WcW = DVH?

DeletedUser

Guest
Men alltså.. Helt seriöst.

Handlar inte detta krig egentligen om territorium och balans ?

Jag tvivlar faktiskt på att det grundar sig i känslor eller att WCW är stygga.

Sen om spelare har lättare att motivera sina anfall genom att genomsyra sina tankar med att Boman är djävulen och WCW är helvetet själv.
Det spelar ju föga roll och destå roligare för boman.. ;)
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Men alltså.. Helt seriöst.

Handlar inte detta krig egentligen om territorium och balans ?

Jag tvivlar faktiskt på att det grundar sig i känslor eller att WCW är stygga.

Sen om spelare har lättare att motivera sina anfall genom att genomsyra sina tankar med att Boman är djävulen och WCW är helvetet själv.
Det spelar ju föga roll och destå roligare för boman.. ;)

Nejdu, de satte jag stopp för länge sen du :)

Bästa vänner eller ej, vilka ska dvh avancera på? stribe? geografin, samt kanske wcw har agerat illa.
 

DeletedUser

Guest
Men alltså.. Helt seriöst.

Handlar inte detta krig egentligen om territorium och balans ?

Jag tvivlar faktiskt på att det grundar sig i känslor eller att WCW är stygga.

Sen om spelare har lättare att motivera sina anfall genom att genomsyra sina tankar med att Boman är djävulen och WCW är helvetet själv.
Det spelar ju föga roll och destå roligare för boman.. ;)

Precis! Vilka ska DVH ge sig på? LCN? Jo, vi såg ju hur det gick, så då finns det bara rimmen och WCW kvar. I think YOU just nailed it ;D.
 

KattRag

Member
Reaktionspoäng
3
Ja, och då får jag väl kontra med att vi bara anföll de som gick från VVV till det då nybildade nWCW-K :)

Så det var aldrig något anfall mot wcw utan bara mot de som dragit över till wcw från vvv. Och detta visste wcw om...... Tror inte ni vill dra hela den härvan igen ;)

Kan kontra med att det inte var sant, flera av våra spelare som ej varit med i VVV hade anfall från första dagen.

KattRag, nWCW-K
 

lord lobo

Member
Reaktionspoäng
1
Som sagt, finns lika många sanningar i denna historien som det finns berättare. Men det är ju inte vad tråden handlar om så.....
 

KattRag

Member
Reaktionspoäng
3
Ja, och då får jag väl kontra med att vi bara anföll de som gick från VVV till det då nybildade nWCW-K :)

Så det var aldrig något anfall mot wcw utan bara mot de som dragit över till wcw från vvv. Och detta visste wcw om...... Tror inte ni vill dra hela den härvan igen ;)

Nä den handlar om att DVH sjunker som en gråsten.
 

DeletedUser

Guest
Nä den handlar om att DVH sjunker som en gråsten.

denna kommentar tror jag många kommer komma ihåg och wcw får äta upp senare om nån månad , eller har ni hur mycke deff som helst ? ja då kan man undra på andra aspekter =) och hänvisar till reglerna om fallet är så

men K stammen har väl haft flest banande spelare under kriget ? undrar hur det komemr sig ja , renhårigt spel?
 

kolhed

Medlem
Reaktionspoäng
0
denna kommentar tror jag många kommer komma ihåg och wcw får äta upp senare om nån månad , eller har ni hur mycke deff som helst ? ja då kan man undra på andra aspekter =) och hänvisar till reglerna om fallet är så

men K stammen har väl haft flest banande spelare under kriget ? undrar hur det komemr sig ja , renhårigt spel?

Huvudet på spiken.....Ser precis vad som sker i detta fall. Vilka som använder Kö konton samt sina egna och attackerar samma spelare.
ooopppppppsssss, Peterinas ser du inte det?
 

DeletedUser

Guest
denna kommentar tror jag många kommer komma ihåg och wcw får äta upp senare om nån månad , eller har ni hur mycke deff som helst ? ja då kan man undra på andra aspekter =) och hänvisar till reglerna om fallet är så

men K stammen har väl haft flest banande spelare under kriget ? undrar hur det komemr sig ja , renhårigt spel?

konstigt, jag har fortf FLERA spelare som deffar mig och andra i min närhet, spelare som inte ingår i WCW, och inte heller i Caf.

Ska jag skriva från vilka stammar, eller blir det för livat då?
 

DeletedUser

Guest
Vad jag undrar är vad 10 tecken betyder, har sett det hur många gånger som helst men aldrig fattat det :p
 

DeletedUser

Guest
Vad jag undrar är vad 10 tecken betyder, har sett det hur många gånger som helst men aldrig fattat det :p

Man måste skriva ett inlägg som är längre än 10 tecken för att det ska gå att posta. Så antingen broderar man ut det man ska skriva så det täcker 10 tecken minimum eller så lägger man till ngt extra "10 tecken" täcker ju upp nio av 10 nödvändiga så...

I övrigt så ser denna trå ut som så många andra krigstrådar... Dvs. lite statistik, lite vett och en jäkla massa skitsnack... (ja detta inlägg räknas till skitsnack).

Det är krig i detta SPEL låt det vara ett faktum och försök inte skylla på den/de andra hela tiden. Må bäste Allians vinna.

//Skamrock
 

DeletedUser

Guest
Man måste skriva ett inlägg som är längre än 10 tecken för att det ska gå att posta. Så antingen broderar man ut det man ska skriva så det täcker 10 tecken minimum eller så lägger man till ngt extra "10 tecken" täcker ju upp nio av 10 nödvändiga så...

I övrigt så ser denna trå ut som så många andra krigstrådar... Dvs. lite statistik, lite vett och en jäkla massa skitsnack... (ja detta inlägg räknas till skitsnack).

Det är krig i detta SPEL låt det vara ett faktum och försök inte skylla på den/de andra hela tiden. Må bäste Allians vinna.

//Skamrock

Eller familj :D
 

DeletedUser

Guest
konstigt, jag har fortf FLERA spelare som deffar mig och andra i min närhet, spelare som inte ingår i WCW, och inte heller i Caf.

Ska jag skriva från vilka stammar, eller blir det för livat då?

nån deff från caf2 lär wcw knappast få, eftersom de står utanför detta..

detta låter intressant .. tell us :p
 
Topp