WcW = DVH?

DeletedUser

Guest
Hehe älskar det här ;)

När dom som alltid kör i överläge helt plötsligt ligger i underläge poängmässigt. Kastas alltid ord som, backstabbers, gamar m.m hit och dit.

Stribe klagade inte fast att ni var 5 gånger så stora?
Ni är inte ens i närheten av 5 gånger så små som dom som krigar emot er, så enligt mig ska ni inte yttra er om de poängmässiga.

Och större front bla bla bla bla. Har ingen som helst betydelse. Det gör det inte mer nobelt att vara grymt mycket större bara för att fronten är mindre.

Sen kan ni även granska er själva, är det verkligen så konstigt att dom väljer att "backstabba" er, är det så konstigt att hela världen(nästan) hoppat in i kriget.
Det kan ligga lite mer bakom, ni kanske inte är så bra allierade/grannar som ni tror.

Favorit i repris:
Det finns alltid 2 sidor på samma mynt.




jag klagar inte jag gillar detta krig :) men fakta är

MASH wcw starta krige emot mash då vi ej kom överens efter förhandlingar

LCN STARTAR KRIG EMOT WCW

DVH STARTAR KRIG EMOT WCW

STRIBE STARTAR KRIG EMOT WCW

ELITE STARTAR KRIG EMOT WCW

DC STARTAR KRIG EMOT WCW

ST2 STARTAR KRIG EMOT WCW


så vilka är det som vill kriga igentligen , slutar klaga om att wcw är så stygga och vill attackera varenda stam , fakta är att alla startar krig emot wcw ,

men jag klagar inte detta ska bli riktigt roligt och vi ger aldrig upp :)
 

DeletedUser

Guest
Då ska vi se, riktigt kul med lite diskussion, verkligen. Skulle precis ösa beröm över "spelarna" clone046 och deusmachina. Men när jag skulle söka på dem i v3 hittade jag dem inte? Antingen har de aldrig spelat på v3, eller så var de för dåliga att de blev adlade, någon som vet något om detta?

Oavsett, jag hänvisar er till forumsdelen "vi som inte överlevde v3, och som nu inte spelar, alt, vi som inte överlevde v3, men som nu spelar på andra konton som vi själva inte byggt upp"

;)

Jodå jag lirar här i v3, och är inblandad i kriget.
 

DeletedUser

Guest
Boman: nu känner jag mig lite åsidosatt, vi var faktiskt första stam som starta krig mot er för att ni hoppade på våran allierade..

alltså borde vi stå direkt efter mash ^^

sen var det faktiskt ni som startade kriget mot DC.. :p
De bröt bara sin IAP med er, när du med flera dök på dem.. så om inte det är att starta kriget mot DC vet jag inte..
 

DeletedUser

Guest
Då ska vi se, riktigt kul med lite diskussion, verkligen. Skulle precis ösa beröm över "spelarna" clone046 och deusmachina. Men när jag skulle söka på dem i v3 hittade jag dem inte? Antingen har de aldrig spelat på v3, eller så var de för dåliga att de blev adlade, någon som vet något om detta?

Oavsett, jag hänvisar er till forumsdelen "vi som inte överlevde v3, och som nu inte spelar, alt, vi som inte överlevde v3, men som nu spelar på andra konton som vi själva inte byggt upp"

;)

Hittar dessvärre inte forumsdelen. Men du verkar ju ha koll på det, så du kan väl ge en länk till den kanske.
Dessutom är det lite löjligt att skriva nåt dylikt.
Tog dina argument slut så du kände dig tvingad till att kasta paj ??

;)
 

DeletedUser

Guest
Boman: nu känner jag mig lite åsidosatt, vi var faktiskt första stam som starta krig mot er för att ni hoppade på våran allierade..

alltså borde vi stå direkt efter mash ^^

sen var det faktiskt ni som startade kriget mot DC.. :p
De bröt bara sin IAP med er, när du med flera dök på dem.. så om inte det är att starta kriget mot DC vet jag inte..


jag har inte satt stammarna i följd som du ser för det spelar mindre roll , visst ni var första stam som hoppa in

sen om DC så anföll dom medlemmar i wcw utan att vi attackerat DC och då råder krig , bryter man en IAP och att det sen kommer attacker på våra spelare så ser jag det som en krigsförklaring i sig , och DC kan nog prata för sig själva ,


nu är läget vänt emot corian iallafall och nu tar vi mer byar än vi förlorar varje dag , så ni nere i söder fick som ni ville ett krig mellan 2 allianser i norr medans ni äter er uppåt :)

men det är härligt med all kärlek :)
 

DeletedUser

Guest
ifall man kollar statistiken så ligger ni 300 byar minus sista 48 timmarna.. alltså din stam boman

-K stammen däremot går plus fortfarande det är sant..

men kollar man ex senaste 48 timmarna så ser det inte så positivit ut

Side 1:
Tribes: Stribe MASH Elite -ST2- LCN Corian Zaxa DCOE DCOI DCOF
Players:

Side 2:
Tribes: nWCW-K NwcwMA nWCW-B nWCWKa
Players:

Timeframe: Senaste 48 timmarna


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 581
Sida 2: 297
Skillnad: 284

image.php




Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 5,488,819
Sida 2: 2,787,992
Skillnad: 2,700,827

image.php
 

Exoclyps

Member
Reaktionspoäng
0
Tobie? Har du äns vad ute på stridsfältet och kollat?

Finns massvis, eller ja, de flesta är borta nu, så fanns massvis med WCW öar mitt inne i fiendeland. Då man trott på att Corian inte skulle trycka in kniven (be it foolish to trust) so har man ju använt sin def där man sett mer behov.

Hur svårt blir det då inte att adla en sådan här ö tror du?
 

DeletedUser

Guest
Positivt? Har det vart mer positivt någon gång? =) Ja vi kanske tappar i söder men vi vinner i norr. Vi kanske blir lite mindre innan vi förhoppningsvis kan vända ner alla kanoner emot söder igen men skoja inte att vi har kul! Mer positivt än på länge och det har vi att tacka vissa backstabbers för. Så upp med hakan och vänd kinden till Corian för nu jävlar smäller det :p
 

DeletedUser

Guest
Boman, har du aldrig hört talas om diplomati?
Ni grävde er egen grav med anfallet på MASH.
 

DeletedUser

Guest
Det är ett faktum att anfallet på MASH var det som utlöste den gangbang av WCW som vi ser nu. Om det inte var WCW som anföll MASH så ursäktar jag mig, men Boman sa det innan, och han borde ha koll.
 

Exoclyps

Member
Reaktionspoäng
0
Det är ett faktum att anfallet på MASH var det som utlöste den gangbang av WCW som vi ser nu. Om det inte var WCW som anföll MASH så ursäktar jag mig, men Boman sa det innan, och han borde ha koll.

Men du ser ju uppenbarligen inte vad som är lol där. Ni alla borde ju fan tacka WCW om det du säger stämmer.

Think about it once, and then think about it twice. If you don't get it then, I might try explain if you ask nicely.
 

DeletedUser

Guest
Boman, har du aldrig hört talas om diplomati?
Ni grävde er egen grav med anfallet på MASH.


jo och vi hade samtal med mash och stribe som redan anföll nwcw-k hela tiden men tyvärr så kom vi inte till nån lösning som nån av oss gillade därför hoppade MA in i kriget på nwcw-k sida och började då anfalla mash , efter det har en efter en kommit och hoppat in emot hemska WCW :)

men det gör inget , vi tar hela norr sen kommer vi nedåt :) och vem har sagt att vi har grävt vår egen grav ? ser det ut som att vi kommer försvinna ? knappast säger jag då , moralen i wcw har blivit starkare än någonsin sedan DVH hoppade in , och kriga ska dom få göra :)
 

DeletedUser

Guest
Man kan även tillägga att -K stammen bara stod med sköldarna uppe i någon vecka för att vi inte var intresserade av att kriga. Till slut gav vi upp och tog K46 istället helt enkelt eftersom MASH inte ville sluta attackera.
 

lord lobo

Member
Reaktionspoäng
1
Man kan även tillägga att -K stammen bara stod med sköldarna uppe i någon vecka för att vi inte var intresserade av att kriga. Till slut gav vi upp och tog K46 istället helt enkelt eftersom MASH inte ville sluta attackera.

Ja, och då får jag väl kontra med att vi bara anföll de som gick från VVV till det då nybildade nWCW-K :)

Så det var aldrig något anfall mot wcw utan bara mot de som dragit över till wcw från vvv. Och detta visste wcw om...... Tror inte ni vill dra hela den härvan igen ;)
 

Exoclyps

Member
Reaktionspoäng
0
Men det anfölls spelare som oxå va WCW spelare sen innan?

Samt så vart ju många utav dessa spelare med i WCW innan anfallen kom, eller?

Aja, vi har gått igenom detta gång på gång. WCW kommer alltid säga att VVV legitimt joinade WCW, medans MASH m. Co kommer säga att de va flyktingar.

Jag vet dock själv att jag hörde om mergen redan 2 månader innan det blev av. Så va ju inget de ba hittade på högsta höjd. Sen om krigsrykten skyndade på situationen är en annan sak.
 

DeletedUser

Guest
jo och vi hade samtal med mash och stribe som redan anföll nwcw-k hela tiden men tyvärr så kom vi inte till nån lösning som nån av oss gillade därför hoppade MA in i kriget på nwcw-k sida och började då anfalla mash , efter det har en efter en kommit och hoppat in emot hemska WCW :)

men det gör inget , vi tar hela norr sen kommer vi nedåt :) och vem har sagt att vi har grävt vår egen grav ? ser det ut som att vi kommer försvinna ? knappast säger jag då , moralen i wcw har blivit starkare än någonsin sedan DVH hoppade in , och kriga ska dom få göra :)

Skulle inte säga att WCW är hemska... mer... ivägen xD. Och inte skulle det vara bra om vi lät er växa på stribes och DC:s bekostnad för länge? Ni skulle bli för stora, tycker ni borde kunna se varför ni får detta över er. Samtidigt som vi andra borde kunna se det ur WCWs perspektiv. Ingen sida har rätt, men ingen sida har heller fel.
 
Topp