WoS vs OFU

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

LePurjo

New Member
Reaktionspoäng
0
God kväll kära forumläsare och krigsälskare!

Eftersom vi under en längre tid inte varit helt ense med OFU om gränsdragningar, barbaradlingar m.m. samt att vi nyss mottog något vi endast kan tolka som en krigsförklaring (även om den mest handlade om hallonbåtar) så förklarar vi i WoS nu krig mot OFU!

Jag ser med stor entusiasm fram emot att möta mina forna och respekterade stamkamrater ur VVS och hoppas att vi nu äntligen kommer att få lite smaskigt motstånd!

Må yxorna vina och hallonbåtarna segla!

LePurjo
Medlem i WoS och upptuktare av skoltrötta katter
 

DeletedUser

Guest
Okidoki, artichokey :)

Blev lite förvånad över hur du signerade det hela, och lite nyfiken as well :)
 

DeletedUser

Guest
;)

Ja äntligen drar de efterlängtande kriget i öster igång :D:D:D:D::cool:
 

DeletedUser

Guest
Ska bli intressant att se om WoS kan leva upp till sitt namn och växa även i öst. Jag önskar er båda god jakt lycka! ;D
 

DeletedUser

Guest
Finns inget som säger att man måste lägga ut en sån här eller hur?

Än så länge ligger då jag på plus mot WoS
 

DeletedUser

Guest
Med tanke på vad jag har varit med om så tror jag att jag ska klara av lilla WoS med
 

DeletedUser

Guest
Jepp spec dom i Wos. Hela 40 fejk Weeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!
 

DeletedUser

Guest
God kväll kära forumläsare och krigsälskare!

Eftersom vi under en längre tid inte varit helt ense med OFU om gränsdragningar, barbaradlingar m.m. samt att vi nyss mottog något vi endast kan tolka som en krigsförklaring (även om den mest handlade om hallonbåtar) så förklarar vi i WoS nu krig mot OFU!

Jag ser med stor entusiasm fram emot att möta mina forna och respekterade stamkamrater ur VVS och hoppas att vi nu äntligen kommer att få lite smaskigt motstånd!

Må yxorna vina och hallonbåtarna segla!

LePurjo
Medlem i WoS och upptuktare av skoltrötta katter

Hallonbåtarna kommer att segla...

Bara vi hittar dem, Vi har några byar att leta igenom :)...

Baghera//Katten
 

DeletedUser

Guest
Den 26/2 kl.1600 bröt Vikbolandet Iap’n med oss på uppdrag av deras diplomat Fon Viken, som han sa med ett handslag och hävdade att det inte var en krigsförklaring.


I går kväll började WoS att attackera oss i UFO utan någon krigsförklaring från deras ledare eller diplomat Fon Viken vilken är antingen nonchalant eller inkompetent. Detta är föga förvånande från en spelare som sålde ut sin allians och försvann med svansen mellan benen för en fred med Sprit för vad var det nu …..% av deras byar.


Idag beslöt vår ledning att skicka en krigsförklaring till WoS efter upprepade attacker från WoS och därefter rättar vi oss efter deras handslag som är lika falska som en lakritsbåt på vårt Hallonhav.

Tack Vikbolandet för att du öppnade upp våra ögon för hur ett handslag skall tas emot.


Vi hoppas på en härlig och juste fajt med många sömnlösa nätter och välförtjänta OB poäng
 

iwantrevenge

New Member
Reaktionspoäng
0
Den 26/2 kl.1600 bröt Vikbolandet Iap’n med oss på uppdrag av deras diplomat Fon Viken, som han sa med ett handslag och hävdade att det inte var en krigsförklaring.


I går kväll började WoS att attackera oss i UFO utan någon krigsförklaring från deras ledare eller diplomat Fon Viken vilken är antingen nonchalant eller inkompetent. Detta är föga förvånande från en spelare som sålde ut sin allians och försvann med svansen mellan benen för en fred med Sprit för vad var det nu …..% av deras byar.


Idag beslöt vår ledning att skicka en krigsförklaring till WoS efter upprepade attacker från WoS och därefter rättar vi oss efter deras handslag som är lika falska som en lakritsbåt på vårt Hallonhav.

Tack Vikbolandet för att du öppnade upp våra ögon för hur ett handslag skall tas emot.


Vi hoppas på en härlig och juste fajt med många sömnlösa nätter och välförtjänta OB poäng


Det där var det enda vettiga som sagt hitills faktiskt. Bra sockermannen ;)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp