Virus VS -ST2-

DeletedUser

Guest
Så det är ok att slå på oss men inte andra? Du var inte vidare jämställd! Vill man vinna världen måste man vara beredd att slå på alla. Om nu nån av dessa 2 stammar vill vinna världen är det väl ypperligt att gå på en jämnbördig motståndare för att komma upp i en jämnbördig nivå med UrbanT?

Ni är ju störst, klart man går på er.
Självklart säger du som du säger då det är vad som gynnar dig, inte skulle du ge ett förslag som inte gynnar dig? ;)
 

DeletedUser

Guest
Ni är ju störst, klart man går på er.
Självklart säger du som du säger då det är vad som gynnar dig, inte skulle du ge ett förslag som inte gynnar dig? ;)

Hmmm.. Bevisligen funkar ju inte samarbetet mellan stamarn på den här världen något bra. Vi såg ju alla vilket massivt pådrag det vart med den så kallade "alliansen" :D Var ju tydligen mest bara massa tjafs. Så jag tror nog mitt förslag är det bästa. Är det nån som vill slåss om dominansen på denna värld bör dom nog försöka växa sig större för att ge sig in i ett eget krig mot oss.
 

DeletedUser

Guest
Hmmm.. Bevisligen funkar ju inte samarbetet mellan stamarn på den här världen något bra. Vi såg ju alla vilket massivt pådrag det vart med den så kallade "alliansen" :D Var ju tydligen mest bara massa tjafs. Så jag tror nog mitt förslag är det bästa. Är det nån som vill slåss om dominansen på denna värld bör dom nog försöka växa sig större för att ge sig in i ett eget krig mot oss.

Har hänt många gånger i TW-historien att en mindre stam besegrat en större.
 

DeletedUser

Guest
Nu tror jag nästan VIRUS börjar få en chans att vinna kriget mot -ST2- :D
 

DeletedUser

Guest
detta forumet är ju asroligt :D kanske ska lägga upp mina adlingar av min stam så kanske jag livvar upp det hela lite? ;)
 

DeletedUser

Guest
vadå urban klarar det? =)

dem kan inte skylla på sin stam när dem failar lika mycket som sin egna stam :p
 

DeletedUser

Guest
vadå urban klarar det? =)

dem kan inte skylla på sin stam när dem failar lika mycket som sin egna stam :p

Om resten av stammen i princip sover. Är det inte legalt att tycka nåt om det då?
Bra och trevliga killar tycker vi. Och även vi har väl rätten att rekrytera nytt folk?
 

DeletedUser

Guest
Tror att många i -ST2- fokuserar på v3 :rolleyes:.

Tycker att om folk är intresserade av att vinna bör man göra med UrbanT som vi gör med WCW på v3 :p.
 
Topp