WoS vs OFU

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Quiza

Member
Reaktionspoäng
22
Exakt! Därför ska det inte spela ngn roll om spelaren är mindre, lika stor eller större.
 

DeletedUser

Guest
Och nu blev det tydligen lite jobbigare för WoS

Side 1:
Tribes: OFU
Players:

Side 2:
Tribes: WoS
Players:

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 18
Sida 2: 22
Skillnad: 4

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 12
Sida 2: 8
Skillnad: 4

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 141,436
Sida 2: 156,972
Skillnad: 15,536

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 110,392
Sida 2: 59,874
Skillnad: 50,518

image.php
 

DeletedUser

Guest
Ja applåd för hur duktiga ni är som endast tar tillbaka dom byar vi tar av er :) Lite ping pong spel tycker jag. Ska nog få se att vårat spel hettar upp sig inom kort ;)
 

DeletedUser

Guest
Jag har hört att den där Shaggy är riktigt vass. Honom får ni se upp med WoS!
 

Quiza

Member
Reaktionspoäng
22
Side 1:
Tribes: OFU
Players:

Side 2:
Tribes: WoS
Players:

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 4
Sida 2: 1
Skillnad: 3

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 35,095
Sida 2: 7,332
Skillnad: 27,763

image.php
 

LePurjo

New Member
Reaktionspoäng
0
Vi är ett par stycken som vart lite off ett tag men nu är det dags att öka takten igen.

Bättre stats väntas inom ett par dagar :)
 

DeletedUser

Guest
Under min tid på Tw har jag aldrig skådat en sådan konstig stam som WoS.

När vi tar byar så antingen plockar vi fel spelare eller tar tillbaka byar enligt er.

Men ni verkade inte klara av oss då ni tydligen behövde hjälp både från AO och sprit.

Kan bara önska mina gamla godingar i OFU lycka till.

Kramar eran Katt.
 

DeletedUser

Guest
Bäst av allt var väl att dom var 5 eller 6 stycken som både fejkade som klantar och försökte rensa bort lilla jag. Inte en enda by tog dom av mig då jag var aktiv.

Synd att man har ett IRL att ta hand om för när jag la av hade jag 10-0 mot Wos tror jag....
 

DeletedUser

Guest
ja du la ju av i rättan tid precis när din deff va slut....så grattis till dig att du hade 10-0 och sen stack när vi väl rensat bort all din deff, mycket bra spelat av dig att lägga då.
 

DeletedUser

Guest
Under min tid på Tw har jag aldrig skådat en sådan konstig stam som WoS.

När vi tar byar så antingen plockar vi fel spelare eller tar tillbaka byar enligt er.

Men ni verkade inte klara av oss då ni tydligen behövde hjälp både från AO och sprit.

Kan bara önska mina gamla godingar i OFU lycka till.

Kramar eran Katt.

HAHA vem har sagt att vi behöver hjälp mot OFU? Att sprit var på er hade jag ingen aning om och det är inget som det står någonting om i vårat forum.

Ao gick på er för att utöka sitt eget territorium eftersom dom är rätt små, poängsmässigt. Fanns det något bättre tillfälle för dom?

Att det gick lite segt ett par dagar var pga vasaloppet. Tror det är OFU som behöver "hjälp" när dess spelare delar upp enheterna i en by över 3 utvalda mål. Att bli attackerad med 2k yxor, 1k lk och 100mb är ju verkligen att visa att man ligger på topp! Fick tillochmed en attack med 900 mb i av någon som gav sig fan på att min mur skulle rasa samman...

Ni var och är inte det minsta organiserade och hälften av OFU medlemmarna är barbar adlare, så vad får er att tro att vi behövde hjälp?
 

DeletedUser

Guest
ja du la ju av i rättan tid precis när din deff va slut....så grattis till dig att du hade 10-0 och sen stack när vi väl rensat bort all din deff, mycket bra spelat av dig att lägga då.

Min deff var inte alls slut fråga en viss spelare i din stam. Lyckades då bomba sönder 2 av han byar med bland annat deff trupper.
 

Commandos65

Member
Reaktionspoäng
2
Men för f¤n sprit :mad: skaffa er ett eget krig.
Vi i OFU är hälften så stora som WoS men var inställda att ge dem en match sedan upprepar historien sig igen....
Stor stam som skall snylta på andras krig och givetvis ge sig på den mindre stammen..

Känner ett par snubbar i sprit som verkligen kan liret!:D och de skulle aldrig sjunka till den nivån utan det är skräpet som tar chansen ;)
 

DeletedUser

Guest
HAHA vem har sagt att vi behöver hjälp mot OFU? Att sprit var på er hade jag ingen aning om och det är inget som det står någonting om i vårat forum.

Ao gick på er för att utöka sitt eget territorium eftersom dom är rätt små, poängsmässigt. Fanns det något bättre tillfälle för dom?

Att det gick lite segt ett par dagar var pga vasaloppet. Tror det är OFU som behöver "hjälp" när dess spelare delar upp enheterna i en by över 3 utvalda mål. Att bli attackerad med 2k yxor, 1k lk och 100mb är ju verkligen att visa att man ligger på topp! Fick tillochmed en attack med 900 mb i av någon som gav sig fan på att min mur skulle rasa samman...

Ni var och är inte det minsta organiserade och hälften av OFU medlemmarna är barbar adlare, så vad får er att tro att vi behövde hjälp?

Segt ett par dagar pga vasaloppet????

Det säger väl allt.... WoS alla bortförklaringar.... Ett par dagar....... Vet du ens hur länge vasaloppet håller på????
Nä kommer alltid att tycka att WoS är en feg stam som drar in andra stammar och kommer med dumma bortförklaringar.

Tyvärr...

Synd att vissa av er bra spelare skulle sjunka så lågt.
 

DeletedUser

Guest
klosekatta sluta gnäll och håll dig till ditt eget ! vi i WoS har inte bet nån annan stam om hjälp!
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp