart att många som hatar oss (och det är sant) men men vi försöka göra så gott vi kan, jag menar: detta är ett spel och vi kom till V8 för att ha kul tillsammans, kvittar om det är motgång eller medgång, vi ställer upp för varann iaf!

Alliansen har varit duktiga helt klart, så jag tycker iaf att det har varit en spännande och jämn match!
 

DeletedUser

Guest
Sen är det ju så att inte alla i .XI. är de kaxiga riktigt duktiga aggressiva spelare som man får intrycket av här. Har sett flera scoutningar som tyder på att de har sin beskärda del av pooängjagare.
 

DeletedUser

Guest
.XI.s fiender har ägnat sin tid åt att mönstra enbart ett fåtal spjutkrigare som lunkar runt utanför deras halvbyggda murar och ser uttråkade ut. Det syns lång väg på deras stackars soldater att de inte har fått vara ute på plundringståg på ett mycket långt tag.

Aldrig i tribalwars historia har väl ett så stort antal fiender blivit så hårt plundrade av så få.
Vi får se om de i framtiden vill ge något motstånd men den första dagen har de gjort bort sig stort.

sen klagar ni om att ni blir farmad när de anfaller tillbaka?

ni verkar inte vara lika kaxiga länge.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp