WoS vs BTP II

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
WoS har tröttnat på att BTP inte följer vårt fredsavtal. Därför förklarar vi BTP krig med omedelbar verkan.

Vi inser dock att det kommer att finnas dem som anklagar oss för att bryta avtal. Vi vill därför redogöra följande skäl till vår krigsförklaring.

Ett BTP håller inte vårt avtal
Två BTP tar in flyktingar
Tre man stöttar våra fiender


Detta är vårt avtal:

Fon Viken på 14.01. kl 15:00
Fredsavtal mellan WoS och BTP

- Fred ink. IAP mellan WoS & BTP från och med 2010-01-14 kl: 00:00
- Uppsägningstid vid önskan om förändrad diplomatisk status är fem dygn
- WoS kräver inte att BTP bryter med =S=K= eller någon annan av era IAP/AL men ni får inte längre hjälpa dem med deff eller off i krig som berör WoS

Fon Viken
Diplomat WoS

JackSteel
Diplomat BTP

Detta är hur dom "hedrar" det:

JackSteel på 14.01. kl 21:10
enligt avtalet så får ju inte BTP bistå SK med deff...men eftersom vi alltid ställt upp för er så kommer vi inte svika er nu heller...varför ja skiver de här är att de funnits läckor ut på forumet till Wos...ja vet inte om de finns fortfarande men om man ska ha deff så måste man ta de personligt...annars så finns de risk att dem får reda på de...sedan om man ska ha deff så måste de va en säker by från början....inte där deffen ska fram för att stärka en nyvunnen by där risken e stor att förlora den igen....men folk måste först bygga upp sig med trupper ...men du kan sprida det till folk om dem undrar vad som gäller med deff.

//jacksteel

Följande flyktingar har man tagit in sen fredsavtalet undertecknades

ByTjuven
trextor

BTP's diplomat förklaras fredlös
Då JackSteel uppenbarligen inte står för sitt ord förklarar vi i WoS honom för fredlös vilket innebär att vi kommer att jaga honom ut ur denna värld oavsett vilken stam han flyr till.

Fon Viken
Diplomat för WoS
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Tips - redigera bort alla BB-Codes så blir det lättare att läsa.
Men det blir intressant med lite mer action nu ! :)
 

DeletedUser

Guest
Men jag såg att WoS tog en by från BTP spelare bara för att den tog en BB-by i deras närhet.
o Va jag vet så hade ni fortfarande fred då.
är inte det o bryta avtal då??
 

DeletedUser

Guest
Hahahahah vilken ren bullshit!!

Snacka om att Wos snackar massa skit....inte nog med att de måste spionera för att klara sig i detta spel...vilka jävla töntar...Först så anfaller de vår medlem o bryter vårt avtal...o nu ska de försvara sig med att vi har hjälpt SK....hade vi hjälpt SK så hade Wos inte intagit deras byar så lätt....de bevisar ju den delen....sedan så ljuger de om att bytjuven är en flykting för att de själva inte kan kontrollera folk i deras stam...snacka om inte ha koll på nåt...så ska de hitta på att han e flykting för att de själva inte kan stå för sina misstag....nu ska de ge sig på en mindre stam igen.....för de vågar ju knappast attackera nån större....de snackar hela tiden om de inte möter något motstånd....varför då inte attackera nån större????????? De visar bara att Fon Viken snackar skit.....han är en ass ätare....ger sig på SK när redan Sprit är tillräckligt mycke redan för dem....snacka om inga skills...o nu ska han ge sig på en mindre stam igen för de har inga kulor...ska snacka om att göra mig fredslös....jag e inte rädd för att kriga mot en större stam....har gjort de innan o har inget emot d nu....de e sådant som detta spel går ut på....skiter i om ni ska jaga mig....gillar inte bara när ni sprider massa skitsnack....och nämn inte mitt namn i forumen igen....ni e inte värda att ens yttra mitt namn igen.....5 days and counting!!!!!!!!!!!
 

DeletedUser

Guest
Fon Viken & WoS har konstiga definitioner på flyktingar.

Bytjuven, flykting? Mycket märklig tolkning.
 

DeletedUser

Guest
Gött att Fon "Bagdad-Bob" Viken vaknat till liv igen, varit oroväckande tyst med hyllningar och annat dravel senaste tiden.

Synd bara att BTP aldrig deffade någon i =S=K=, hade behövts till den inaktiva spelaren Danidor som Bagdad-Bob med vänner lyckades adla. :rolleyes:

Lycka till BTP.
 

DeletedUser

Guest
Men det är klart, WoS kan ju inte precis gå ut på externa och skriva "Vi har brutit mot vårat fredsavtal med BTP, så vi förklarar krig istället och bryter även 5-dagars uppsägningstiden på IAP:n. "
Det hade ju varit lite ärligare, och lite roligare att se ;)
 

DeletedUser

Guest
WoS full av propaganda!


Ser jag röken av WoS allianser så visar det verkligen vart WoS står med sitt skit snack ang att ngn i BTP ska ha deffat =S=K=!

Att sprida mängder propaganda kommer sätta sina spår som det har gjort i alla världskrig!

Om WoS verkligen kände till ngt som deffande hos =S=K= så skulle dom säkert oxå kunna peka ut "denna skyldige" :mad:
 

DeletedUser

Guest
Fon chicken

Fon Chicken våga inte ens skriva en krigsförklaring till mig utan skriver de på öppna forumet....vilken jävla mes...man skriver till honom om deras brytning av avtalet och så får man inget svar tillbax.....så skyndar han sig hit som en råtta för att skriva bullshit....de personer som tycker fon chicken är en bra spelare är folk som blivit lurade...han är en fake...alla borde se upp att göra avtal med en person som bryter avtal som ingenting.
 
Reaktionspoäng
0
Ser jag röken av WoS allianser så visar det verkligen vart WoS står med sitt skit snack ang att ngn i BTP ska ha deffat =S=K=!

Att sprida mängder propaganda kommer sätta sina spår som det har gjort i alla världskrig!

Om WoS verkligen kände till ngt som deffande hos =S=K= så skulle dom säkert oxå kunna peka ut "denna skyldige" :mad:

Ojdå, hejade man på fel sida? ^^ Jag luftar bara min åsikt i den här frågan. Jag ser för övrigt mängder av propaganda och skitsnack bara i den här tråden. Och inte är det från WoS det kommer.
 

DeletedUser

Guest
Jaja, nu är det som det är. Nu ser vi till att ha roligt istället ;D
 

DeletedUser

Guest
Go BTP..........

o hittar du ingen annan stam Jack så är du hjärtligt välkommen till oss i EDT, här gillas inte spritmissbruk, eller hangarounds, bläääää......................
 

DeletedUser

Guest
Tackar för inbjudan!

Tackar för inbjudan av Retep....men ja ska slåss som en man till döden....tyvärr möter ja ingen man ...utan en Fon Chicken...de andvänder sig bara av fulspel...han sa till mig att de aldri skulle andvända sig av spioner....men tydligen så vet han mer än vad ja vet i min egen stam hmm hmm......men de e lungt...låt dem leva på cheapshots....deras heder ligger ändå i botten.....nu vet ja vem den mest ohederliga ledaren kommer va när moderatorn drar igång en omröstning om d.....vad ja läst av andra trådar i forumet så har han backstabbat sig upp till toppen....hugger sina alliansbrödrar i ryggen för att rädda sitt skinn....snacka om besudlat skinn....ska döpa om han till Fon Judas!
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp