WoS vs OFU

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

maslug

New Member
Reaktionspoäng
0
Segt ett par dagar pga vasaloppet????

Det säger väl allt.... WoS alla bortförklaringar.... Ett par dagar....... Vet du ens hur länge vasaloppet håller på????
Nä kommer alltid att tycka att WoS är en feg stam som drar in andra stammar och kommer med dumma bortförklaringar.

Tyvärr...

Synd att vissa av er bra spelare skulle sjunka så lågt.

Vasaloppsveckan pågår i 10 dagar! Så var det utrett :D
 

DeletedUser

Guest
Vasaloppsveckan pågår i 10 dagar! Så var det utrett :D



Jo vasaloppsveckan men inte vasaloppet :).

Kände att det bara var ännu en av WoS bortförklaringar...

Men då jag la ner v9 för 3 dagar sedan så kan jag bara önska OFU lycka till.

Skyller som alla andra på irl :)
 

DeletedUser

Guest
Jo vasaloppsveckan men inte vasaloppet :).

Kände att det bara var ännu en av WoS bortförklaringar...

Men då jag la ner v9 för 3 dagar sedan så kan jag bara önska OFU lycka till.

Skyller som alla andra på irl :)


Alla som skyller på irl säger egentligen "jag vill inte stanna för att bli sönder ägd och föremjukad"

att skylla på att spelet tar upp för mycket tid visar bara att man är en dålig spelare, hinner med både irl och spelet
 

Quiza

Member
Reaktionspoäng
22
Alla som skyller på irl säger egentligen "jag vill inte stanna för att bli sönder ägd och föremjukad"

att skylla på att spelet tar upp för mycket tid visar bara att man är en dålig spelare, hinner med både irl och spelet

En ytterst arrogant och nonchalant kommentar. Men jag förstår din åsikt, för när man går på dagis har man ju egentligen inget riktigt IRL ...
 

DeletedUser

Guest
kära klosekatta, är man tvungen att åka det jävla vasaloppet eller vasaloppsveckan för nån annan gör det? att ha bekanta som åker är väl en tillräckligt bra orsak att hasa sig bort dit.

och du skyller på våra "bortförklaringar"? kan det bli mycket mer IRL än att utöva en aktivitet bortom data rummet? kom inte och skriv en massa skit om hur vi har bortförklaringar när du/ni självar skriver att "irl" tar upp all eran tid.

och på vilket sätt vill du få fram att det är en dålig bortförklaring? det var ju endå vi som körde över er och inte tvärtom, vi behöver ingen bortförklaring.

så nu tycker jag att du ställer dig lite snällt borta i hörnet hos dom andra bortglömda barnen som har gråtit så mycket under dessa krig.
 

DeletedUser

Guest
kära klosekatta, är man tvungen att åka det jävla vasaloppet eller vasaloppsveckan för nån annan gör det? att ha bekanta som åker är väl en tillräckligt bra orsak att hasa sig bort dit.

och du skyller på våra "bortförklaringar"? kan det bli mycket mer IRL än att utöva en aktivitet bortom data rummet? kom inte och skriv en massa skit om hur vi har bortförklaringar när du/ni självar skriver att "irl" tar upp all eran tid.

och på vilket sätt vill du få fram att det är en dålig bortförklaring? det var ju endå vi som körde över er och inte tvärtom, vi behöver ingen bortförklaring.

så nu tycker jag att du ställer dig lite snällt borta i hörnet hos dom andra bortglömda barnen som har gråtit så mycket under dessa krig.

Undra vem ni körde över???

Vet att det var många byar vi gav er rätt lätt för att det fanns ingen mening med att rädda dom. När dom byarna var bort adlade vände statsen rätt fort till OFU´s fördel. Eller hur???

Men det törs ni ju inte erkänna!!
 

DeletedUser

Guest
En ytterst arrogant och nonchalant kommentar. Men jag förstår din åsikt, för när man går på dagis har man ju egentligen inget riktigt IRL ...

att du blir upprörd över min kommentar bevisar bara detta fakta att ni faktiskt inte vill kriga ett förlorande krig, ni är helt enkelt inte bra nog, hård fakta men va fan alla kan inte vara bra måste finnas sånna som er som gör att sånna som jag växer snabbare ;)
 
Reaktionspoäng
0
Undra vem ni körde över???

Vet att det var många byar vi gav er rätt lätt för att det fanns ingen mening med att rädda dom. När dom byarna var bort adlade vände statsen rätt fort till OFU´s fördel. Eller hur???

Men det törs ni ju inte erkänna!!

