Virus VS -ST2-

DeletedUser

Guest
O vi i virus har inte lirat sen starten eller?:) Ta reda på fakta innan du pratar.

Verkar som om de enda ni göra är att berätta hur "noobiga" vi i virus är. Konstigt att våra stats motsäger de. Titta o njut! köss.

Side 1:
Tribes: VIRUS
Players:

Side 2:
Tribes: -ST2-
Players:

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 92
Sida 2: 9
Skillnad: 83

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 718,062
Sida 2: 66,995
Skillnad: 651,067

image.php


Fast nu ska ni väl säga att -ST2- minsann inte är något motstånd, fast de blir ju rätt mycket dubbelmoral iom att alla här verkar vara -ST2- fanboys?
 

DeletedUser

Guest
hehe alla har pratat om att st2 kan deffa...
stämmer inte enligt mina rapporter^^
 

DeletedUser

Guest
Oj vad duktiga nu är! Applåder till virus som lyckas ta odeffade byar av ST2! Jag skulle gissat på att ST2 satsade på att deffa upp fronten mot UT kanske? Då deras krigsförklaring kom vad är deT? 1 elelr 2 dar innan eran? Aldrig tänkt på att de var upptagna på annat håll?`Ni i virus får bara detta att se ännu mer patetiskt ut när ni skryter om hur ni backstabba en stam som var upptagna på annat håll. Vilken stam som helst skulle klara av att göra vad ni gör nu. Inget att skryta om.
 

DeletedUser

Guest
För er som inte fattat det dår -ST2- hjälper SiSu:D:D

dom deffar inte bara er kan jag då avslöja. har en del rapporter som jag kan sälja som bevis att St2 spelare deffar upp DH stammen ;)

en del deff är väl på väg till keno va? då jag har för mig att st2 är den som gärna deffar sina allierade i nöd.

tack för mig.....
 

DeletedUser

Guest
Oj vad duktiga nu är! Applåder till virus som lyckas ta odeffade byar av ST2! Jag skulle gissat på att ST2 satsade på att deffa upp fronten mot UT kanske? Då deras krigsförklaring kom vad är deT? 1 elelr 2 dar innan eran? Aldrig tänkt på att de var upptagna på annat håll?`Ni i virus får bara detta att se ännu mer patetiskt ut när ni skryter om hur ni backstabba en stam som var upptagna på annat håll. Vilken stam som helst skulle klara av att göra vad ni gör nu. Inget att skryta om.


Det är inte det att de är helt tomma... det är vad de satsar på till försvar... helt värdelöst...

och sedan kan de ha deffat vid UTs front, som du sa... men inte från byarna jag tagit...

(spejjen visar att inget finns utanför byn)
 

DeletedUser

Guest
Det är inte det att de är helt tomma... det är vad de satsar på till försvar... helt värdelöst...

och sedan kan de ha deffat vid UTs front, som du sa... men inte från byarna jag tagit...

(spejjen visar att inget finns utanför byn)

Ni har mestadels tagit byar ifrån en inaktiv spelare, det är inget svårt.
De andra rapporterna ni får på våra byar där vi inte har några trupper har UrbanT redan varit i farten, de gör jobbet åt er.
Like it while you can ;)
 

DeletedUser

Guest
hade inte Virus som regel att inga attacker fick skickas föränn 7 dagar efter iap bruten? snacka om backstabbers....
 

DeletedUser

Guest
hade inte Virus som regel att inga attacker fick skickas föränn 7 dagar efter iap bruten? snacka om backstabbers....

Om det vore gnäll som var den avgörande faktorn i kriget mot VIRUS skulle nog snart hela VIRUS vara bortadlat :D Instället för att beklaga er så gå in o gör motstånd istället ;)
 

DeletedUser

Guest
Ni har mestadels tagit byar ifrån en inaktiv spelare, det är inget svårt.
De andra rapporterna ni får på våra byar där vi inte har några trupper har UrbanT redan varit i farten, de gör jobbet åt er.
Like it while you can ;)

Ditt argument håller tyvärr inte. Spelaren må vara inaktiv, men att ha mer än 50% av sina byar tomma är ju skrattretande.
 

DeletedUser

Guest
Det ända skrattretande här är ni^^

Vi skrattretande? Jag tycker så synd om er. En "Noob-stam" har adlat ner er till rank 4 inom stammar. Det måste ha tagit hårt på er. Ni är bra på att gnälla, men kan inte säga samma sak om krigandet.
 

DeletedUser

Guest
Vi skrattretande? Jag tycker så synd om er. En "Noob-stam" har adlat ner er till rank 4 inom stammar. Det måste ha tagit hårt på er. Ni är bra på att gnälla, men kan inte säga samma sak om krigandet.

Vad menar du med "er" ? Vem har sagt att jag är med i ST2? Fail där grabben^^ ... fail
 

DeletedUser

Guest
Vi skrattretande? Jag tycker så synd om er. En "Noob-stam" har adlat ner er till rank 4 inom stammar. Det måste ha tagit hårt på er. Ni är bra på att gnälla, men kan inte säga samma sak om krigandet.

Ännu en sak som stör mig, ni tror att ni är så bra på att kriga^^ Ni kan väl möta nån jämn stor stam 1on1 innan ni kallar er själva för bra krigare...
 

DeletedUser

Guest
Ännu en sak som stör mig, ni tror att ni är så bra på att kriga^^ Ni kan väl möta nån jämn stor stam 1on1 innan ni kallar er själva för bra krigare...

om jag inte minns så var st2 större än oss när vi gick på dom. så vi är lika stora så säg inget annat. och vilken stam av oss och urban har adlat st2 mest? jo vi.

urban adlade bara några byar då dom blev anfallna. hade gjort samma sak jag med om jag hade vart i deras sits.

så tyst nu din elaka sak ;)
 

DeletedUser

Guest
En miljon poäng skillnad! Vad mycket det var då.
Jamen fortfarande så höll ST2 på att deffa upp sin front mot UT.
Och dessutom ojj, ni leder ett krig mot ST2 vad duktiga ni är. Ni är bäst:p Ingen skulle nånsin klara av det :eek:
 

DeletedUser

Guest
En miljon poäng skillnad! Vad mycket det var då.
Jamen fortfarande så höll ST2 på att deffa upp sin front mot UT.
Och dessutom ojj, ni leder ett krig mot ST2 vad duktiga ni är. Ni är bäst:p Ingen skulle nånsin klara av det :eek:


ja men om du kollar runt så ser du att st2 fick kännedom om våra planer, så varför inte deffa sig mot oss då? ^^

anfall du dom sj å se om du är bättre nOOb?!?!

annars har du chansen som alla andra anfall urbanT å se om du klarar av det ^^
 

DeletedUser

Guest
En miljon poäng skillnad! Vad mycket det var då.
Jamen fortfarande så höll ST2 på att deffa upp sin front mot UT.
Och dessutom ojj, ni leder ett krig mot ST2 vad duktiga ni är. Ni är bäst:p Ingen skulle nånsin klara av det :eek:

förstår inte vad du vill ha sagt.. allt du gör på forumet är o gnäller. Bara för att du får pisk behöver du inte bli ledsen, bara å böja dig framåt o ta det som en man
 
Topp