Wcw

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

znize

Member
Reaktionspoäng
0
Kul att se detta.......
men ärligt talat vad är det som är problemet.
STRIBE / MASH annmäler allt dom kan, vissa spelare inom WCW blir bannade
i ett par timmar för utredning, sen menar man att det fuskas.
Visst anmäl all fusk, men skall man inte straffas vid anmälan som inte har
substans ?

hm, vad har vi i MASH anmält??
 

DeletedUser

Guest
Du borde nog sluta spamma en massa skit här nu innan Dump och Spider får för sig att sänka dig.
Visst, du kanske har rätt, men just nu retar du bara upp dina motståndare med att hela tiden upprepa allt du redan har sagt.
enda anledningen till att jag ens skriver i detta forum är för att ptovocera mina fienden elelr kanske inte vem vet, jo jag vet men jag kommer inte berätta det i ett forum där det bara sprids lögner och falsk rykten. som kolhed skrev visst anmäl fusk, men skall man inte straffas vid anmälan som inte har substans?
 
Senast redigerad av en moderator:

geronimo

Member
Reaktionspoäng
0
Men snälla vodkaredbull, ta inte i så du spricker.

Om det förekommit anmälningar mot någon i wcw så är det knappast en hel stam som anmält utan en enskild spelare.
Jag spelade i MASH under hela vårt krig mot ST2 som pågick i 6 månader om jag inte minns fel. Vare sig vi eller st2 anmälde varann en enda gång. Så MASH brukar inte anmäla i onödan.

Sedan är det väl så att man inte blir bannad om man är oskyldig. Det borde inte förekomma någon banning under utredning.
Har en spelare blivit bannad så är han skyldig men längden på banningen är baserad på reglebrottets art. Det ska till ganska mycket innan det blir permanent banning.

Sedan kan inte du veta vem eller vilka som anmält så kasta inte sten i glashus då det lika gärna kan vara du som anmält.

Din brist på vårdat språk tyder dessutom på att du inte har så mycket fakta att komma med.

MvH Geronimo
 
Senast ändrad:

znize

Member
Reaktionspoäng
0
Fundera ett tag så kanske du kommer fram till ett svar.

Funderar o funderar o funderar...

Blir inte klokare ändå... Och skulle nån i MASH ha anmält någon spelare så är jag säker på att det är på goda grunder då vi inte brukar anmäla någon och aldrig pratat om det på forumet!

Nä, jag vet inte varför du känner sån ilska... skicka lite off så går det över... haha

Vad jag vet så är detta bara ett spel och inte behövs det nån pajkastning för att det ska bli intressantare... haha :cool:
 

kolhed

Medlem
Reaktionspoäng
0
Funderar o funderar o funderar...

Blir inte klokare ändå... Och skulle nån i MASH ha anmält någon spelare så är jag säker på att det är på goda grunder då vi inte brukar anmäla någon och aldrig pratat om det på forumet!

Nä, jag vet inte varför du känner sån ilska... skicka lite off så går det över... haha

Vad jag vet så är detta bara ett spel och inte behövs det nån pajkastning för att det ska bli intressantare... haha :cool:

Har du noll kol.....
Vad jag var ute efter är dom anmälnigar som "droppar" in och renderar
en avstägning innan supporten "ser över" vad som hänt.
Många anmälningar har ingen substans, därför blior det ingen banning.
Men det stör lite att banning inträder under ett par timmar......
Vist anmäl vid regelöverträdelse, men sluta anmäl till höger och vänster,
tror detta skulle uppskatas både från oss spelare samt ledningen inom
tbw.
 

kolhed

Medlem
Reaktionspoäng
0
Du ligger lite off för mig men jag skall nog "kunna" skrapa ihop en del offbyar
som du kan få bjuda på lite förfriskningar när dom anländer
 

geronimo

Member
Reaktionspoäng
0
Har du noll kol.....
Vad jag var ute efter är dom anmälnigar som "droppar" in och renderar
en avstägning innan supporten "ser över" vad som hänt.
Många anmälningar har ingen substans, därför blior det ingen banning.
Men det stör lite att banning inträder under ett par timmar......
Vist anmäl vid regelöverträdelse, men sluta anmäl till höger och vänster,
tror detta skulle uppskatas både från oss spelare samt ledningen inom
tbw.

Jag vill gärna veta hur du kan ha koll på vilka som anmäler?

Jag kan garantera att inom MASH sker inga anmälningar utan grund för att vinna tid eller vad ni nu tror. Vi har mött hårdare motstånd än er och varit värre ute än vi är nu då vi slogs mot st2. Skulle vi anmält för att vi var pressade skulle vi gjort det då och inte nu.
Löjligt att kasta paj i forumet för att vissa fuskare blivit bannade.

Sedan funderar jag på en allvarligare sak. Menar du att dom bannar folk en liten stund tills dom har tid att kolla upp saken?
Stämmer det så är det ju bedrövligt och är ett tecken på att TW´s ledning borde bytas ut.

Jag tvivlar på att det är så illa tills jag fått annat bevisat.
Banning ska ju inte ske så länge man inte gjort sig skyldig till regelbrott.
 

DeletedUser

Guest
skulle vara roligt om nån i TW teamet kunde uttala sig om att man blir bannad under en utredning som vissa här säger att man blir
 

DeletedUser

Guest
Böla? ingen har ju fuskat det bevisar unnbanningarna din jävla sopa. ni är så fullständigt dåliga att ni måste anmäla oskyldiga spelare det är ju tamefan patetiskt.

Hur vet Ni att det inte är någon av era egna 400 medlemmar?
Alla regelbrott bestraffas inte med perma-bann. Något som jag inte kan begära din bortsupna jävla alkishjärna att inse.
 

Hoaa

Member
Reaktionspoäng
0
Håll er nu på en civiliserad nivå i forumet.

Mina unga ögon tål inte så mycket nämligen.
 

DeletedUser

Guest
Okej. Tre sista sidorna av den här tråden innehåller enbart en massa aslöjlig pajkastning om ingamebans (vilket är emot reglerna) och ett par rätt fula personangrepp samt en del mindre lämpligt språk.

Dessutom är det bara idel upprepningar av samma saker hela tiden, vilket får hela tråden att låta som en trasig CD-skiva.

I vilket fall som helst har tråden i sig helt klart spelat ut sin roll, och någon mer konstruktiv diskussion går inte att se inom en överskådlig framtid.

Så...

Geschlossen.

Har ni några synpunkter på låsningen är det bara att skicka ett PM till mig.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp