Virus VS -ST2-

stork

New Member
Reaktionspoäng
0
Fattar ni inte att detta var planerat sen väldigt länge :D

jo det visste vi - ett virus är aldrig att lita på- men det var intressant att fråga om virus tänkte anfalla oss i -ST2- , när vi visste att så var fallet- men svaret blev nekande och anklagande "vem sprider såna lögner" istället för att komma med krigsförklaringen när ändå "hemligheten" var offentlig
men låt oss nu ha en god fajt och byta lite byar med varandra
 

DeletedUser

Guest
jo det kommer bli en kul fajt =)

men dagen var inte inne då vi svarade
 

DeletedUser

Guest
som det ser ut nu så har st2 överskattats med deras trupper...
 

DeletedUser

Guest
Låt oss inte tänka på att Virus är backstabbers, deras spelare kommer bli kända för det på denna och andra världar. Det är helt enkelt inte vårat fel att de spelar utan heder.
Men nu ska vi göra det bästa av situlationen så låt oss växla byar med varandra :)
 

DeletedUser

Guest
Grattis UrbanT

Hur ni lyckades att få Virus att begå denna dundertabbe är väl någonting som ingen någonsin kommer att förstå. Men jag vill vara den första att gratulera er för att ni har mindre intelligenta fiender. :p
 

DeletedUser

Guest
Låt oss inte tänka på att Virus är backstabbers, deras spelare kommer bli kända för det på denna och andra världar. Det är helt enkelt inte vårat fel att de spelar utan heder.
Men nu ska vi göra det bästa av situlationen så låt oss växla byar med varandra :)

I krig och kärlek är allt tillåtet :)
 

DeletedUser

Guest
Nu får vi se om VIRUS kan leva upp till sin rankposition :)
 

DeletedUser

Guest
Klart vi kan,
men allvarligt... St2 bygger sina trupper som n00bs(nybörjare för er äldre:D)

tror inte jag sett st2 i krig mot nån annan högrankad stam... eller har jag missat det?

så st2 är BARA överskattade enligt mig
 

DeletedUser

Guest
Ja, då är det ju bra att ni försvagar er mot dessa noobs så att UT lättare kan ta er efteråt. :)
 

DeletedUser

Guest
-ST2- kan bygga sina trupper hur sjkut de än vill, oberoende hur dåliga de bygger upp sina byar så kommer ni alltid vara de större n00bsen i mina ögon, är väl andre man att gratulera -ST2- till fiender med starkt under snittligt IQ värde ^^ :D
 

DeletedUser

Guest
bulldog1 här.

vi vet mycket väl att urbanT kan få för sig att anfalla oss med. men vi viker oss inte från att ha skoj. och att vi gav oss på ST2 bevisar att vi skiter i alla era bädjan om att vi också ska börja anfalla urbanT. vet redan nu att dom kommer att vinna v8. och blir väl nu förste man att grattulera dom.

mitt mål är att komma 2a, lr iaf försöka.

plus att ni kallar oss för backstabbers, må så vara men våra allierade vet iaf att vi rör dom ikke.

så all heder till monte och bananen ;) som vågar att utmana hela v8 med vissa undantag.
 

DeletedUser

Guest
bulldog1 här.

vi vet mycket väl att urbanT kan få för sig att anfalla oss med. men vi viker oss inte från att ha skoj. och att vi gav oss på ST2 bevisar att vi skiter i alla era bädjan om att vi också ska börja anfalla urbanT. vet redan nu att dom kommer att vinna v8. och blir väl nu förste man att grattulera dom.

mitt mål är att komma 2a, lr iaf försöka.

plus att ni kallar oss för backstabbers, må så vara men våra allierade vet iaf att vi rör dom ikke.

så all heder till monte och bananen ;) som vågar att utmana hela v8 med vissa undantag.

Bra sagt där! :)
 

DeletedUser

Guest
det är väl inte så mycket att våga? urbant äger ju typ halva världen, och andra halvan har tyvärr 50 % nybörjare. så egentligen voreallt annat än urbant seger överraskande. dock så tycker jag att dem ska förklara krig mot virus nu :D dem kan ju inte skippa denna top 5 stam! :eek:
 

DeletedUser

Guest
UT och Virus är väl allierade och slutar i en enorm merge när alla andra stammar är döda. Det var ju synd att de drog in sina allierade. :(
 

DeletedUser

Guest
bulldog1 här.

vi vet mycket väl att urbanT kan få för sig att anfalla oss med. men vi viker oss inte från att ha skoj. och att vi gav oss på ST2 bevisar att vi skiter i alla era bädjan om att vi också ska börja anfalla urbanT. vet redan nu att dom kommer att vinna v8. och blir väl nu förste man att grattulera dom.

mitt mål är att komma 2a, lr iaf försöka.

plus att ni kallar oss för backstabbers, må så vara men våra allierade vet iaf att vi rör dom ikke.

så all heder till monte och bananen ;) som vågar att utmana hela v8 med vissa undantag.


Så du säger alltså att du vill komma upp på rank2 ´med din stam utan att behöva kämpa hårt för det? Ni låter UT ta ut alla stammar, och när ni är rank 2 så är ni glada? Det låter riktigt proffsigt :p

Om ni nu nånsin kommer upp på top2 så är ni inte ens värda den positionen.
Kom ihåg det "Virus".

Men snart lär väl v8 läggas ner efter som den inte utvecklas. Kommer inga nya spelare. Kommer inga nya hot. Kommer inga nya stamar.

Men jag måste säga att det är starkt jobbar av UT som har kommit så långt i v8. UT var ju med ända sen starten :)
 
Topp