WinWin piskar Odens

DeletedUser

Guest
lol,

18D attackerar ODENS så det rycker om det för att få tag på mig ^^
 

puttelito

New Member
Reaktionspoäng
0
hej Mr Khan,

Jag tänker inte förödmjuka Odens genom att klistra in rapporter på det offentliga forumet. Men om du, eller någon annan Odens-medlem, börjar tjafsa och uttrycka sig otidigt eller på annat sätt är allmänt ohyfsad kan jag bli tvungen att göra just detta

Vi kan ju ta en "noob"-diskussion efter det, i så fall, kanske? Eller så har du vett att uppföra dig i fortsättningen?

Med hopp om en fin och trevlig vårkväll för alla,

Puttelito
 

puttelito

New Member
Reaktionspoäng
0
Nej, Mr Khan; den som har mest poäng i Odens har mer poäng än hela WinWin. Det är det du menar
 

puttelito

New Member
Reaktionspoäng
0
vad gäller assistans - hur det ser ut just nu vet jag inte, men fram till och med inatt hade vi ingen assistans alls, nej, vilket i praktiken innebär att vi piskade er fett, trots att det var ni som anföll. 90k poäng mot 2400k poäng. ja, jag är stolt, och ja, WinWin SKA ha äran. så är det!
 

joons

New Member
Reaktionspoäng
0
Strunt i vad Mr Khan säger. Han är typ en sån som rensas bort från stammen snart..
Tycker det är lite onödigt att lägga ut det överallt att ni krigar mot oss bara.
Ring Dagens Nyheter och tipsa också när ni ändå är igång.

Och ta inte åt er all "äran" förresten. Uppenbarligen har ni ju fått assistans för att nån fjortis som var vår stams s.k "beskyddare" var hatad av allt och alla.

Men men, grattis! I guess.

Skulle snarare ringa kanal 5 eller liknande och sälja rättigheterna till en ny dokusåpa/komedi, det finns ju tillräckligt med material i form av post/rapporter och klassiska foruminlägg :D Tycker själv att det här kriget har varit grymt underhållande på alla fronter.
 

DeletedUser

Guest
Känns mer som om odens bara inte vill att vi ska hänga upp deras smuttstvätt här :)

Propaganda är lika viktigt i krig som kriget i sig, och den moraliska vinsten har vi redan vunnit!


---
WinWin . bastukung
 

DeletedUser

Guest
odens visade sig vara en stark allierad, får stryck av en stam som är 26 gånger mindre än de :p

Vi kanske skulle gå in styra upp det hela lite ;)
 

DeletedUser

Guest
Go Winwin!

Skitkul att ta över tomma Odens byar när WinWin tagit ut deras Off :D
 

DeletedUser

Guest
Lite rolig historia

Odens bjöd in oss för att gå med i deras stam i början, men vi tackade vänligt men bestämt nej hela tiden.
De sa saker som att de är starka i den här delen av världen. Mellan raderna kunde man utläsa både hot och gröna skogar.
Det slutade med att vi formade en alians. Den höll i några veckor då vi fick ett ultimatum, "ni är en för liten stam för att vi ska ha en alians med er. Gå med eller stå utanför!", lät tutan.

De ifrågasatte vår spelstil som inte var värst taktiskt enligt dem (att alltså gå med i större stammar hela tiden och bryta alianser när det passar en osv. som verkar vara Odens vinnande taktik) Då Puttes klassiska svar löd "Vi spelar mer med hjärta än hjärna!"

Vi fick i alla fall till en IAP som även den avslutades med några raka anfall på min by. Och det var i slutet av februari... Still going strong
 

joons

New Member
Reaktionspoäng
0
Senaste nytt:

Odens FÖROLÄMPADE av WinWin!
"Hej
Du nämnde något om en killes i vår stams inlägg i forumet för några dagar sedan, men med tanke på Ert jippo ni håller på med så är ni minst lika j-vla barnsliga.
Om ni vill överhuvudtaget fortsätta någon diskussion så vill jag att även ni raderar Ert inlägg om oss samt även Er staminformation. Den biten som rör oss.

Mvh
*******"


Vi är rätt barnsliga av oss sant, men är inte anledningen till att det här kriget började också rätt barnsligt? Tänker på: -"Ni är för svaga/få/liten stam etc, gå med oss eller bli utrotade" känns det igen?
I övrigt verkar det lugnt just nu, lite smått oroväckande men vi är hårda som torkat hårvax och har nu satt våra rosa kaniner och my little pony's på högsta beredskap.
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Små folket bråkar på hög nivå, Spännande!

Småfolket? Så du menar att du är så "stor" och "cool" när du sparkar på han som redan ligger?
Tror du förstår vad jag menar..
Krig är det inget fel på men då ska det finnas skäl och roligast 1 on 1, inte sant?



--------------------------------------------------------------------------
Ensam är JAG stark
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Småfolket? Så du menar att du är så "stor" och "cool" när du sparkar på han som redan ligger?
Tror du förstår vad jag menar..
Krig är det inget fel på men då ska det finnas skäl och roligast 1 on 1, inte sant?



--------------------------------------------------------------------------
Ensam är JAG stark

w0000t snackar du om??:eek:
 

DeletedUser

Guest
Nu undrar jag med:O, Har tomaten sparkat på en som ligger utan att hämta mig?!, NE NU FAN!!!!, TOMATEEEEEEENNN!!!!!!!
 

DeletedUser

Guest
Vi är rätt barnsliga av oss sant, men är inte anledningen till att det här kriget började också rätt barnsligt? Tänker på: -"Ni är för svaga/få/liten stam etc, gå med oss eller bli utrotade" känns det igen?
I övrigt verkar det lugnt just nu, lite smått oroväckande men vi är hårda som torkat hårvax och har nu satt våra rosa kaniner och my little pony's på högsta beredskap.

Vadå skulle kaniner vara något barnsligt då eller??? Förklara dig varför vi sitter bredvid my little ponny rosa eller ej.
 
Topp