WOLF suger verkligen

DeletedUser

Guest
angående kommentaren som sa att vi i bad till wolfS om att få merga :)
jag frågade och ni gick med på alla vilkor, ledningplatsen gick till bucket istället för mig, visst jag gick med på det för vi litade inte på wolf och vi visste att vi inte kunde hålla emot er, vi hade inte kunnat växa ostört för vi hade altid legat i krig med karma. Vi kände att vi ville ha lungn och ro ett tag nu i början...
det var en ärlig och rolig fajt med karma, men vi var inte bättre än de, de visste vi och vi skulle inte klara en till liten fin backstab av er :)

i alla fall de nästa punkterna i överenskommelsen var att ni skulle sluta med er barb frosseri och att ni skulle sänka antalet medlemmar ni höll vare sig eller ;)

Bucket IAP:n har varit borta sen vi mergade med er ;)

till vår lile käre wem1l, jag ser hur många goda karma soldater du gnagade på, din OB är nästan övermänsklig ^^
hoppas twar9 får smaka på lika mycket kött av dig xD

ahja klockan är mycket.
om ni vill veta mer hör av er...

/
s0m3b0dY glad i RUN =D
 

zorzes

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
2
okey så här ligger det till före detta kompis och flock broder!

du flydde från kriget !! du är en flykting och jag hoppas att ni i twar som ser det här adla han snälla!...

och varför är vi fegisar.. vi tog hand om karma själva!! vi har våra allierade för vi tycker dom är bra att ha! visserligen så är vissa inte så stora men det är inte poäng! dom vet uhr man spelar dom kan spelet! och det finns så stort utrymme så det är ingen risk...


våra iaps och allierade tar ingen plats vissa finns i andra kontinenter det har våran kära diplomat sett till så att inga allierade är helt onödiga.. det är bara du som inte fattat varför vi har dom..


Jag ska nog bjuda in honom...
 

zorzes

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
2
sluut på snacket . ösnkar Twar STOOOR lycka till. och hoppas .. verkligen hopppas att det inte ska komma så långt å säga ÖHH WOLF SUGER .. ÖÖHH . väx upp kompis.. ahh Twar låt bästa stamen vinna ;) även om de e 2-1

Jaja 2-1 står det. Ska räkna lite på det.

Sida 1: DM,WOLF

42+72= 114

Sida 2: TWAR-9

31+0= 31


Och det står 2-1?

2/114= 0.01754


1/31= 0.03225


Dvs att vi har adlat rätt mkt mer än er om man kollar skillnaden på storleken.
 

outlander

Active Member
Reaktionspoäng
1
Låt oss alla klargöra en sak:

Wemil1 och Växsjö2 missclickade på ''forum'' när de försökte klicka på ''hjälp''
Sedan den dagen har deras tal om hur stolta och mäktiga spridits som aids och hiv i afrika.
Dock finns det folk som kämpar för ett botemedel, precis som de läkare gör för afrikas offer.
Det jag försöker säga är, passa er.
Det finns en allians som har formats just bara för att krossa eran trio av backstabbs och lögner.

Att sedan påstå att danne är en flykting är bara sk*tsnack.
Jag kan ta fram prints på erat forum som understryker dannes post som även bevisar det danne har skrivit är SANT.

Så håll eran kontinent kär, för ni kommer inte kunna expandera ut mot någon annan.
 

blizzy

New Member
Reaktionspoäng
0
Okej, knappt man vågar öppna munnen för då fylls den väl fort med all paj som kastas omkring =) men jag vågar mig på ett försök.

Först så kan ju inte DanneBoy vara flykting då han blev kickad. (bara vad jag tycker).
För det andra så tycker jag att s0meb0dy ska ha lite creds för att h*n lämnar nu. Då det finns missnöje så skulle de kunnat vara kvar och motarbetat stammen men de valde att lämna.

Och bara för att DanneBoy tycker att Wolf suger så behöver det inte betyda att vi verkligen gör det. Själv trivs jag enormt bra i stammen, kanske för att den passar mitt spelsätt. Jag har tyst iakttagit de diskussioner som pågår här i forumet och kommit fram till att om alla skulle spela på det sättet som folk vill att man ska spela på så skulle detta spel vara otroligt tråkigt. Så tack och lov för att alla har olika spelstil.

Mvh Blizzy (Stolt och lojal medlem av Wolf.)
 

DeletedUser

Guest
Okej, knappt man vågar öppna munnen för då fylls den väl fort med all paj som kastas omkring =) men jag vågar mig på ett försök.

Först så kan ju inte DanneBoy vara flykting då han blev kickad. (bara vad jag tycker).
För det andra så tycker jag att s0meb0dy ska ha lite creds för att h*n lämnar nu. Då det finns missnöje så skulle de kunnat vara kvar och motarbetat stammen men de valde att lämna.

Och bara för att DanneBoy tycker att Wolf suger så behöver det inte betyda att vi verkligen gör det. Själv trivs jag enormt bra i stammen, kanske för att den passar mitt spelsätt. Jag har tyst iakttagit de diskussioner som pågår här i forumet och kommit fram till att om alla skulle spela på det sättet som folk vill att man ska spela på så skulle detta spel vara otroligt tråkigt. Så tack och lov för att alla har olika spelstil.

Mvh Blizzy (Stolt och lojal medlem av Wolf.)

Tackar för den första vettiga WOLF kommentaren
 

Rimturs

Member
Reaktionspoäng
0
Jag vill från Ledningen i WOLF bemöta vissa påståenden som skrivs i denna tråd.

sOm3bOdY skrev i ett tidigare inlägg

i alla fall de nästa punkterna i överenskommelsen var att ni skulle sluta med er barb frosseri och att ni skulle sänka antalet medlemmar ni höll vare sig eller

Bucket IAP:n har varit borta sen vi mergade med er


Det står vem som helst fritt att titta i TW-stats och då kommer ni att se att WOLF sedan den 26/8 adlat 73 byar varav 10 varit Barbar-byar = 13,6 %

Vad gäller antalet medlemmar så är vi många men då alla har grön prick och är aktiva i forumet så undrar man på vilka grunder man tycker att vi ska sänka antalet medlemmar ?

Kanske man ska ta bort den tredjedel med lägst Poäng eller den tredjedel med minst antal byar.
I bägge dessa fall så hade Danneboy åkt ut.

Nu är det ledningens åsikt att en spelare inte behöver vara dålig för stammen för att han har låga poäng eller få byar.

Vår allmänt kända policy att man får adla 2 Barbar-byar i början för att snabbt komma upp i lite storlek utan att offra för mycket trupper har nu spelat ut sin roll i Barbar-by statistiken, då alla spelare har fler än 3 byar.

Och slutligen vad gäller IAP:n med RUN så har den hela tiden funnits eftersom en spelare aldrig lämnade RUN.
Jag tog själv bort den vid 22-tiden ikväll.

För WOLF

Bucket
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
WOLF kommer iaf inte att hålla i längden.....

Att de lyckades ta över K44 handlade mer om att de tajmade bra med å backstabba Karma (när karmas trupper har börja sina bort)

Smart drag kan man ju lungt säga så det är bra taktik men moraliskt sätt så suger det.

Nej, detta funkar inte i längden.

K44 kommer de att stanna, längre än så kommer de inte. Det är en tidsfråga innan andra toppstammar besöker WOLFs fina byar.
 

DanneBoy

Member
Reaktionspoäng
0
Kanske man ska ta bort den tredjedel med lägst Poäng eller den tredjedel med minst antal byar.
I bägge dessa fall så hade Danneboy åkt ut.


För WOLF

Bucket


Lilla lilla Bucket...

jag låg rankad 20 i eran stam i poäng... Så hur får du mig att jag skulle ha åkt ut då? När jag var bland dom 20 bästa och att ni är över 70 medlemmar?
Isåfall skulle ni bara bli 19 spelare kvar
Snacka om att säga emot dig själv här...

Och antallet byar säger inte heller mkt...
Man skall ha trupper oxå så man kan försvara sina poäng man har...
Allt tyder ju på att ni poäng****r som fasen...
Så nu undrar jag om ni verkligen skulle klara av ett krig mot en stam som är mindre än er men som är aktiva och inte innehåller n00bs.
Förlåt jag sa fel med undrar.. Jag vet ju att ni skulle faila...


FAIL
 
Senast ändrad:

kisstank

Member
Reaktionspoäng
0
gullig-hundvalp.jpg


RAWR var är vargen?
 

DeletedUser

Guest
Spelarna i RUN gick ju uppenbarligen med i stammen endast för att få skydd. Att de nu lä0nmar är ingen överraskning. Att de "hittar på" anledningar till det som inte finns är heller inte någon förvåning.
 
Topp