WOLF suger verkligen

DanneBoy

Member
Reaktionspoäng
0
Spelarna i RUN gick ju uppenbarligen med i stammen endast för att få skydd. Att de nu lä0nmar är ingen överraskning. Att de "hittar på" anledningar till det som inte finns är heller inte någon förvåning.

Kan mkt väl hända att vi gick med för att få skydd...
Men denna tråd handlar om WOLF nu och inte oss
 

DeletedUser

Guest
Jo sant, är dålig på att hålla mig till ämne :p

Och jag tror inte att WOLF är fail ännu. Det kanske inte är den stammen som kommer att "vinna" den här världen i slutändan men hur många stammar finns det egentligen som gör det?

Efter kriget mot TWAR-9 så får vi se om de kommer att överleva ett tag till eller om vi får en ny 1:a i den kontinenten.
 

DanneBoy

Member
Reaktionspoäng
0
Och nu har WOLF börjat spejjat mig :)

Ska bli kul detta och få se hur lång tid det verkligen tar för dom att plocka mig...

För så stora som WOLF verkligen är så bör jag egentligen vara borta nu innan dagen e slut med tanke på att dom finns överallt runt omkring mig:rolleyes:

Vi får nu se va dom kan
 

DeletedUser

Guest
"En svärd i din stora näsa så du inte kan prata mer"

Makes no sense dude.. :p

Annars..
Har alltid misstänkt att WOLF är ett gäng noobs, syntes från början. Men dem fick för lite motstånd, och förmodligen har dem några bra spelare som höll Karma i chack. För det förvånar mig att dem ens klarade av Karma.

Inte så svårt att attackera någon vars trupper är slut precis efter ett krig. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Men orka göra en tråd för att snacka skit om Wolf pinsamt barnsligt :eek:
 

DeletedUser

Guest
Men om du kollar igenom barbar tråden så märker du att Sprit håller på att rikta den mot fierce.
 

DeletedUser

Guest
Ja och ja tolkar de så. Sa inte att det var ren fakta heller.
 

DeletedUser

Guest
Att RUN spelarna fortfarande lever visar ju bara ännu en gång hur pass "bra" WOLF är.
:D
 

DeletedUser

Guest
är din ban borta? :)

har faktiskt inte haft ett inc, inget jag klagar över men men :D

Dom högre makterna benådade mig ;)

Haha! Att du, som ligger i ett WOLF kluster, inte haft en enda inkommande är grymt roande att höra.

Vad håller WOLF på med? :confused:
 

DeletedUser

Guest
varför allt detta hat? inte för att jag vet mkt om WOLF men är det inte bättre att kramas och pussas än att hata varandra?
 

minilillan

New Member
Reaktionspoäng
0
Danny vet verkligen vad han pratar om...:rolleyes:


Dude, alla vet att du suxar. Sluta gnälla och kriga istället!
 

Rimturs

Member
Reaktionspoäng
0
Varför skulle han ha inkommande från Wolf ??

ett antal spelare lämnade Wolf och gick tillbaks till RUN.

Vi har inte RUN som fiender eller som någon vi ska anfalla.
 
Topp