WinWin piskar Odens

DeletedUser

Guest
Varför tar du upp oss i det hela? och varför anser du att vi anser det?
 

tbb1

Member
Reaktionspoäng
1
MrR
var skulle kaninen gå
ser dubbelt så hittar ingen plats att skutta till
 

DeletedUser

Guest
Har skickat iväg en till varje sida av kriget så att det blir rättvist skriv till mig så skickar jag dig koordinaterna :)
 

DeletedUser

Guest
VI i D.A är också med.

Vi stödjer er sida till 100% winwin
 

DeletedUser

Guest
Det är snällt greven, men mina 6000-8000 av varje fotsoldat står sig fortfarande starkt mot ODENS inkommande deff. Dokk har attackerna sakta och säkert avtagit.
 

DeletedUser

Guest
Potatis

har potatis sitt eget lilla minikrig mot odens?
det skulle inte förvåna mig om potatis äger dom:D
 

DeletedUser

Guest
hahaha ne det är ju inte bara jag. Sniffarn startade ju det hela. Och sedan blev fler involverade.
 

DeletedUser

Guest
swansniff skule inte du kunna skapa lite oro i stamen genom att säga att om inte medlemarna spionerar åt oss så kommer vi mosa dem?
 

Le John

New Member
Reaktionspoäng
0
Rätt så kul att höra hur Winwin är så glada över att ODENS inte kan ta dem. Men att de blir deffade av andra stammar tycks dom inte säga mycket om...
 

DeletedUser

Guest
Rätt så kul att höra hur Winwin är så glada över att ODENS inte kan ta dem. Men att de blir deffade av andra stammar tycks dom inte säga mycket om...

De klarade sig 3-4 veckor mot Odens anfall själva... under den tiden förlorade de en by... tog 4... + att runt 20 byar i WinWins närhet blev tomma... Tyckte, lika bra o passa på o bilda lite koloni däro... Så började hjälpa WinWin lite o tog lite byar + skickade support... Roliga är att Odens fortsätter att skicka trupper även efter att de blivit assisterade^^ Dröje ca 1 månad innan de fattade att det inte fanns en chans att dem kunde ta sig igenom, trots det skickas det fortfarande lite attacker ändå ^^
 

DeletedUser

Guest
hehe och nu tror de att de ska kunna besegra oss en stam som e 5 gångter så stor som winwin hehe!
 

DeletedUser

Guest
vilka hjälper odens? odens verkar inte vara den mest populära stammen på den här världen
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
hehe och nu tror de att de ska kunna besegra oss en stam som e 5 gångter så stor som winwin hehe!

Vad jag vet så är det du som har startat kriget, jag kan inte läsa mig till någonstans att vi ser ner på er på något sätt.
Skulle då vara ditt sätt att agera diplomatiskt.
 

DeletedUser

Guest
Rätt så kul att höra hur Winwin är så glada över att ODENS inte kan ta dem. Men att de blir deffade av andra stammar tycks dom inte säga mycket om...

När min assistans var skickad var det ca 6000 av varje deff inf i varje by. Kom ett tiotal attacker som inte lyckades slå igenom. För alla som inte vet. Det tar inte 10 offensiver för att slå igenom en deffensiv när moralen är 100%
Anledningen var att ni anföll med deff. Riktigt skamligt.
 

DeletedUser

Guest
oj på potatis verkar det som om ni i odens är riktiga taktiker som anfaller med deff:p
 

acidclown

Member
Reaktionspoäng
0
mkt dåligt, det skulle bli bra mkt deff trupper om man ska slå ut 6k deff med dem..

dock tror jag inte alla attackerar med deff i odens.
 

DeletedUser

Guest
OM du missat det så spelar jag i 18D. Jag sa att ODENS inte var vidare bra.

Varsågod att kolla själv om du inte tror mig.


SJälvklart inte allt var deff acidclown. Tror deras "nukes" består utav 2000 yx och 500 lc.
Men japp, det blev mycket deff.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Var väldigt mkt typ "900LC" som folk trodde skitmycket på att de skulle gå igenom ^^

Eller attacker med typ 200 spjut... Odens är bra på en sak iaf, döda sina egna gubbar:rolleyes:
 
Topp