WinWin piskar Odens

viikstroem

Member
Reaktionspoäng
0
Småfolket? Så du menar att du är så "stor" och "cool" när du sparkar på han som redan ligger?
Tror du förstår vad jag menar..
Krig är det inget fel på men då ska det finnas skäl och roligast 1 on 1, inte sant?



--------------------------------------------------------------------------
Ensam är JAG stark



Kolla hur mânga spelare det finns i stammen WinWin och sen kan du snacka. Hur mycket anföll vi? Jag tog en by som inte ens hade försvar.
 

joons

New Member
Reaktionspoäng
0
Vadå skulle kaniner vara något barnsligt då eller??? Förklara dig varför vi sitter bredvid my little ponny rosa eller ej.

Nu har du nog missuppfattat mig! Kaniner = bästa försvar. Är ju bara att se på "Monthy Pythons: Holy Grail" filmen :D Varför vi har my little pony's är enbart för att Ophe i stammen tycker om att borsta deras nästintill perfekta syntethår ;)
 

DeletedUser

Guest
Kaniner och ponys e ju kung! Specielt fulla alkoholiserade kaniner! reeespekt!
När vi plundrat Odens ölkällare så kan vi ta en liten bya fest och dela på nån tumma mjöd!
 

tbb1

Member
Reaktionspoäng
1
fan vad gött
står på rad flickor till vänster ölglasen till höger och fulla kanniner i mitten
sedan
MARSCH
drich ochs leks meesch dmena

eller hur det nu var
 

DeletedUser

Guest
Okey förklaringen är godtagen skönt att folk börjar förstå makten hos kaniner :D
Fortsätt kriga nu det här är ju spännande ju.

Tbb1 tycker du jag ska skicka över lite kaninvakter som tack för de goda vitsorden?
 

tbb1

Member
Reaktionspoäng
1
det beror på vissa saker
1)har dom bra starka saker?
2)vackra saker att röra/titta på?
3)viktigast har dom ´god ÖL?
4)sedan är det någon mening
har dom 1 till 3 ovan
nobla dom istället
 

joons

New Member
Reaktionspoäng
0
det beror på vissa saker
1)har dom bra starka saker?
2)vackra saker att röra/titta på?
3)viktigast har dom ´god ÖL?
4)sedan är det någon mening
har dom 1 till 3 ovan
nobla dom istället

1) Bra starka saker? Som Kemikals vänstra bicep menar du?
2) Ophe's långa hår brukar dra till sig en heldel uppmärksamhet, "våran" (Läs: Ophes) samling med my little ponys är ganska populär med.
3) Öl? Det kan jag inte svara på, jag dricker bara Vodka med träbark.
4) Adelsmän/Anfall är ineffektivt mot WinWin tuvär, sekunden de landar kidnappar vi dom, super dom redlöst onyktra och kastar dom sedan till Kaninerna. Ett grymt öde att gå tillmötes :(
 

tbb1

Member
Reaktionspoäng
1
fy på er
kött till gräsätare
det blir nog en anmälan till djurskyddsombudet
 

DeletedUser

Guest
Småfolket? Så du menar att du är så "stor" och "cool" när du sparkar på han som redan ligger?
Tror du förstår vad jag menar..
Krig är det inget fel på men då ska det finnas skäl och roligast 1 on 1, inte sant?



--------------------------------------------------------------------------
Ensam är JAG stark

Jag menart att 18D är lite större än ODENS och WinWin eller vad de heter!
Och jag har aldrigt sagt att jag är cool även om jag är det, jag har inte heller rört någon i ODENS!

Så TIT förfan!

Tyvär potatis jag har inte sparkat på nån som ligger ner :(
 

DeletedUser

Guest
SYnd synd...... Men hjälp någon mindre mot någon större då?:)
 

DeletedUser

Guest
Jag tror att jag och tbb1 är överäns när jag skriver så här(har inte snackat igenom detta med honnom är en changsning som all lyckad AAK taktik(eller?)):Vi kommer att sända en kaninvakt(lätt kavalirist(stärkast försvarsenheten det vet alla)) till en slumpvis utmärkt by, som jag och Tbb1 kommer diskutera igenom ordentligt(eller?), så att ni ser att AAK står bakom alla som använder sig av kaniner i sin krigsföring(eller gör vi?).

Ett otroligt kompliserat inlägg och otroligt oviktigt i debatten men nu har ivarjefall AAK sagt sitt!
 

joons

New Member
Reaktionspoäng
0
Kan inte göra annat än att bocka och buga, gå ner på knä, kyssa era tassar och kanske köpa lite färska morötter/fatöl som tack :') Om det nu skulle vara så att ni _verkligen_ skickar en kaninvakt.
 

joons

New Member
Reaktionspoäng
0
Winwin är besvikna och förolämpade :( försöka nobla med 3k yxor som rens? Vart är den stora släggan, väntar fortfarande :p
 
Topp