Virus VS -ST2-

DeletedUser

Guest
Ja lite fler backstabbers kommer ni få! Grattis :) Mer för oss att adla bara! Kanske det kommer nån inom min adelsgräns också :)
 

DeletedUser

Guest
Är det inte ganska dumt att starta krig när Urban ser ut att äta upp hela världen? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Är det inte ganska dumt att starta krig när Urban ser ut att äta upp hela världen? :rolleyes:

nä varför skulle det vara det? urban krigar vi krigar. vad är felet? varför låta sig styras av en annan stam? bättre å vara självisk och köra sitt race ffs.

Men säger ännu en gång. urbanT vinner hela skiten. och vi kommer 2a och nöjer oss med det... resten skiter jag i
 

DeletedUser

Guest
Ja lite fler backstabbers kommer ni få! Grattis :) Mer för oss att adla bara! Kanske det kommer nån inom min adelsgräns också :)

Om du menar dom från KENO så är det ingen fara. Dom visade vad dom gick för i kriget och tar bara byar från inaktiva spelare.
 

DeletedUser

Guest
nä varför skulle det vara det? urban krigar vi krigar. vad är felet? varför låta sig styras av en annan stam? bättre å vara självisk och köra sitt race ffs.

Men säger ännu en gång. urbanT vinner hela skiten. och vi kommer 2a och nöjer oss med det... resten skiter jag i

det finns ingen andra plats i detta spel och om du tror att världen är slut när urban är färdig med keno, nej det är den inte. Vem är nästa på tur för Urban tror du?:rolleyes:

Nej sjukt roligt och sen hela attityden med att ni ska komma 2 och de 1a, fan vilken jävla inställning :D
 

DeletedUser

Guest
Fan va ni wajnar sönder i den här tråden.

Nån som är sugen på lite vin till bröd ikväll?

Luktar inte vara vin utan ganska mycket whiskey för den delen!
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: -ST2-
Players:

Side 2:
Tribes: VIRUS VIRUS1
Players:

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 72
Sida 2: 65
Skillnad: 7

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 627,584
Sida 2: 465,094
Skillnad: 162,490

image.php


nya stats :)

säkrad andra plats virus, eller?;)
 

DeletedUser

Guest
Vad tyst det blivit????

Side 1:
Tribes:
Players: kimlin

Side 2:
Tribes: VIRUS VIRUS1
Players:

Timeframe: För alltid

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 639
Sida 2: 5,615
Skillnad: 4,976

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 86
Sida 2: 13
Skillnad: 73

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 2,982,126
Sida 2: 27,631,113
Skillnad: 24,648,987

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 745,337
Sida 2: 114,524
Skillnad: 630,813

image.php
 

DeletedUser

Guest
kimling. vi har inte inlett anfall mot dig i samma skala som thyman och dom har fått mot sig. men oroa dig ikke. byter snart offer sj så
 

DeletedUser

Guest

well i don't so I don't give a f*ck about what she sayin :D

man kan ju säga att en del spelare, de aktiva som vågat slå tillbaks har en fin statestik, mot såväl Urban som Virus... om man kollar upp dessa verkar det inte så omöjligt trots allt... :)
 

DeletedUser

Guest
har jag påståt mig spela i 8an eller? jag skriver inte att jag ska byta offer snart eller hur?
Jag har fan redan tillräckligt många, behöver inte byta :D
 
Topp