Wcw

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: nWCW-K
Players:

Side 2:
Tribes: MASH
Players:

Timeframe: Förra veckan

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 512
Sida 2: 331
Skillnad: 181

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 112
Sida 2: 65
Skillnad: 47

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 4,304,819
Sida 2: 3,178,244
Skillnad: 1,126,575

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1,153,560
Sida 2: 703,177
Skillnad: 450,383

image.php
 

DeletedUser

Guest
Kul att de måste vara alla 7 för att våga gå på ..

Wcw 427 milj poäng

Mash 155 milj poäng

Fast o andra sidan så finns det väll inte mycket tankar om en gangbang stam som denna utom att de borde få känna på hur det känns att bli multi gangbangad själva..
 

DeletedUser

Guest
hur är vi med i detta ?

vi expanderar bara lite på VVV.are .. inget krig här heller mot wcw
 

DeletedUser

Guest
De siffror du ser ovan är -K mot MASH. Övriga joinade in i kriget ikväll och har inte lagt sig i spec mycket innan.

Vore det inte så att det skulle ta för lång tid att adla alla byar så hade jag gärna sett att vi fått ta hand om dem själva. Men sen igen när man är i en familj så får man ju dela med sig ;)
 

geronimo

Member
Reaktionspoäng
0
Lite komiskt att den stora rättfärdiga familjen, som alltid kommer med goda avsikter och aldrig hoppar på i onödan, nu väljer att smyga sig på, trots löften som getts om snara lösningar på sina egna problem som ställt till det för alla.

Ärligt och fint att attackera i samma sekund en krigsförklaring skickas till en person i mash en lördag kväll klockan 22:00, straxt efter löften om att det inte kommer att ske några attacker, och istället lovat att allt skall lösas. Löften om att sälja ut sina egna spelare.

Så ni som tror att wcw kommer att införa balans i värld 3 och att den klanen är era vänner har nu en sista chans att rädda obalansen och stå upp innan det är försent. Eller inte försent, för det skulle ju betyda att wcw kommer besegra MASH och det låter ju bara så korkat och ologiskt så det går inte ens att föreställa sig. :)
 

DeletedUser

Guest
Lite komiskt att den stora rättfärdiga familjen, som alltid kommer med goda avsikter och aldrig hoppar på i onödan, nu väljer att smyga sig på, trots löften som getts om snara lösningar på sina egna problem som ställt till det för alla.

Ärligt och fint att attackera i samma sekund en krigsförklaring skickas till en person i mash en lördag kväll klockan 22:00, straxt efter löften om att det inte kommer att ske några attacker, och istället lovat att allt skall lösas. Löften om att sälja ut sina egna spelare.

Så ni som tror att wcw kommer att införa balans i värld 3 och att den klanen är era vänner har nu en sista chans att rädda obalansen och stå upp innan det är försent. Eller inte försent, för det skulle ju betyda att wcw kommer besegra MASH och det låter ju bara så korkat och ologiskt så det går inte ens att föreställa sig. :)

Bara ett försök till att få wcw familjen att se ut som syndabock jag hoppas ingen låter sej luras av detta skitsnack.

Detta är min egna åsikt och ingen annans.
 

geronimo

Member
Reaktionspoäng
0
skitsnack? du bör kolla igenom vad vi blev lovade om vi "bara" höll oss till vissa spelare som tydligen inte ansågs så viktiga för ledningen i wcw
 

DeletedUser

Guest
Jag har ju ett X antal brev från samtliga höga ledare inom wcw, och alla säger samma sak.. så. skitsnack är det inte
 

DeletedUser

Guest
skitsnack? du bör kolla igenom vad vi blev lovade om vi "bara" höll oss till vissa spelare som tydligen inte ansågs så viktiga för ledningen i wcw

Mmmm Bara ursäkter från er sida. tycker vi lägger ner här och krigar istället och må bästa stam vinna
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Men nu blir jag besviken juuuu:mad:


Vad ska jag ta mig till om det stämmer med så kallad "ryktet".... väggled en vilsen valp....
 

lord lobo

Member
Reaktionspoäng
1
Bara ett försök till att få wcw familjen att se ut som syndabock jag hoppas ingen låter sej luras av detta skitsnack.

Detta är min egna åsikt och ingen annans.

Du skulle bli förvånad om du såg vilka som skulle ges bort till oss :)

Vi har diskuterat detta i veckor med WCW och gett efter mer och mer. Tyvärr. Men man kan tro att det söktes efter en ursäkt att rättfärdiga anfall
 

Teivil

Member
Reaktionspoäng
11
Sånt jävla skitsnack hela tiden så fort en massa stammar går ihop mot några färre i antal... gangbang hit och gangbang hit... nu när jag för EN GÅNGS SKULL får vara med i en gangbang (gammal erotisk dröm) så ska det gnällas!!!

LÅT MIG FÅ VARA MED I EN GANGBANG FÖR TUSAN!!!!
 

DeletedUser

Guest
Sånt jävla skitsnack hela tiden så fort en massa stammar går ihop mot några färre i antal... gangbang hit och gangbang hit... nu när jag för EN GÅNGS SKULL får vara med i en gangbang (gammal erotisk dröm) så ska det gnällas!!!

LÅT MIG FÅ VARA MED I EN GANGBANG FÖR TUSAN!!!!


Hoppas det blir den njutning du drömt om:rolleyes:
 

Teivil

Member
Reaktionspoäng
11
Det blir det säkert... ska bli spännande... har både satt på videokameran på "rec" och tagit fram vaselin... Här ska skrikas!!!
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp