Wcw

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Kul att de måste vara alla 7 för att våga gå på ..

Wcw 427 milj poäng

Mash 155 milj poäng

Fast o andra sidan så finns det väll inte mycket tankar om en gangbang stam som denna utom att de borde få känna på hur det känns att bli multi gangbangad själva..

Och... så börjar det :)
 

DeletedUser

Guest
Det blir det säkert... ska bli spännande... har både satt på videokameran på "rec" och tagit fram vaselin... Här ska skrikas!!!

On topic innan det spåras ur.. lätt hänt när kl är så sent :D

Vaselin men utan den blir det skrikande redan i start :eek:
 

lord lobo

Member
Reaktionspoäng
1
Det blir det säkert... ska bli spännande... har både satt på videokameran på "rec" och tagit fram vaselin... Här ska skrikas!!!

Teivil, vad hände i helgen egentligen? Behöver jag vara orolig över de där timmarna jag inte riktigt minns? Eller den där mystiska svedan därbak jag hade när jag satt ner hela vägen till Göteborg....
 

DeletedUser

Guest
Mmmm Bara ursäkter från er sida. tycker vi lägger ner här och krigar istället och må bästa stam vinna

:confused::confused::confused:stam?? Det finns snart inte nog med bokstäver i alfabetet för att kunna skilja wcwstammarna åt.

Kul att se dig här igen Vodka, du har varit ganska tyst av dig sedan du följde lämmeltåget av vvv:are med svansen mellan benen till wcw och bad dem skydda dig. :D trodde du slutat!!
 

DeletedUser

Guest
:confused::confused::confused:stam?? Det finns snart inte nog med bokstäver i alfabetet för att kunna skilja wcwstammarna åt.

Kul att se dig här igen Vodka, du har varit ganska tyst av dig sedan du följde lämmeltåget av vvv:are med svansen mellan benen till wcw och bad dem skydda dig. :D trodde du slutat!!


Inte lika kul att se dej här.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jag anser att alla spelarna i WcW är riktiga fegisar, som känner behovet att gömma sig bakom en arme av spelare. Usch på er!

Mannamod och tummen upp till MASH som har modet att stå.. ensamma, i jämförelse.

Just DÄ wcw! O inte ett smack kan ni göra åt det.
 

DeletedUser

Guest
MASH kommer inte stå ensamma, de kommer bli deffade av Stribe, StribA, CAF2 samt några till stammar.

Jag är inte på någons sida utan det är bara så jag tror det kommer bli.
 

lord lobo

Member
Reaktionspoäng
1
MASH kommer inte stå ensamma, de kommer bli deffade av Stribe, StribA, CAF2 samt några till stammar.

Jag är inte på någons sida utan det är bara så jag tror det kommer bli.

Några stammar till? Kom igen, berätta, jag vill veta vilka jag kan höra av mig till :)

Sen stämmer inte din lista riktigt på vilka vi får deff ifrån nu. Men det är lugnt, alla kan inte vara så välinformerade som jag ;)
 

DeletedUser

Guest
Några stammar till? Kom igen, berätta, jag vill veta vilka jag kan höra av mig till :)

Sen stämmer inte din lista riktigt på vilka vi får deff ifrån nu. Men det är lugnt, alla kan inte vara så välinformerade som jag ;)

Därför jag skrev att jag tror :)

Är Stribe med i kriget eller inte?
De har adlat många byar av wcw så de är väl det.

Ni borde säga vilka som är med så att vi vet...
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Hitta lite roliga kommentarer där man försöker "rättfärdiga ett krig"

?!? krigsspel? woha! anledning till krig. OMG skulle nog inte nämnt de :eek:

spel för galleriet, vi alla vet att de är ena sidan mot den andra, hela världen har valt sida. Sluta tramsa, de är så.

De som ej valt sida kommer stå som förlorare ändå..
 

DeletedUser

Guest
Därför jag skrev att jag tror :)

Är Stribe med i kriget eller inte?
De har adlat många byar av wcw så de är väl det.

Ni borde säga vilka som är med så att vi vet...

Om du skickar mig 50 premiumpoäng så kan börja diskutera en deal där du kan få vår diplomatilista :)
 

znize

Member
Reaktionspoäng
0
Hahaha...

Jag bara njuter nu!
har varit utråkad läänge nu och funderingarna på att sluta har funnits där.
Men äntligen så händer det att vi får kämpa lite extra mot en fasligt stor (till kvantité) familjestam och deras allierade!

Så jag kan bara tacka er för att ni valde att gå på oss... Låt bästa stam vinna...
hm, ja just det.. Finns ju bara en stam.. ni e ju familjestam... :cool:

Gör om gör nytt... Låt bästa sida vinna! :D

Lycka till ALLA!!!
 

DeletedUser

Guest
Hoppas övriga stammar tar tillfället i akt och går på Wcw denna omgången. Sedan vet jag vad både Stribe & MASH går för, råder ingen tvivel om att detta blir tuffare för Wcw än de hoppats på.

Lycka till Mash & Stribe!
 

DeletedUser

Guest
Hoppas övriga stammar tar tillfället i akt och går på Wcw denna omgången. Sedan vet jag vad både Stribe & MASH går för, råder ingen tvivel om att detta blir tuffare för Wcw än de hoppats på.

Lycka till Mash & Stribe!

Somalia din gamle räv roligt att se att du fortfarande smyger omkring på se3 externa.
Om du tröttnat på att svampa upp resterna av R.E ska jag trolla fram ett konto du kan gästa på i trean. ;)
 

DeletedUser

Guest
Somalia din gamle räv roligt att se att du fortfarande smyger omkring på se3 externa.
Om du tröttnat på att svampa upp resterna av R.E ska jag trolla fram ett konto du kan gästa på i trean. ;)

Skyldig dig det efter att jag försov mig från träningen idag va? :(

Signing up. Hej Wcw :)
 

DeletedUser

Guest
LooL

Tycker faktist ni borde dämpa er trupprörelser innan ni crashar sönder v3.....


Redan nu så har det märkts att v3 börjat lagga så hur blir det när de andra stammarna rör på sina trupper ^^
 

beemerw10

Member
Reaktionspoäng
0
WCW är namnet på hela wcw-familjen som följande stammar ingår i:
----------------------------------------

-- NwcwMA
-- nWCW-B
-- STsWCW
-- nWCW-K
-- nWCWKa
-- nWCWKd
-- nWCWKe

----------------------------------------

Vill uppmärksamma alla att alla stammar som ingår i wcw stöds till fullo av wcw och att attackera en är som att attackera alla, tänk på det innan ni anfaller.


Har ni läst detta så borde ni fatta att det inte är nån gangbang detta handlar om

/Beemer
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp