Wcw

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: MASH Stribe StribA
Players:

Side 2:
Tribes: nWCW-B nWCW-K nWCWKa nWCWKe nWCW- nWCW-C nWCW-Ö nWCW-Q NwcwMA STsWCW OC VVV
Players:

Timeframe: För alltid

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 37,599
Sida 2: 63,070
Skillnad: 25,471

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1,922
Sida 2: 1,885
Skillnad: 37

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 317,125,735
Sida 2: 496,481,353
Skillnad: 179,355,618

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 19,457,028
Sida 2: 18,115,184
Skillnad: 1,341,844

image.php
 

DeletedUser

Guest
Timeframe ska vara från 06.03.2009 eftersom enligt TWstats så var det då kriget började mellan MASH och nWCW-K...

Sen så ska inte nWCWKe, nWCW-, nWCW-C, nWCW-Ö, nWCW-Q och STsWCW vara med på statsen ens då de inte krigar och 4 stammar har mindre än 1k poäng :)


Side 1:
Tribes: MASH Stribe StribA CAF2 CAF-AD CAF-A2
Players:

Side 2:
Tribes: NwcwMA nWCW-B nWCW-K nWCWKa OC VVV
Players:

Timeframe: 06/03/2009 00:00:00till05/05/2009 00:26:09

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 10,144
Sida 2: 10,626
Skillnad: 482

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1,481
Sida 2: 1,824
Skillnad: 343

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 78,114,392
Sida 2: 85,735,512
Skillnad: 7,621,120

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 14,325,693
Sida 2: 17,564,447
Skillnad: 3,238,754

image.php
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
vad har oc och vvv med kriget att göra ? isåfall kan du slänga in caf2 ochså, samt alla som hoppar av så fort de får lite anfall på sig, så deras bytapp inte syns i statsen..
 
Senast redigerad av en moderator:

miffo123

Medlem
Reaktionspoäng
0
Timeframe ska vara från 06.03.2009 eftersom enligt TWstats så var det då kriget började mellan MASH och nWCW-K...

Sen så ska inte nWCWKe, nWCW-, nWCW-C, nWCW-Ö, nWCW-Q och STsWCW vara med på statsen ens då de inte krigar och 4 stammar har mindre än 1k poäng :)


Side 1:
Tribes: MASH Stribe StribA
Players:

Side 2:
Tribes: NwcwMA nWCW-B nWCW-K nWCWKa OC VVV
Players:

Timeframe: 06/03/2009 00:00:00till05/05/2009 00:26:09

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 6,115
Sida 2: 10,626
Skillnad: 4,511

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1,090
Sida 2: 1,762
Skillnad: 672

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 54,607,312
Sida 2: 85,735,512
Skillnad: 31,128,200

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 10,844,271
Sida 2: 16,982,691
Skillnad: 6,138,420

image.php

När kommer Caf2 in i bilden som för krig emot ett par av stammarna i statsen?
Till och med du fuskar ju med statsen trots att dina polare tjatar om vilka stammar som ska vara med!
 

DeletedUser

Guest
Ni får lägga upp statistik nästa gång och göra rätt...

Några säger att CAF ska räknas i statsen och några säger tvärtom, jag vet inte vem jag ska tro, ni får bestämma er någon gång.

Skriv nu vilka stammar jag ska skriva in nästa gång jag lägger upp statistik så att det blir rätt.

Jag har ändrat statsen...
 

miffo123

Medlem
Reaktionspoäng
0
De stammar som rör detta krig som WCW är inblandade i är

NwcwMA, nWCW-B, nwcwka, nwcw-k

vs

Mash, Stribe och Striba
 

DeletedUser

Guest
Vi i WcW anmäler ju iaf inte stribe 24/7 till support bara för att det går dåligt. väldigt dålig stil av stribe enligt min mening riktigt fegt ochså kan ni inte vinna när ni lirar sjust lägg ner detta spel då och sluta anmäl spelare i wcw hela tiden ni har sjunkt i mina ögon ni är ni ingen stam man vill beblanda sej med riktigt fegt spelat riktigt fegt.
 

DeletedUser

Guest
Vi i WcW anmäler ju iaf inte stribe 24/7 till support bara för att det går dåligt. väldigt dålig stil av stribe enligt min mening riktigt fegt ochså kan ni inte vinna när ni lirar sjust lägg ner detta spel då och sluta anmäl spelare i wcw hela tiden ni har sjunkt i mina ögon ni är ni ingen stam man vill beblanda sej med riktigt fegt spelat riktigt fegt.

Om man misstänker att någon har begått regelbrott så anmäler man personen, jag ser inget fel med det och det är inte fegt på nåt sätt...
 

DeletedUser

Guest
Om man misstänker att någon har begått regelbrott så anmäler man personen, jag ser inget fel med det och det är inte fegt på nåt sätt...

håller med, om man undviker att ge oss anledning till det så slipper man skriva oxå. själv göra själv ha...
 

DeletedUser

Guest
Vi i WcW anmäler ju iaf inte stribe 24/7 till support bara för att det går dåligt. väldigt dålig stil av stribe enligt min mening riktigt fegt ochså kan ni inte vinna när ni lirar sjust lägg ner detta spel då och sluta anmäl spelare i wcw hela tiden ni har sjunkt i mina ögon ni är ni ingen stam man vill beblanda sej med riktigt fegt spelat riktigt fegt.

Sluta fuska så det syns då ^^
 

DeletedUser

Guest
Vi i WcW anmäler ju iaf inte stribe 24/7 till support bara för att det går dåligt. väldigt dålig stil av stribe enligt min mening riktigt fegt ochså kan ni inte vinna när ni lirar sjust lägg ner detta spel då och sluta anmäl spelare i wcw hela tiden ni har sjunkt i mina ögon ni är ni ingen stam man vill beblanda sej med riktigt fegt spelat riktigt fegt.

För det första så måste jag fråga hur du vet att vi har anmält er? För enligt admin är det hemligt vem som anmäler. Så om du nu vet att vi har anmält er så är det nån i admin som läcker sån info.
Det är väl inte riktigt rätt eller?
 

DeletedUser

Guest
Vi i WcW anmäler ju iaf inte stribe 24/7 till support bara för att det går dåligt. väldigt dålig stil av stribe enligt min mening riktigt fegt ochså kan ni inte vinna när ni lirar sjust lägg ner detta spel då och sluta anmäl spelare i wcw hela tiden ni har sjunkt i mina ögon ni är ni ingen stam man vill beblanda sej med riktigt fegt spelat riktigt fegt.

ja jag tycker att dom regler som fins upp sata av tw skall alla följa inget att
diskutera tycker jag och det gäller alla stammar
 

DeletedUser

Guest
För det första så måste jag fråga hur du vet att vi har anmält er? För enligt admin är det hemligt vem som anmäler. Så om du nu vet att vi har anmält er så är det nån i admin som läcker sån info.
Det är väl inte riktigt rätt eller?

eftersom det bara är och mash och stribe vi krigar mot så är det ju inte så himmla svårt att gissa vilken stam det är då spelarna som blivit anmälda attakerat er och sen blivt bannade så är det ju inte så himmla svårt att dra slutsatsen vilken stam som anmält eller hur?
 

-Vendetta-

Medlem
Reaktionspoäng
0
eftersom det bara är och mash och stribe vi krigar mot så är det ju inte så himmla svårt att gissa vilken stam det är då spelarna som blivit anmälda attakerat er och sen blivt bannade så är det ju inte så himmla svårt att dra slutsatsen vilken stam som anmält eller hur?

Så du tycker att man ska tillåta spelare att fuska?

Stribe kanske länge vetat att det fuskas i WCW och sett det som något dom kan använda mot er i krig. Det är ju bara smart..?

Ni får ju skylla er själva om ni fuskar..
 

DeletedUser

Guest
Sluta fuska så det syns då ^^

hahahahahahaha dagens roliga inlägg vi har inte fuskat det bevisar unbanningarna ni anmäler oss bara för att det gårt dåligt för er och för att spelarna attakerar er och ligger i erat område ni är så himmla kassa så klockorna stannar hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah
 

DeletedUser

Guest
Så du tycker att man ska tillåta spelare att fuska?

Stribe kanske länge vetat att det fuskas i WCW och sett det som något dom kan använda mot er i krig. Det är ju bara smart..?

Ni får ju skylla er själva om ni fuskar..

Asså spelarna som dom anmält är inte bannade längre strinbe anmälde spelre bara för att dom suger och inte kan lira detta spel utan måste köra med fega knep, ett bevis på det är att dom som blivit anmälda och bannade är unnbannade så det bevisar ju bara att stribe anmäler för att förstöra och inget annat.
 

DeletedUser

Guest
Ni skulle inte tvekat 1 sekund att anmäla era fiender om ni misstänker regelbrott, så var jävligt försiktig med vad du säger.
Kan knappast tänka mig att det var någon i min egen stam som såg till att få mitt konto kollat av admins. :rolleyes:

Spelets regler ska se lika ut för alla, så sluta böla din jävla lipsill!

WcW har inta anmält nån och hade aldrig tänkt göra det heller vid minsta lilla misstanke men nu kan ni ju vara jävlig försiktiga i framtiden för vi slår tillbaka med samma mynt så minsta lilla misstag ocjh ni kommer känna av det rejält.
 

-Vendetta-

Medlem
Reaktionspoäng
0
WcW har inta anmält nån och hade aldrig tänkt göra det heller vid minsta lilla misstanke men nu kan ni ju vara jävlig försiktiga i framtiden för vi slår tillbaka med samma mynt så minsta lilla misstag ocjh ni kommer känna av det rejält.

Du borde nog sluta spamma en massa skit här nu innan Dump och Spider får för sig att sänka dig.
Visst, du kanske har rätt, men just nu retar du bara upp dina motståndare med att hela tiden upprepa allt du redan har sagt.
 

kolhed

Medlem
Reaktionspoäng
0
Du borde nog sluta spamma en massa skit här nu innan Dump och Spider får för sig att sänka dig.
Visst, du kanske har rätt, men just nu retar du bara upp dina motståndare med att hela tiden upprepa allt du redan har sagt.

Kul att se detta.......
men ärligt talat vad är det som är problemet.
STRIBE / MASH annmäler allt dom kan, vissa spelare inom WCW blir bannade
i ett par timmar för utredning, sen menar man att det fuskas.
Visst anmäl all fusk, men skall man inte straffas vid anmälan som inte har
substans ?
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp