WcW = DVH?

DeletedUser

Guest
Under en längre tid har WCW lånat och agerat på kredit utav DVH.
DVH har finansiellt bistått med allt ifrån individuella krediter för konsuments enskilda bruk, små snabba sms lån, till belånad hårdvaluta och utökad statsskuld.

DVH har ett flertal gånger anmanat WCW att reglera alla av dessa skulder som har förfallit till betalning, men betalning har ej skett.

Även när DVH har upptäckt att en belåning använts på ett otillbörligt sätt i form av fientliga handlingar mot fordringsägaren har åtgärder ej vidtagits.

Betalningspåminnelse och inkasso krav är försända.
Dom flesta delgivningskvitton har DVH fått i retur vilket har lett att DVH anser sig nödgade att säga upp alla befintliga fordringar till vilket har lett till WCW:s övertrassering och insolvens.

Ränta tillkommer med förnärvarande 100%. Räntan är avtalad.

Här med säger DVH upp alla fordringar och skuld till betalning.
DVH ansöker även om utmätning och indrivning på samtliga WCW:s obetalade skulder och krediter samt handräckning på all fast egendom.

MVH
IBRD/-IMF aka DVH

http://sv.wikipedia.org/wiki/Världsbanken

http://sv.wikipedia.org/wiki/Internationella_valutafonden
 

DeletedUser

Guest
asg den var underbar =) , höll på att sätta maten i halsen =)

jobbar du på fogden danne? =) annars sök dit haha
 

cribba55

Member
Reaktionspoäng
0
Lycka till med indrivningarna DVH. Det finns gott om illegala hyresgäster att vräka. Vill ni ha hjälp så hör av er till "AB Confederationen".

Vi har de rätta grejerna för sånt här skitjobb och även pålitligt manskap.

välkommna till fajten // Cribba:D
 

lord lobo

Member
Reaktionspoäng
1
Snygg förklaring! Nästan så man känner sig skyldig när man läser den :)

Men, denna gången får någon annan ta på sig skulden!!!
 

DeletedUser

Guest
kan bara säga

dannes och cribbas krigsförklaringar bör gå till V3 historien =)

kötta nu DVH , gör det ni alltid varit bäst även om det slumrat så hoppas ni inte tappat stinget , men det vaknar snabbt =)

välkommna in i kriget nu kör vi =)
 

DeletedUser

Guest
ÄNTLIGEN! fattar ni ett bra beslut!. =)

nåväl , är detta nådastöten mån tro?. vilken front skall wcw nu deffa?

höger, vänster, upp.. eller ner?.. :p
 

DeletedUser

Guest
eller myrakatten ? alla deffar henne nej just ja alla tappar byar så finns ingen deff då , deffning 360 grader för dom nu så lär vara rätt tungt

men den som gapar efter för mycket och försöfker leka V3 polis , det straffar sig till slut iaf att leka oövervinnlig översittare
 

DeletedUser

Guest
Hatten av för en lysande förklaringen :)

Och all lycka och välgång så syns vi i mitten
 

DeletedUser

Guest
Hahaha....snygg förklaring. Dags att låta fogdarna jobba. Good luck!
 

DeletedUser

Guest
Jag älskar verkligen dessa killar. :D

Jag får tacka för de kommande poängen.
 

lord lobo

Member
Reaktionspoäng
1
Eftersom den "corian" visar sin stora potenienelll-.....eller vad man skall kalla de det-ö.
anfall utan krigsförklarinmgn.
lte danskarn modell, eller vad tycker du peterinas

De skrev en krigsförklaring här ju? Mer än vissa andra bemödar sig med innan de anfaller!
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
ska bli roligt detta , välkommen in i matchen :) nu krigar vi till sista by tycker jag , blir nog mash , st2 , stribe som vinner på detta och corian och zaxa kommer förlora stort på detta , men det får tiden utvisa , men mina trupper kommer att vandra emot corian och zaxa
 

lord lobo

Member
Reaktionspoäng
1
ska bli roligt detta , välkommen in i matchen :) nu krigar vi till sista by tycker jag , blir nog mash , st2 , stribe som vinner på detta och corian och zaxa kommer förlora stort på detta , men det får tiden utvisa , men mina trupper kommer att vandra emot corian och zaxa

Vad skulle Corian och Zaxa förlora på detta? De har ju en enorm mängd WCW-byar framför sig med enbart off i som bara står och väntar på att bli övertagna av lite mer kryddstarka fogdar :)
 
Topp