WoS vs BTP II

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Ber om ursäkt var lite slirig i går. Snygg svenska, inget rätt men jag står för varje ord. :D
 

DeletedUser

Guest
Heini

Vänner

Ärade kämpar i BTP och övriga delar av v.9. Jag vill hylla Heini för hennes stridsduglighet och tålamod. Jag har under en tid roat mig med ett privat 1 vs 1 krig med henne och hittills har jag bombat sönder i princip alla hennes byar men vid varje tillfälle som mina adelsmän stormar fram för att knipa en by har hon med minimala trupper stoppat mig.

Minna härskaror står på rad och lyfte sina sköldar samt låter yxorna dundra på dem som en fiendens hyllning till en värdig motståndare. Givet vis kommer denna duäl sluta med min seger men det är kul så länge en fiende gör ordentligt motstånd och det har Heini sannerligen gjort.

FV :cool:
 

DeletedUser

Guest
Tackar och bockar för denna hyllning!
Du har utan tvekan varit min svåraste fiende någonsin, det har inte varit lätt att hålla byarna mot dig och dina ivriga trupper. Men än så länge är byarna i behåll och jag kommer inte att ge mig om det så är en endaste fotsoldat jag ska försöka stoppa dig med. Ser fram emot en fortsatt underhållande kamp!

Ses in game, kära fiende ;)



Vill även passa på att ge WoS eloge för deras juste sätt att föra kriget, även för att de är svåra men väldigt trevliga fiender!
Likaså till mina stammedlemmar som stannat kvar BTP och kämpar på så bra trots detta underläge, det är inte lätt för en stam att snabbt ta sig upp på fötter igen efter ledningens avhopp i början av kriget, men ni gör ett jäkla bra jobb!
 

DeletedUser

Guest
HumbleSwede

Denna tråd kan stängas då BTP i praktiken har kollapsat och vi numera enbart rensar upp det lilla som är kvar :D
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp