WOLF suger verkligen

DanneBoy

Member
Reaktionspoäng
0
Sedan jag gick med i WOLF så trodde jag att det var en mkt bra stam...

Men ögonen kan lura en till och med hjärnan kan lura en... Men jag är iallafall glad att jag har en.... Verkar som ingen i ledningen i WOLF hade en förutom en i ledningen då....

Är man rädd för hela kontinenten så lär det ju vara något fel?

5 st allierade som bara låg i vägen... Dom hade problem att ta hand om enskilda spelare som blev kvar från karma.. Har för mig att dom till och med frågade allierade om hjälp....
Visst ok då, wolf hade faktiskt MWTA.... nekar jag inte till men resten var skit

WOLF vågade inte göra nånting helt själva...

Och sedan fanns det även iaps oxå som bara låg i vägen...

Och forumet ska vi inte ens snacka om.... sammanfattning från min synvinkel lyder så här:

En stam som WOLF kommer utrotas så som vår svenska vargflock i sverige nästan har gjorts....

FAIL FAIL FAIL FAIL


Och så en liten story:

Det var en mörk kväll när kriget mellan RUN och Karma hade hållt på ett tag....
Varken någon av dessa stammar kom någon vart mellan krigen...

Men sen en kväll kom den stora ruskiga vargflocken som alla kallade för WOLF och slet sönder karmas soldater och målade deras byar och murar röda med karmas blod.... Dock så överlevede vissa av karmas bästa...

Medan Wolf åt och gnagade på Karmas soldater som nu bara var rispiga och knotiga ben av kvarlevorna så går RUN in i WOLFS slaveri....

Allt bara för att det inte skulle gå med i samma öde som det blev med karma...
Dagarna gick och vargledarna blev allt mer o mer rädda och drog sig ifrån folkens byar...

Folket från RUN började undra lite om man kanske kan slita sig loss från WOLF?

När alla satt inne i varglyan så hade DanneBoy fått nog...
Han ställer sig upp och säger åt vargarna att han kommer lämna WOLF för gott....

Han berättade även inne i lyan vad han tyckte och tänkte angående wolf men vargledarna bortförklarade sig ännu en gång....

Då slänger dom ut mig och då tog jag chansen och visar istället för hela världen vad Wolf är för några....

Och ni som inte tycker om wolf och deras sätt att spela så snälla... gör som mig.. Lämna dom till gamarna och spring... SPRING över till RUN
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Du är alltid lika positiv kära stamkamrat ;)

(och det gömde meddelandet är: självklart suger wolf och du talar ofc sanning :)
 

växjo2

Member
Reaktionspoäng
0
.

känn diig adlat kompis. skiter i att du har sprungit ivääg till RUN.. ni får kalla mej vafan ni vill men jag ska köra en svärd i din stora näsa så att du inte ska behöva snacka så. respekt = 0% vadå dåå? är det ledningens fel att du inte kan adla så många RÖDA byar runt eller? ska dom tugga maten å rensa byar åt dig eller? neej så snacka inte skit. kan du inte växa så e de ditt problem?.. en fråga till.. hur växer dom andrA?...PEACe
____________
V6-WTF!
V9-WOLF
 

DeletedUser

Guest
Sedan jag gick med i WOLF så trodde jag att det var en mkt bra stam...

Men ögonen kan lura en till och med hjärnan kan lura en... Men jag är iallafall glad att jag har en.... Verkar som ingen i ledningen i WOLF hade en förutom en i ledningen då....

Är man rädd för hela kontinenten så lär det ju vara något fel?

5 st allierade som bara låg i vägen... Dom hade problem att ta hand om enskilda spelare som blev kvar från karma.. Har för mig att dom till och med frågade allierade om hjälp....
Visst ok då, wolf hade faktiskt MWTA.... nekar jag inte till men resten var skit

WOLF vågade inte göra nånting helt själva...

Och sedan fanns det även iaps oxå som bara låg i vägen...

Och forumet ska vi inte ens snacka om.... sammanfattning från min synvinkel lyder så här:

En stam som WOLF kommer utrotas så som vår svenska vargflock i sverige nästan har gjorts....

FAIL FAIL FAIL FAIL

Bra skrivet mannen ! nu ser man verkligen hur det ligger till :rolleyes:
 

DanneBoy

Member
Reaktionspoäng
0
känn diig adlat kompis. skiter i att du har sprungit ivääg till RUN.. ni får kalla mej vafan ni vill men jag ska köra en svärd i din stora näsa så att du inte ska behöva snacka så. respekt = 0% vadå dåå? är det ledningens fel att du inte kan adla så många RÖDA byar runt eller? ska dom tugga maten å rensa byar åt dig eller? neej så snacka inte skit. kan du inte växa så e de ditt problem?.. en fråga till.. hur växer dom andrA?...PEACe
____________
V6-WTF!
V9-WOLF

vilka röda byar?

Fanns ju bara ett hav av blått

och visst du är så välkommen :)
 

-Vendetta-

Medlem
Reaktionspoäng
0
"En svärd i din stora näsa så du inte kan prata mer"

Makes no sense dude.. :p

Annars..
Har alltid misstänkt att WOLF är ett gäng noobs, syntes från början. Men dem fick för lite motstånd, och förmodligen har dem några bra spelare som höll Karma i chack. För det förvånar mig att dem ens klarade av Karma.
 

Vurpalainen

Member
Reaktionspoäng
2
Någon som är förvånad att det är Danneboy som skriver detta? Haha, du är för skön! <3
 

DeletedUser

Guest
Nej, jag blev inte så förvånad över det, faktiskt...

Hur länge var han tillbaka i TW innan fler dramascener dök upp? 0.o
 

DeletedUser

Guest
känn diig adlat kompis. skiter i att du har sprungit ivääg till RUN.. ni får kalla mej vafan ni vill men jag ska köra en svärd i din stora näsa så att du inte ska behöva snacka så. respekt = 0% vadå dåå? är det ledningens fel att du inte kan adla så många RÖDA byar runt eller? ska dom tugga maten å rensa byar åt dig eller? neej så snacka inte skit. kan du inte växa så e de ditt problem?.. en fråga till.. hur växer dom andrA?...PEACe

V9-WOLF

Där var det då bevisat allt som danneboy skrev ;)
 

DanneBoy

Member
Reaktionspoäng
0
Nej, jag blev inte så förvånad över det, faktiskt...

Hur länge var han tillbaka i TW innan fler dramascener dök upp? 0.o

haha, tjaaa jag gör det jag är bra på helt enkelt....
Säger vad jag tycker och tänker och vad jag tycker det är värt att säga inne här på externa... och jag älskar det
 

DeletedUser

Guest
Jag tycker det är kul o vara oseriös och larvig på externa, jag säger också vad jag tycker när jag är det, men jag får varningar...! :eek:
 

DeletedUser

Guest
Nej, men du säger det du tycker säger du, och du gör det du är bra på i det externa, jag gör precis samma sak men jag är "oseriös" och får varningar, kan du förklara det för de lite långsammare?
 

DanneBoy

Member
Reaktionspoäng
0
Nej, men du säger det du tycker säger du, och du gör det du är bra på i det externa, jag gör precis samma sak men jag är "oseriös" och får varningar, kan du förklara det för de lite långsammare?

Du går antagligen off topic mkt mer än vad jag gör och det är däför du får dina varningar....
 

DeletedUser

Guest
Sedan jag gick med i WOLF så trodde jag att det var en mkt bra stam...

Men ögonen kan lura en till och med hjärnan kan lura en... Men jag är iallafall glad att jag har en.... Verkar som ingen i ledningen i WOLF hade en förutom en i ledningen då....

Är man rädd för hela kontinenten så lär det ju vara något fel?

5 st allierade som bara låg i vägen... Dom hade problem att ta hand om enskilda spelare som blev kvar från karma.. Har för mig att dom till och med frågade allierade om hjälp....
Visst ok då, wolf hade faktiskt MWTA.... nekar jag inte till men resten var skit

WOLF vågade inte göra nånting helt själva...

jaha så alla krigen jag kämpar så måste man kämpa ensam eller+ man ska inte ta hjälp av andra nej då man ska kämpa själv...

äru dum eller?

Och sedan fanns det även iaps oxå som bara låg i vägen...

Och forumet ska vi inte ens snacka om.... sammanfattning från min synvinkel lyder så här:

En stam som WOLF kommer utrotas så som vår svenska vargflock i sverige nästan har gjorts....

FAIL FAIL FAIL FAIL

okey så här ligger det till före detta kompis och flock broder!

du flydde från kriget !! du är en flykting och jag hoppas att ni i twar som ser det här adla han snälla!...

och varför är vi fegisar.. vi tog hand om karma själva!! vi har våra allierade för vi tycker dom är bra att ha! visserligen så är vissa inte så stora men det är inte poäng! dom vet uhr man spelar dom kan spelet! och det finns så stort utrymme så det är ingen risk...


våra iaps och allierade tar ingen plats vissa finns i andra kontinenter det har våran kära diplomat sett till så att inga allierade är helt onödiga.. det är bara du som inte fattat varför vi har dom..
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp