WinWin piskar Odens

DeletedUser

Guest
det borde dom flesta lära sig att inte ATTACKERA med deff, odens är dåliga exempel, det finns undantag
 

joons

New Member
Reaktionspoäng
0
Men det är bra att anfalla med bågskyttar! Dem dödar ju alla gubbar på avstånd. Och Spjutmän i en attack gör smörgåspålägg utav hästar *RAWR* :D
 

DeletedUser

Guest
Dra inte gärna alla över en linje. Jag vet inte vilka som attackerar med deffstyrkor, när alla borde veta vad de ska anfalla med då jag har för mig att det stått i forumet. (tar tillbaka det om jag minns fel)..
Vad jag vet så har iaf inte jag attackerat med deffstykor, så snälla, dra inte gärna alla över strecket :p Tack! :D
 

joons

New Member
Reaktionspoäng
0
Dra inte gärna alla över en linje. Jag vet inte vilka som attackerar med deffstyrkor, när alla borde veta vad de ska anfalla med då jag har för mig att det stått i forumet. (tar tillbaka det om jag minns fel)..
Vad jag vet så har iaf inte jag attackerat med deffstykor, så snälla, dra inte gärna alla över strecket :p Tack! :D

Det gör jag definitivt inte! De som inte varit uppmärksamma nog med sina val av trupper har fått brev skickat till sig med lite tips och kanske en kaka som kompensation :) Vill minnas att dina anfall var rätt så grova och bra, dock en bit bort så enkelt för oss att skicka runt assistans och leka med våra My Little Ponies :p Och inte nog med det, hade du massiv otur så hade jag fått in min Alkoholiserade kaninvakts assistans från Mr.Risling. Då är ett anfall dömt att misslyckas :(
 

DeletedUser

Guest
Haha, jo. Vad jag kan minnas så skickade jag en del trupp, starka för att vara brudar va;) Haha! Som sagt, jag ligger ju en aning långt bort. Bara säga till om du vill ha lite fler på besök?! :D Eller var det så att det var din tur att hälsa på mina flickor i mina städer? ;)
 

DeletedUser

Guest
Angiie...Vore väl dumt att bjuda över Joons och hans trupper. Tänk om tycke uppstår mellan dina tjejer och hans killar då lär du ha dom springande hos dej på nätterna och Joon lär ju heller inte ha nån koll på sina gubbar. ;) :)
 

DeletedUser

Guest
War Dogs, Naaah, jag gör bara samma sak som han gjorde med mina brudar som jag hade tänkt skulle få lite sällskap nere hos honom. :D De tycks fortfarande vara kvar där nere, har icke fått tillbaka dem.. Joons, kan du vara snäll och skicka tillbaka mina brudar ;) Hahaha!
 

joons

New Member
Reaktionspoäng
0
Det kan ju inte bli mer rätt iofs om mina soldater skulle härja runt lite bland dina kvinnliga trupper. I slutändan lär vi ju båda ha dubbelt så mycket gubbar/kvinnor om de förökar sig :p
 

DeletedUser

Guest
Haha, så sant. Såvida inte dina gubbar är alltför hårdhänta. Mina kvinnor är lite känsliga för hårdhänta män, så du kan väl be dina män att ta med mjuka tag ;)
 

joons

New Member
Reaktionspoäng
0
Nu ska jag och mina soldater gå och se på Braveheart och äta muffins för att höja moralen inför vad som komma skall. Lycka till båda sidor, det här kan nog bli ett avgörande slag :)

Mot Sherwood skogen!
/j
 
Topp