Virus VS -ST2-

DeletedUser

Guest
Tåget har inte ens hunnit köra över kissemissen innan den åker på svininfluensan.

Inget vaccin hjälper när -ST2- hamnar på sjukan efter en ordetnlig dos av VIRUS.

Sadeln är spänd och yxan är höjd VIRUS går i krig mot -ST2-.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Välkommen Virus!
God krigslycka till er. Ni har varit tysta ett tag, hoppas inte sommaren tagit på er, utan att ni är hungriga! :)
 

DeletedUser

Guest
bara dom köttar sönder varandra så kommer jag med adlar :D
 

DeletedUser

Guest
Verkar ju gå bra för ST2 , först går UT på dem sen virus^^

No offence virus men ni tjänar 0 på detta krig^^ Ni hjälper bara UT att adla er lättare :rolleyes: , men men... Erat val, eran undergång ;)

Hmm känns som det varit gangbang nån annan gång... Men kommer ej ihåg när :confused:
 

DeletedUser

Guest
Var det inte ni som sa för ett par dagar sen att ni skulle hedra den iap våra stammar har (hade)?

Vaccinet mot svininfluensan är ju på väg, så njut medan ni fortfarande kan löpa fritt för det kommer bli andra bullar när veterinärerna vaccinerat oss tigrar! Grr :D
 

DeletedUser

Guest
Fattar ni inte att detta var planerat sen väldigt länge :D
 

DeletedUser

Guest
Men ni försöker skjuta upp the "D-day" ?(Dagen UT ska rensa v8 från ett virus).

Som jag skrev ovan, att ni kännar bara lite tid. Så ni kan gå ensamma mot UT ;)
 

DeletedUser

Guest
nja vi har länge velat sparka st2 i skrevet efter att de drygat om att "vi är i deras område" när de var de/ni som tagit sig in i vårt...
+ Liii har nog alla velat adla upp efter hans skitsnack

så det var ni som förstörde vänskapen mellan stammarna
 

DeletedUser

Guest
detta har inget med vänskap att göra utan med ren idioti som theEvilOne redan försökt förklara för er, fast det brukar vara såhär har aldrig fatat varför men alla som förskonas av största stammen för tillfället ger sig omedelbart på de som största stammen föraklarade krig mot istället för att ta sin troligtvist enda chans :eek:

nu vet man i alla fall hur mycket virus ord är värd... :)
 

DeletedUser

Guest
Vet inte hur er heder ser ut i Virus?

Vi har alltid hållit alla avtal vi skrivit under på, men ni...

Om jag kommer rätt ihåg, så har vi en IAP med 7 dagars vapenvila vid bryt av denna. Ni kommer att bli ihågkommna som backstabbers, tyvärr.

Nog ned det, jag tror ni kommer förlora ett par byar i och med detta ;)
 

DeletedUser

Guest
Vet inte hur er heder ser ut i Virus?

Vi har alltid hållit alla avtal vi skrivit under på, men ni...

Om jag kommer rätt ihåg, så har vi en IAP med 7 dagars vapenvila vid bryt av denna. Ni kommer att bli ihågkommna som backstabbers, tyvärr.

Nog ned det, jag tror ni kommer förlora ett par byar i och med detta ;)

Och ni som simcity lirare=) grattis till det
 

DeletedUser

Guest
Och ni som simcity lirare=) grattis till det

ser hellre sin city spelare än backstabers, framförallt om det är sånna här korkade backstabs, totalt idioti, framförallt det jag kommer komma ihåg de som och fan va jag kommer garva åt de när UrbanT förklarar krig på de och det finns inga kvar de kan få hjälp av^^ :D
 

DeletedUser

Guest
just nu sitter inte "hatet" mot våra allierade, utan hos de som snackar skit om oss...

och bara som fakta, virus brukar vara "backstabbers"

har du någon gång träffat på ett virus som tar in sig i en dator och frågar om lov att sabba den? XD
 

DeletedUser

Guest
just nu sitter inte "hatet" mot våra allierade, utan hos de som snackar skit om oss...

och bara som fakta, virus brukar vara "backstabbers"

har du någon gång träffat på ett virus som tar in sig i en dator och frågar om lov att sabba den? XD

ja faktiskt, en kompis skulle testa en trojaner och frågade mig om han fick^^ :p
 
Topp