Du kan inte gärna hävda att ni har övertaget när du har gett upp :)
 

DeletedUser

Guest
att du blir upprörd över min kommentar bevisar bara detta fakta att ni faktiskt inte vill kriga ett förlorande krig, ni är helt enkelt inte bra nog, hård fakta men va fan alla kan inte vara bra måste finnas sånna som er som gör att sånna som jag växer snabbare ;)

Vill med dessa få rader påpeka att det här är ett spel.

Som i alla spel går det ibland bra, ibland dåligt. Vissa världar ligger man i topp och vissa blir man rimmad. Så länge man spelar juste och regler följs så får man ta sina segrar eller förluster med en nypa salt. Den som ger sig in i leken får leken tåla. Tyvärr är det rent för många som förväxlar spelet med Irl och tar spelet på allvar och slutligen blir nivån på inläggen blir bara värre och värre.

Att Irl går före spelet är en självklarhet, om det så är Vasaloppet, Bowlingturnering, Vättern runt, fotbollsturnering, jobbet, familjen eller bara att ta chansen att chilla lite med pojk/flickvännen är mycket viktigare än att sitta och trycka på något tangentbord.


Dags att hoppa ur sandlådan och dra tillbaka klorna så kör vi vidare, vi är fortfarande ett gäng som är kvar och ser framemot att höja vår OB.

OFU är den särklass härligaste och roligaste stam jag någonsin varit med i, till skillnad mot andra världar där det spelas mer seriöst var det skönt att få spela laidbackatt och att ha riktigt roligt


Vi ses bortom Hallonhavet där de svarta lakritsbåtarna seglar mot mina murar.


//Socker
 

Commandos65

Member
Reaktionspoäng
2
hehe bra snack socker :p Är väl inget snack om saken att japaneserna och WoS förmodligen kör över oss

Men den korta stunden jag spelat i OFU så har jag förstått att mysfaktorn prioteras före krigsfaktorn :rolleyes:
Men va fan behöver väl inte vara så fel (jo givetvis om man prioterar världen) men...

Håller med socker, vissa världar leker man och i vissa är det blodigt allvar (Och den allvarliga blir givetvis den där man tillhör den mest effektiva krigsstammen :D
 

DeletedUser

Guest
Undra vem ni körde över???

Vet att det var många byar vi gav er rätt lätt för att det fanns ingen mening med att rädda dom. När dom byarna var bort adlade vände statsen rätt fort till OFU´s fördel. Eller hur???

Men det törs ni ju inte erkänna!!

Statsen ändrades aldrig till er fördel men dom försämrada våra när ni börja "kämpa" :)
 

DeletedUser

Guest
Bäst av allt var väl att dom var 5 eller 6 stycken som både fejkade som klantar och försökte rensa bort lilla jag. Inte en enda by tog dom av mig då jag var aktiv.

Synd att man har ett IRL att ta hand om för när jag la av hade jag 10-0 mot Wos tror jag....

Jo det var väl mig du adlade 10 byar av. Undrade du aldrig varför du fick 10 byar så lätt? Men men vissa fattar aldrig helheltsbilden. Vem står kvar?
Du eller jag? Vad spelar då statistik för någon roll? Jag är kvar som vinnare och du som looser även om jag spelar som en noob.

Mvh Ödmjukast i världen
 

DeletedUser

Guest
Problemet är att jag är kvar men loggar bara in på det kontot för att titta till alla goa i OFU. Hade jag velat hade du varit borta betydligt fortare. Men då jag tjurade med att göra det mesta helt ensam mot dig så drog det ut på tiden lite sorry...
 
Reaktionspoäng
0
Side 1:
Tribes: WoS
Players:

Side 2:
Tribes: OFU
Players:

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 81
Sida 2: 35
Skillnad: 46

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 21
Sida 2: 1
Skillnad: 20

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 712,306
Sida 2: 273,953
Skillnad: 438,353

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 196,786
Sida 2: 5,088
Skillnad: 191,698

image.php
 

DeletedUser

Guest
Problemet är att jag är kvar men loggar bara in på det kontot för att titta till alla goa i OFU. Hade jag velat hade du varit borta betydligt fortare. Men då jag tjurade med att göra det mesta helt ensam mot dig så drog det ut på tiden lite sorry...

Kanske det men, så här resonerar bara personer som förlorat.
 

LePurjo

New Member
Reaktionspoäng
0
Kriget är så gott som över. Vi håller bara på och sopar ihop resterna.


Side 1:
Tribes: WoS
Players:

Side 2:
Tribes: OFU
Players:

Timeframe: Förra veckan

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 78
Sida 2: 0
Skillnad: 78

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 663,181
Sida 2: 0
Skillnad: 663,181

image.php
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp