WoS vs BTP II

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Låt mig då klargöra hur detta ligger till.

Jag som skriver här är den ursprunglige Mr Strider. Jag spelade kontot fram till i November. Jag hade nått alla personliga mål över förväntan. När ledarna i Tistel gick hem utan att säga hejdå fanns det ingen lust att fortsätta. Jag lämnade Tistel, startade en liten enmansstam.

Jag hade inte tänkt ge byarna till vare sig Tistel eller Sprit.

Men jag blev kontaktad av en trevlig spelare som undrade om han kunde få ta över kontot, vilket han fick. Han tröttnade dock efter en kort tid. Därefter har kontot såvitt det är mig för mig känt spelats av Kapten Krok. Med vem jag spelade en kort tid ihop med i UDS.

Sprit kan med bestämdhet inte beslyllas för att ha tagit in en flykting i detta fall.

Okej det visste jag inte, då lärde jag mig något nytt idag också :).
 

DeletedUser

Guest
Fon Viken har tusen spioner o dubbelspelare i varje stam...inte lönt o spela detta spelet rättvist....han har redan en tusen gånger större stam plus folk i min som krigar mot mig....han en den sämsta spelaren som finns...han får pris som spelets råtta....för han e bra på d...så ni som möter fon viken kan känna er backstabba d...han går inte in i krig utan flera inside spelare.....han vet inte meningen till en god kamp...hade ja möt dig one and one...hade ja krossat dig....du e fan den sämsta spelaren som finns....no skills what so ever....snacka om att leva för detta spel...du måste va 12 år eller nåt

Jag är själv med i BTP, i din stam, men nu skäms jag över min ledare ( no offence ) , vilken tjurskalle du är. Vad är det med dig jack? Har du aldrig varit med i ett krig förut?! Det är så här krig går ut på, allt finns med där, spioneri, diplomati, erfarenhet som tydligen du inte har. Fon Viken i mina ögon verkar vara en värdig motståndare , men att kalla honom feg och dålig visar bara hur svag du är. Blir arg på dem för att de tar första steget? Du får mig snart att lämna stammen.

End of story.
 

DeletedUser

Guest
Jag är själv med i BTP, i din stam, men nu skäms jag över min ledare ( no offence ) , vilken tjurskalle du är. Vad är det med dig jack? Har du aldrig varit med i ett krig förut?! Det är så här krig går ut på, allt finns med där, spioneri, diplomati, erfarenhet som tydligen du inte har. Fon Viken i mina ögon verkar vara en värdig motståndare , men att kalla honom feg och dålig visar bara hur svag du är. Blir arg på dem för att de tar första steget? Du får mig snart att lämna stammen.

End of story.

Du är säkert inte ensam att tänka i sådana banor,tyvärr får man väl säga och oavsett på vilken sida man har sina sympatier.
 

DeletedUser

Guest
ber om ursäkt för mina inlägg som berört andra utom Wos.
du som kallar dig evil one kan snacka me mig istället för att skriva här, du kan va en Wosare vad jag vet, så ta de som en man istället, ja e inte ledare för BTP, jag e med i ledningen så jag säger bara min del, sedan så hoppas jag att folk äntligen fattat hur Fon Viken startar falska krig, han erkände nyss att de va pga att han hört att vi skulle anfalla honom, men de han glömmer som e riktigt jävligt o som drar ner hans cred som diplomat är att det fanns i avtalet en 5 dagars uppsägningstid, hade vi anfallit Wos så hade vi brytit iap:en enligt avtalet och väntat de 5 dagar,men han va så jävlas rädd att han hittade på en falsk histora och börja anklaga oss för felaktiga saker för att kunna dra igång kriget så fort som möjligt, han erkänner de själv i sitt sista inlägg, så nu borde folk fatta hur han funkar, även om det är ett spel så vet jag att alla som skriver skit om mig hade gnällt lika mycket om de hade hänt dem, jag trodde han var en schysst spelare som respekterade avtal o regler, hade respekt för honom innan.

PS. Till Xones som är en den största förrädaren.....du har huggit SK i ryggen o nu gjorde du de mot oss.....du kan suga min ***
 

DeletedUser

Guest
Snälla Jacksteel lägg av. Nu är du bara löjlig och du börjar verkligen skämma ut din stam.

Du snackar om att ta det som en man hela tiden men sist jag kollade är du den som gnäller mest. Hade rätt så mycket respekt för BTP men när en i ledning uppför sig så här, speciellt diplomaten, blir man lite besviken.

Ta och krossa Fon Viken och WoS in game istället för att tjata och hitta på dåliga retnamn istället. :)
 

DeletedUser

Guest
jag håller med dig helt...jag ber om ursäkt för mina tidigare inlägg....så e de när man har ett temprament....man kan inte styra över det...det tog mig lite tid att lugna ner mig....så jag ska inte skriva mer ....ber om ursäkt till alla som tyckt ja va gnällig!
 

DeletedUser

Guest
riktigt nöje att sitta o läsa vad folk skriver ibland. Finns få personer som lyckats underhålla mig som jacksteel, gillar hur du anklagar fon viken att vara 12 år när man själv sitter o läser det som du skriver :p det finns 2 sidor på ett mynt och din har vi bevittnat här, tror nog fon viken har en del att säga till om också.
 

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
Jack, jag kan bara säga en sak.

Jag tycker synd om BTP som har dig som diplomat
 

DeletedUser

Guest
haha

haha vad roligt har suttit här ett bra tag o fått läsa igen allt nu,

Till jacksteel kan jag ju bara säga

den viljan och glädjen fon viken spelar detta spel med och alltid spelat detta spel med borde fler lära sig..

Ska du ha en chans emot fon viken få du tillobörja med tänka om..

Lär känna dina fiender och tänk inte så mycket.
Lär dig handskas med diplomati, det är spelets största del.
Lär sig ta motgångar och försök göra det till något bra.
Men framförallt du som ledare/diplomat visa aldrig hur osäker du är, var stark utåt din stam behöver dig.


Lycka till allesammans o må bästa stam vinna

// Troja11
 

ladybird

Member
Reaktionspoäng
0
Försök hålla er on topic oavsett vad som skrivits av Fonviken och jacksteel.

Jag anser att båda 2 behöver visa sina skills på slagfältet än här på allmänna.
 

DeletedUser

Guest
Totalt under alla mina krig med BTP:

Side 1:
Tribes:
Players: Fon Viken

Side 2:
Tribes: BTP
Players:

Timeframe: För alltid

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 35
Sida 2: 4
Skillnad: 31

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 267,766
Sida 2: 33,845
Skillnad: 233,921

image.php


Totalt sen detta krig började:

Side 1:
Tribes:
Players: Fon Viken

Side 2:
Tribes: BTP
Players:

Timeframe: Förra veckan

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 11
Sida 2: 1
Skillnad: 10

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 92,549
Sida 2: 9,992
Skillnad: 82,557

image.php



Har ytterligare lite off och adel som är ute och vandrar men vist känns det bra. :cool:
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
ber om ursäkt för mina inlägg som berört andra utom Wos.
du som kallar dig evil one kan snacka me mig istället för att skriva här, du kan va en Wosare vad jag vet, så ta de som en man istället

Om du läser min signatur så ser du vem jag är.
Vad menar du med att ta det som en man? Det är inte jag som sitter o whinar om WoS hela tiden. Det är du som ska ta det som en man och acceptera läget :cool:
 

DeletedUser

Guest
Om du läser min signatur så ser du vem jag är.
Vad menar du med att ta det som en man? Det är inte jag som sitter o whinar om WoS hela tiden. Det är du som ska ta det som en man och acceptera läget :cool:

Detta krig är det roligaste kriget hittils :D

Vi kan inte påstå att det spelas fult, oavsätt vad man tycker om startskottet så spelar WoS fair. Det är huvudsaken!

(Stolt krigare) :awsm:
 

Tidstrom

Member
Reaktionspoäng
1
Detta är ju otroligt kul att läsa.

Jag tror nu att Jack har vunnit kriget bara för att han försökt få Fon Viken att framstå som en idiot :)

Jag har svårt att se hur man kan vinna något på att försöka smutskasta någon i forumet till ett spel.

Uppenbarligen är Jack så rädd för Fon Viken och WoS att han vill smutskasta honom för att försöka vinna medkänsla och att folk ska vända sig mot Fon Viken.

Men resultatet blir ju bara att folk tycker Jack är en underlig man och att stammen BTP inte kan tas på allvar då dom har spelare som honom i ledningen.

Jag beklagar BTP men ni har nog sjunkit lågt i ögonen på folk i denna värld.
 

DeletedUser

Guest
Jag beklagar BTP men ni har nog sjunkit lågt i ögonen på folk i denna värld.

Då får vi se till att ändra på den biten då. =)
 

DeletedUser

Guest
Men Jack, vad är det jag läser? (måste vara nått fel med mina ögon)

Lycka till båda två :)

Puss o kraaam :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: BTP
Players:

Side 2:
Tribes: WoS
Players:

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 11
Sida 2: 4
Skillnad: 7

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 77,690
Sida 2: 29,270
Skillnad: 48,420

image.php
 

DeletedUser

Guest
Av alla våra fiender finns det ingen som har stört oss so mycket som VIHI.
Vi lyfter därför en bägare och utropar en skäl till VIHI. :cool:
 

DeletedUser

Guest
Av alla våra fiender finns det ingen som har stört oss so mycket som VIHI.
Vi lyfter därför en bägare och utropar en skäl till VIHI. :cool:

Hehe :D

VIHI tackar o bugar för dom smickrande orden..

Så vi får säga skål på er me..

o lycka till i kriget..
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp